-Hú, a reptéren mindig összefutunk valakivel. Tök fura, nem?-kérdezte apa gúnyosan, majd Rhodeyra nézett.
-De, nagyon fura!-jelentette ki az utóbb említett férfi.
-Hallgass meg, Tony! Az az orvos, a pszichiáter, ő áll a dolog mögött!-mondta Steve. Ebben a pillanatban T'Challa is feltűnt.
-Kapitány!-nézett Stevre.
-Őfelsége!-biccentett egyet a szőke hajú férfi.
-Na, mindegy. Harminchat órát kaptam, hogy bevigyelek. Ez huszonnégy órája volt, ugye kisegítesz?-kérdezte apa.
-Rossz embert üldözöl!-jelentette ki Steve.
-Nem gondolkodsz józanul, a barátocskád ártatlanokat gyilkolt!-mondta apa.
-Még van öt pontosan ilyen szuper katona, nem hagyom, hogy rájuk találjon az orvos. Nem engedem!-ebben a pillanatban Nat is feltűnt.
-Steve, tudjuk jól, mi fog történni! Ebből is ki akarod verekedni magad?-kérdezte Natasha.
-Jól van, a traccspartinak vége. Rugdalózós!-kiáltotta el magát apa. Ebben a pillanatban egy háló összekötözte Steve kezét, és elragadta tőle a pajzsát. Megláttam a piros, kék öltözékben virító személyt, akiről egyből tudtam, hogy Peter az. Egy hátra szaltóval landolt egy autó tetején.-Szép volt kölyök!-jelentette ki apa.
-Kösz, a földet érés lehetett volna jobb, de új a ruha. Semmiség, Mr. Stark, príma, príma!-magyarázta Peter.
-Nem azért mondtam, hogy kielemezzük!-szólt rá apa.
-K-kapitány, csipázom! Pókember.-utolsó szavánál magára mutatott.
-Ezt hagyd későbbre!-mondta neki apa.
-Hellóka!-köszönt mindenkinek Peter.
-Jó kis csapat...-jegyezte meg Steve.
-Jó kis felfordulást okoztál! Bevontad Clintet, elvitted Arianát egy olyan küldetésre, amelyre nem kellett volna! Azon vagyok...-hirtelen befejezte mondanivalóját.-Meg akarom gátolni, hogy szétziláld a csapatot!-jelentette ki.
-Te már megtetted!-mondta neki Steve.
-Na, jól van! Átadod a kis barátodat, és velünk jössz, most, mert mi vagyunk itt!-apa arca a düh jeleit tükrözte.-Vagy jöhet a különleges alakulat, de ők nem udvariaskodnak!-morogta.-Kérlek...-tette hozzá apa.
-Megtaláltuk!-hallottam meg fülesemben Sam hangját.-A quinjet az északi ötös raktárban van!-mondta Sólyom. Steve felemelte a kezét, mire Clint szétlőtte a hálót, amely a végtagján volt.
-Mehet, Lang!-szólalt meg a kapitány, mire Scott, aki a kapitány pajzsán lapult hangya méretben, azonnal felvette normál méretét, és egy rúgással elintézte Petert. A pajzsot visszajuttat a kapitányhoz.
-Ez elvileg az öné, kapitány!-adta neki oda a pajzsot Steve.
-Jó, látok két embert, az egyikük Ariana, elmegyek érte!-mondta apa. Clinttel az épületen belül futottunk, és minden szót Steve fülesén keresztül hallottam.
-Én is látok kettőt, Wilsont és Barnest!-mondta Rhodey, miközben a levegőbe emelkedett.
-Barnes az enyém!-jelentette ki T'Challa, de mikor elindult, Steve azonnal megdobta a pajzsával ezzel megakadályozva.
Clint és én kijutottunk, de amint a quinjet felé rohantunk, a mellettünk lévő tárgyak felrobbantak, mire tudtam, hogy apa van mögöttünk, majd elénk került.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
Fiksi PenggemarAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...