-Tudtam én!-jelentette ki Thor.
Abban a pillanatban Thanos újra a földbe taposta, majd a kapitányra kezdett figyelni. Steve futva elindult a titán felé, miközben a Mjölnirt forgatta. Állon verte ellenfelünket, aki messzire repült. Rogers elütötte a pajzzsal, amit eltalált titánt, aztán a pöröllyel eltalálta a pajzsot, mire Thanos megint összeesett. Steve közelharcba keveredett ellenfelünkkel, de nem kellett félteni. Megpörkölte egy kis villámmal, miután elütötte a pajzsot a Mjölnirrel. Thanos elesett, mire Steve újra eltalálta villámmal. Steve felugrott, de nem sikerült Thanoson landolnia, mivel odébb mozgott. Elkapta a kapitány a nyakánál és földhöz vágta. Felkapta a fegyverét és Stevevel kezdett harcolni. Megvágta a combját, mire a kapitány fájdalmas kiáltást hallatott. Thanos kiverte a kezéből a pörölyt, majd odébb hajította Stevet, akinek nem telt sokáig felkelnie. A titán a fegyverével kezdett harcolni Rogers ellen, akinek pajzsa kezdte megadni magát. Thanos odébb ütötte a férfit, aki elterült a földön.
-Annyi éven át hódítottam, pusztítottam, gyilkoltam, de sose volt személyes, viszont most bevallom azt, amit tenni fogok a ti makacs, bosszantó bolygótokkal, élvezni fogom! Még hozzá piszkosul!-jelentette ki Thanos.
-Dögölj meg...-morogtam, miközben felkeltem és Steve mellé lépdeltem, hogy őt is felsegítsem. A hatalmas űrhajóból ekkor kicsapott egy kékes fény, mire Thanos serege lejutott a földre.-Gyerünk Steve, nem adhatjuk fel!-nyújtottam felé a kezemet, mire elfogadta. Felhúztam a földről és szembe néztünk a hatalmas sereggel, ami ellenünk sorakozott fel. Steve meghúzta a pajzsának a szíját, vagyis annak a szíját, ami maradt belőle. Olyan lények lepték el az eget, akik kétezer-tizenkettőben New Yorkban is voltak. Gyorsan közeledtek felénk, míg mi ketten lassan közelebb lépdeltünk, bár még így is hatalmas távolság volt a Thanos és köztünk. Ekkor egy hang csapta meg fülemet, amely a fülesemben szólt.
-Kapitány, hallasz engem?-kérdezte Sam. Döbbenten néztem fel a mellettem álló férfire.-Kapitány, itt Sam! Hallasz?-kérdezett megint.-Bal oldal!-mondta.
Mindketten hátra fordultunk, így megláttunk egy portált, amilyet Dr. Strange szokott rajzolni, aztán három alakot pillantottunk meg. Egyből rájöttem, hogy Okoye, T'Challa és Shuri az. Szemeim megteltek könnyekkel, amint közelebb lépdeltek. Steve egy megkönnyebbült sóhajt eresztett. Sam repült ki a portálból, mire végig néztük, ahogy körbe megy kettőn körül. Ekkor több portál nyílt meg egyszerre. Az egyikben megláttam, ahogy Strange ereszkedik a földre, majd Mantis-t és Drax-et, akikről Mordály számolt be. Utána berepült Quill. Szívem hevesen kezdett verni, ahogy Peter a hálóján belendült.
-Ibampe!-kiáltotta el magát Wakanda uralkodója, mire a mögötte sorakozó sereg megismételte.-Ibampe!-kiáltott újra, mire a sereg megint megismételte. A fenti portálokból űrhajók szálltak ki.
-Steve!-szóltam a kapitányra, majd odamutatottam, ahol Bucky éppen kilépett a portálon, mellette Grottal.
Tőlünk nem messze ott volt Valkűr, Mick és Korg is, aztán emberek, akiket nem ismertem fel. Olyan szimbólumokat rajzoltak a levegőbe, amiket a Stephan szokott, szóval gondlom hozzá hasonló erejük van, majd megláttam Hope-t is. Ekkor egy szellő csapott meg oldalról. Odanéztem és Pietro állt mellettem. Thor feltérdelt és kezébe vette a Vihartörőt. Apát is láttam felkelni, aki kicsit megilletődve figyelte, amint anya az új páncéljában landolt. Hozott magával még valakit, aki apa egyik régi páncéljában volt. Arca elől lekerült a maszk, mire döbbenten figyeltem legjobb barátnőmet.
-Mindenki itt van?-hallottam meg Strange hangját.
-Valakit hiányolsz?-kérdezte Wong mellőle. Ekkor felettünk megnyílt egy portál, majd egy hangos puffanásra lettem figyelmes. Egyből oda kaptam a tekintetemet.
ESTÁS LEYENDO
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
FanficAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...