-2015-
Újabb lakhely. Két kezemen nem tudnám megszámolni, hogy eddig hány helyen laktam. Az, hogy Vasember az apám egyszerre jó és rossz. Folyton úton vagyunk, és költözünk. Ez az oka, hogy miért nincs barátom. Mármint korombeli, mert nem korombeli barátom az van. Szomorkásan néztem kifele az ablakon. Malibu remek város, de San Francisco jobban tetszett. Szokhatom meg ezt a várost is.
-Mikor vagyunk ott?-kérdeztem.
-Még öt perc.-mondta apa. Nagyot sóhajtott. Azt még elviselem, hogy sokat költözünk, de azt, hogy ennyit utazunk, azt már kevésbe, sőt egyenesen utálom. Apa lassan lelassított, majd leparkolt. Egy hatalmas, tengerparti ház mellett állt meg. Nem értem miért van szükségünk ekkora házra, hiszen csak hárman vagyunk. Kiszálltam az autóból, majd kivettem bőröndömet. Kinyitottam az ajtót, majd beléptem a házba.
-Jó napot Ms.Stark!-köszönt egy robot szerű hang, mire ijedten néztem körbe.
-Nyugi Ariana, ez csak Jarvis.-lépett be utánam apa.
-De ő nem, csak a telefonodon meg az ilyen kütyüiden van?-néztem rá.
-Már az egész házban.-vont vállat.
-Remek.-morogtam. A lépcső felé vettem az irányt. Nem igazán érdekelt a ház kinézte, csak le akartam feküdni aludni, mert nem kis út volt mögöttünk. Felcipeltem a bőröndömet, majd elfoglaltam a szobámat. Nem volt túl nagy dobás a helység, de nem szerettem, ha valami túl nagy luxus. Az ízlésem pont ellenkezett apáéval. Ő mindenből a legdrágábbat vette. Bedőltem ágyamba, majd a plafont kezdtem bámulni.
Ez nem sokáig tartott, mert valaki benyitott.
-Holnap Elza megy érted a suliba.-mondta apa.
-Ne hívd így!-mondtam.
-Ha valaki hetven évig jégbe fagyva volt, az csak is Elza lehet!-jelentette ki. Akinek még nem esett le, apa Amerika Kapitányt hívja Elzának.
-Miért ő jön?-kérdeztem.
-Mert mi anyáddal elmegyünk valahová, vagyis úgy készülj, hogy nála éjszakázol.-mondta.
-Jó.-mondtam. Apa elhagyta a szobámat, mire hátra dőltem pihe-puha ágyamon. A fali órára pillantottam, ami pontosan este hét órát jelezett. Lemásztam az ágyról, majd bőröndömhöz léptem. Kinyitottam azt, és elővettem a pizsamámat. Szobámhoz társuló fürdőbe mentem.
Becsuktam magam mögött az ajtót, majd levetkőztem. Beültem a kádba, és megnyitottam a meleg vizet. A víz kellemesen csikizte a testemet. Soha nem esett, még annyira jól a zuhanyzás. Eper illatú tusfürdőmből nyomtam a kezembe, majd megmostam vele magamat. Leöblítettem magamról, aztán még álltam egy ideig a meleg víz alatt. Percek után, kiszálltam a kabinból. Elvettem egy törölközőt a tartójáról, majd megtörölköztem vele. Felöltöztem pizsamába, majd kiléptem a fürdőből.
A konyhába mentem, ahol elővettem a szekrényből a kedvenc zabpelyhem. Kerestem egy tányért, amibe töltöttem az édességből, aztán felöntöttem tejjel. Elővettem egy kanalat, majd felülve a pultra, fogyasztani kezdtem vacsorámat. Tányéromból az étel hamar eltűnt, így a tárgyat a mosogatóba tettem, majd újra a fürdőszobába mentem.
Megmostam fogamat, aztán a saját szobámba sétáltam. Bedőltem az ágyba, de a lámpa égve maradt. Semmi kedvem nem volt, kimászni az ágyból, viszont fényben nem tudtam volna aludni.
-Jarvis, lekapcsolnád a lámpát?-kérdeztem, mire a szobám hirtelen sötétségbe borult.-Köszönöm.-öleltem át macskás párnámat.-Jó éjszakát!-mondtam.
-Jó éjszakát Ms.Stark!-mondta Jarvis.
Lehunytam szemeimet, majd lassan elaludtam.
YOU ARE READING
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
FanfictionAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...