61.

30 5 0
                                    

If a task is once begun, never leave it til it's done. Be the labor great or small, Do it well or not at all.

Nadat Sifra heeft gevraagd of ik vanuit London terug kon komen om koningsdag met haar te vieren, hoefde ik geen twee keer na te denken. Shawn en Harry hadden geen keus, al hadden ze toegestemd, en werden dus leuk mee gesleurd. Vandaar dat wij dan ook in het vliegtuig opweg naar Nederland zitten. Ik zit tussen beide heren in. 'En wat gaan we daar ook alweer doen?' Vraagt een norse Shawn. Hij begrijpt er niks van en had geen zin om na drukke weken, ook nog eens naar Nederland te vliegen. 'Verrassing?' Ik kijk hem met puppy ogen aan. 'Serieus Mei. Wat gaan we doen.' Na de zoveelste smeekbede ben ik er klaar mee. 'Oké, 27 april, dus morgen is het koningsdag in Nederland. Dan vieren we de verjaardag van de koning en dus zijn er heel veel feesten. Sifra vroeg of wij mee gingen naar zo'n feest. Nu is er een leuke waar een geweldige artiest komt. Ik wou jullie mee nemen om te laten zien hoe het feesten in Nederland kan gaan.' Wanneer ik trots naar Harry kijk, kijkt hij mij met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'En jij denkt dat het slim is om met Shawn en mij naar een feest te gaan.' Ik knik entousiast. Ik heb al een idee in gedachten. 'Jullie zullen niet meteen herkend worden.' De jongens schudden hun hoofd.

Een paar uur later zijn we gearriveerd in Nederland en staat Sifra, zoals beloofd te wachten op het vliegveld. Wanneer ik haar zie staan ren ik op haar af en spring ik in haar armen. 'IK HEB ER ZO'N ZIN IN!' Roep ik in haar oor. 'IK OOK!' Roept ze net zo hard terug. Ondertussen besef ik me dat de jongens nog achter me staan. Harry draagt zijn welbekende beani en zonnebril en Shawn loopt gewoon random zonder vermomming rond. 'Kom, we gaan naar de auto.' Wanneer we beginnen te lopen haak ik mijn armen in die van Harry en Shawn. 'hebben jullie er al zin in?' Vraag ik ze op een speelse toon. 'Ik ben benieuwd of het echt zo geweldig is als jij zegt.' Ik trek mijn schouders op terwijl ik naar Harry kijk. 'Ik vind het wel geweldig.' meld ik hem lachend. Op een paar foto's na zijn we redelijk snel bij de auto aan gekomen.

Omdat we in de avond zijn aangekomen, besluiten we allemaal vroeg naar bed te gaan omdat we morgen een lange dag te gaan hebben. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Op stap met twee best wel bekende mannen. Ik hoop zo dat het wat mee valt.

***

Ik zet mijn sportify playlist aan met daarin een band uit nederland. BZB, Band zonder banaan. Sifra en ik springen onozel op en neer. 'echte vrienden krijg je niet, en kopen maakt je wereld klein. Vrienden die verdien je, Door er zelf 1 te zijn!' schreeuw ik met de muziek mee. Sifra kijkt mij voor een seconde aan, schiet in de lach en begint mee te schreeuwen.

POV Harry

Shawn en ik kijken elkaar aan voordat we naar de dansende dames voor ons kijken. Meira lijkt zich goed te voelen. Haar lach klinkt hemels. Het is vrijwel niet te omschijven, maar de gevoelens die ik voor haar heb, zijn heel sterk. Ik ben dan ook ontzettend blij, dat deze prachtige meid mijn vrouw gaat worden. Haar lach op dit moment werkt zo ontzettend aanstekelijk dat ik ook moet grinniken wanneer ze wat in het Nederlands schreeuwt. weet jij waar ze over zingen? Vraagt Shawn aan mij. Ik schud lachend mijn hoofd. Ik zou het werkelijk waar niet weten. Ondertussen Is Sifra bezig met het make-up van Meira. Niemand mocht haar zien, dus ze zit zonder spiegel, met de rug naar ons toe. Shawn scrolt wat op zijn telefoon en lijkt zich wat ongemakkelijk te voelen. 'Wat is er aan de hand?' Vraag ik hem zachtjes om de zingende meiden niet te storen. Hij kijkt verbaasd op van zijn telefoon. 'Er is niks.' Hij liegt. Ik kan het zien aan zijn ogen. 'Je houd van haar.' Ik kijk naar mijn verloofde die lacht en praat met Sifra. Shawn zijn ogen worden groter. 'Hoe...' 'Ik zie het aan je. En het is niet erg.' Shawn schud niet begrijpend zijn hoofd. Leuk vind ik het niet, maar aan de andere kant heeft ze ja tegen mij gezegd, dus hij zou geen probleem moeten zijn. 'Ze de houd ook nog van jou. Als ik haar mag citeren." Ik hou nog steeds van Shawn, hij was mijn eerste liefde. Natuurlijk blijf ik gevoelens voor hem houden.' Hij kijkt verbaasd van mij naar Meira en weer terug. 'Maar...' 'Ik heb het een plek gegeven. Je bent ook mijn vriend Shawn.' een opluchting glijd over hem heen. Ik ben blij dat het out en open is nu. Hierna legt Hij zijn telefoon weg en kijkt hij ook naar beide dames die druk in gesprek zijn.

Stronger than beforeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu