17.

43 4 0
                                    

You smile, but you wanna cry. You talk, but you wanna be quiet. You pretend like you're happy, but you aren't.

"There's nothing I could say to you, Nothing I could ever do to make you see. What you mean to me. All the pain, the tears I cried. Still you never said goodbye and now I know how far you'd go. I know I let you down, but its not like that now, This time I'll never let you go. I will be, all that you want and get myself together, 'Cause you keep me from falling apart. All my life, I'll be with you forever to get you through the day and make everything OK."

Ik ben bij Harry zijn ouderlijk huis. Ik heb met Gemma afgesproken. Ik belde haar diezelfde avond nog toen Harry vertelde wanneer Jade kwam. Gemma vond het alleen maar leuk om af te spreken, dus daar sta ik dan met een microfoon in mijn handen. Gemma zag al snel dat er wat mis was, maar vroeg er niet over door, wat ik ontzettend waardeer. Ze besloot dat het voor ons beiden goed zou zijn om een karaoke avond te houden. Anne deed zodra ze thuis kwam van boodschappen doen, met ons mee doen. Het is fijn om weer even onder familie te zijn, aangezien ik alleen maar telefoontjes krijg en mijn moeder al een hele tijd niet meer geknuffeld heb door de afstand en onze drukke levens.

Gemma zou Gemma niet zijn, als Harry sommige trekjes niet van haar zou hebben. Ook zij beschikt over de gave om mensen over te halen en veilig te laten voelen. Gemma voelt als een zus die ik nooit gehad heb. Het is al tegen de avond en het beeld van Harry en Jade in een omhelzing, laat mijn gedachten niet los. Daarom sta ik hier voor Gemma en Anne, een lied te zingen wat mij van binnen sloopt, maar zoveel zegt.

"I thought that I had everything. I didn't know what life could bring. But now I see, honestly you're the one thing I got right. The only one I let inside. Now I can breathe, cause you're here with me. If I let you down, I turned it all around. Cause I'll never let you go. I will be, all that you want and get myself together. 'Cause you keep me from falling apart and all my life, Ill be with you forever to get you through the day and make everything okay.

Without you I can't breathe. I'm not gonna ever, ever let you leave. You're all I got, you're all I want, oh. 'Cause without you I don't know what I'd do. I can never, ever live a day without you. Here with me, do you see you're all I need?"

Gemma kijkt mij verbaasd aan naar mijn uithaal. Dat geeft me kracht om door te gaan om het laatste refrein ook te zingen ook al kraakt mijn stem. Dan vergeten we het feit even dat ik totaal niet kan zingen.

"And I will be, all that you want and get myself together, 'Cause you keep me from falling apart and all my life, I'll be with you forever. To get you through the day and make everything okay. I will be all that you want and get myself together 'Cause you keep me from falling apart. And all my life, I'll be with you forever to get you through the day and make everything okay."

Na mijn laatste uithaal veeg ik snel een ontsnapte traan weg en draai ik me om naar Anne en Gemma. Anne heeft haar telefoon in haar hand. Gemma staat op en omhelst me zonder iets te zeggen. Dan besluiten mijn tranen er uit te komen en huil in oncontroleerbaar in haar armen. Na een gênante huilsessie, zit ik tussen Anne en Gemma in, op de bank. 'Wat is er aan de hand meisje.' Anne streelt mijn arm. 'Harry.' Antwoord Gemma voor mij waarop ik bevestigend knik. 'Ik ben zo stom.' Ik laat mijn hoofd in mijn handen vallen. 'Je bent verliefd op hem geworden, durfde het niet te zeggen en nu heeft hij een andere date.' Opnieuw knik ik. 100 punten voor Gemma. 'Och lieve Meira toch.' Ze trekt me in een omhelzing. 'Meira, Harry geeft heel veel om jou. Je zult hem niet kwijt raken. Hij zal altijd in je leven blijven. Maar waarom zeg je niet wat je voor hem voelt.' Ik glimlach naar Anne. 'Hij is ook mijn beste vriend. Hij weet alles van mij en leest me als een open boek. als hij niet het zelfde voor mij zou voelen, zou het onze vriendschap kunnen kosten en dat wil ik niet. Daar is hij te belangrijk voor.' Anne knikt. 'En daarbij, Als hij gelukkig is, dan ben ik dat ook. Ook al is hij dat niet met mij. Als je van iemand houd, moet je diegene soms ook laten gaan.' Ik knik om mijn woorden extra kracht bij te zetten. 'excuses.' Ik sta op en loop naar de keuken om een glas water te pakken. Na twee glazen achter over gegooid te hebben, heb ik eindelijk het idee dat de brok uit mijn keel verdwenen is en loop ik terug. 'Zouden jullie het alsjeblieft tussen ons willen houden? Harry is blij met Jade en ik gun hem dat geluk.' Ik glimlach. Ik weet dat ik het meen. Zolang Styles maar gelukkig is, ben ik dat ook. 'Het blijft tussen ons.' Glimlacht Gemma. 'Nu is het tijd voor maskers, chocola, ijs, films en drank.' Gemma en ik kijken Anne verbaasd aan bij het woord drank. 'Ja wat. Heart break en een meiden avond, daar hoort ook drank bij.' Anne staat op en komt terug met 4 flessen wijn. Die is wat van plan.

Stronger than beforeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu