I want to scream it from the rooftop how much I love you.
'Schat, iedereen is op de hoogte nu. Wanneer wil je het aan de pers bekend maken?' Ik kijk Harry aan die de slaapkamer in komt lopen met alleen een handdoek om zijn heupen. Het ziet er ontzettend aantrekkelijk uit. Het liefst zou ik die handdoek afscheuren en- 'Hey mijn ogen zijn hier.' Harry wijst naar zijn ogen. Ik voel mijn gezicht rood kleuren terwijl ik zijn lichaam verlaat met mijn blik en hem richt op zijn gezicht. 'Wie komt dan ook zo binnen lopen.' 'Ik, toekomstige mevrouw Styles. Maar dat was geen antwoord op mijn vraag.' Ik hum even en draai mezelf op mijn buik. Ik voel mijn nachtjapon omhoog kruipen. Hij bedekt nog net mijn billen. Dit keer is het Harry die mij aan loopt te staren. 'Wanneer wil jij het doen, liefje.' vraag ik hem terwijl ik hem aan blijf kijken. 'ik, uhm. zo snel mogelijk. ik uhm-' Harry zucht. 'fuck, Meira wil je anders gaan liggen alsjeblieft?' Vraagt hij smekend. 'Hoezo?' Diep van binnen doet de godin in mij een dansje. Ik besluit mijn benen iets uit elkaar te leggen en dan mijn benen omhoog te doen. Ik leg mijn handen onder mijn hoofd. 'je bent zo gemeen.' Jammert Harry voordat hij zich omdraait. Iets te laat, want de bobbel onder zijn handdoek was me al opgevallen.
Ik stap van het bed en loop naar hem toe. mijn borsten drukken tegen zijn rug aan en mijn handen glijden over zijn borst, steeds een stukje lager. 'Dat is geen antwoord schat.' Mompel ik tegen zijn rug terwijl ik hem bedek met kusjes. 'Zo snel mogelijk. Mijn fans verdienen het om het van mij te horen, niet van het nieuws.' weet hij moeilijk uit te brengen. 'Dan gooien we het zo meteen online, goed?' Mijn handen zijn aangekomen bij zijn handdoek. 'maar eerst dit.' Ik draai Harry om en duw hem tegen de muur aan waarna ik hem volop begin te zoenen. Mijn tong vraagt zijn toestemming, waarna ze zich samen verstrengelen.
'Deze hier, heb je niet nodig.' In een soepele ruk, heb ik zijn handdoek af getrokken en staat hij naakt voor me. 'Meira ik-' Voor hij zijn zin af kan maken, duw ik mijn lippen weer op die van hem. Ik neem zijn lengte in mijn hand en begin te trekken, wat tevreden kreunen van Harry oplevert. Ik voel zijn handen onder mijn pyjama jurkje gaan en mijn billen vast pakken. 'Ik wil je. Nu.' fluister ik dwingend. 'Ik heb geen-' 'Maakt me niet uit. Ik wil je en wel nu.' Herhaal ik nogmaals.
***
'Ben je er klaar voor?' Harry en ik zitten samen op de bank met een deken over, terwijl we haar Harry zijn telefoon staren. 'Ik wel, jij ook?' Harry knikt. 'Druk maar op het bel icoontje, ik ben benieuwd.' Het duurt niet lang voordat de manager van Harry de telefoon op heeft genomen. 'Hey Harry! hoe gaat het er mee?' 'Ja met mij gaat het goed. En met jou?' 'Ja top! Het weer hier is heerlijk.' Harry face palmt zichzelf. Hij lijkt zich, net als mij te herinneren dat zijn manager op vakantie is. Dat was natuurlijk ook de eerste reden om hem te bellen. Ik denk dat we beide nerveus zijn voor zijn reactie. 'Is er iets aan de hand?' Vraagt de mannenstem aan de andere kant van de lijn. 'ik uhm, nee. Ik uhm-' 'Dit moet wel erg zijn. Styles, je stottert nooit over de telefoon.' Verteld hij Harry. Ik geef een bemoedigende kneepje in zijn hand. hij glimlacht me toe, voordat hij verder gaat met het gesprek. 'Ja, ik wou je bellen omdat ik een nieuwtje heb.' nu kan Harry er niet meer om heen. Nu moet hij het wel vertellen. 'En dat is?' 'Dat ik ga trouwen met Meira. Ik heb haar afgelopen maandag gevraagd en ze zei ja.' brabbelt Harry er snel uit. 'Meen je dat? Wat super! gefeliciteerd!' Mijn mond valt open, net als die van Harry. Wij hadden een uitbrander verwacht waarin ons verteld word dat we te jong zijn en weet ik veel wat nog meer. 'Ik meen het, ik stuur je een foto.' Harry stuurt mijn favoriete foto naar hem toe. Het is even stil aan de andere kant van de lijn. 'Ik vond dat ik het je zelf moest vertellen, voor dat de pers er via - via achter komt en het aan de grote klok hangt.' Legt Harry uit. 'Dat waardeer ik ontzettend. Hoe ga je het aanpakken met de pers, nu je het er toch over hebt.' Ik leg mijn hoofd tegen Harry zijn schouder aan terwijl ik luister naar het gesprek tussen hem en zijn manager. '... Dus ik ben van plan om die foto te plaatsen op instagram met een korte tekst. Ik vind namelijk dat mijn fans het van mij moeten horen en niet via een nieuwsprogramma.' de manager van Harry gaat helemaal akkoord. 'Over een week ben ik terug, dan gaan we dan in op de interviews.' 'Dat zou fijn zijn. Sorry voor het storen tijdens je vakantie!' 'Nee geen probleem! Dit nieuws zou ik voor geen goud willen missen.' Wanneer de mannen de telefoon hebben opgehangen, rest ons het volgende punt.
Social Media.
'Ik wil je favoriete foto gebruiken, mag dat?' Ik trek een wenkbrauw op naar Harry. 'Natuurlijk wel, hij is prachtig!'
Nadat er een nodige filter over heen is gegaan, moeten we nog een tekst hebben. 'Wat moet ik er onder zetten.' Ik haal mijn schouders op. 'Ze zei ja?' Harry schud zijn hoofd. 'Dat is zo... Standaard. Nee. Ik wil iets bijzonders.' zijn wijsvinger tikt ongeduldig tegen de achterkant van de telefoon. 'Ik weet iets!' Meteen draait Harry zijn telefoon uit mijn zicht weg.
Ondertussen besluit ik ook de foto op insta en facebook te zetten met de tekst: "He stole my heart. So I am planning revenge... I am going to take his last name." Ik zet het nog niet online. Dit wil ik tegelijk met Harry doen.
Hij laat na een tijdje zijn foto en tekst zien. Ik knik met een gigantische glimlach. 'Ik keur het helemaal goed!' Ik laat de mijne zien wat Harry laat lachen. 'Precies zoals jij bent.' 'Jup.' Vertel ik hem trots. 'Oké, tegelijk op 3?' Vraagt Harry. Ik knik opnieuw.
'Oké. 3... 2...' '1.. ' Tegelijk drukken we op de post knop. we wachten een paar seconden voor dat op mijn telefoon de berichten binnen stromen. Harry heeft dat niet aangezien hij een speciaal account heeft. Ik daar in tegen heb dat niet. 'Oké, mijn telefoon loopt vast.' Ik zwaai hem voor zijn gezicht. 'Mag ik de jouwe? ik wil reacties lezen.' Ik knipper een paar keer extra met mijn ogen waardoor Harry zuchtend zijn telefoon in mijn handen laat vallen. Ik zoek zijn foto op:
Vind-ik-leuks van Siefsief en 3.92.348 anderen
Harrystyles I found a beautiful, lovely girl and she said Yes. So that was pretty amazing.
Alle 109.873 reacties bekijken
Niek @Harrystyles gefeliciteerd! Wat een prachtige foto is dat toch.
Niallhoran @Meira_xx je ziet er werkelijk waar prachtig uit op die foto. Gefeliciteerd beide!
Shawnmendes Ik ben blij voor jullie. Gefeliciteerd.
Stephaniebiatch Nee. Gewoon nee. Meira past niet bij je.
'De meeste reacties zijn wel positief.' Ik geef Harry zijn telefoon terug. 'Nu kun je niet meer terug Styles.' Grinnik ik. 'Was ik ook niet van plan.' Harry trekt het deken wat beter over me heen en begint met het zappen op de tv. 'Wat gaan we vandaag doen?' Vraag ik Harry terwijl ik mijn hoofd op zijn borst laat rusten. 'Ik dacht aan rustig opstarten en dan zo meteen even naar het strand?' Ik knik enthousiast. 'Kan dat wel? paparazzi en zo?' Harry haalt zijn schouders op. 'Ik zeg niks tot mijn manager terug is. En verder, als ze foto's van ons willen maken moeten ze dat zelf weten. Ik ben trots op jou en dat mag iedereen zien.' Ik zoen Harry op zijn lippen voor ik me op de tv richt.
JE LEEST
Stronger than before
FanfictionVervolg op: Where words fail, music speaks. Het leven kan erg oneerlijk zijn. Soms moet je gewoon even stil blijven staan en kijken waar het leven je heen lijd. Lees hier hoe het leven van Meira verder gaat samen met Shawn Mendes, Harry Styles, Ella...