51.

453 42 0
                                    

Sziasztok! Sajnálom, hogy ilyen későn kapjátok készhez azt a rész, annak ellenére, hogy azt mondtam, kicsit aktivizálódok. Sajnos a héten elveszítettem a nagymamát, valamint azon vagyok, hogy a Derek Hale fanfiction kint lévő részeit átírjam és minél hamarabb olvasni tudjátok!  Remélem, megértitek! 

-Nidavellir-

Mordály felfelé szállt a gyűrűknél, amelyet be kellett indítani, hogy Thornak fegyvert lehessen kovácsolni. 

-Szerintem nem érted a dolog fizikáját.-mondja.-Ha be akarod indítani, akkor valami nagyobb kell, hogy megmoccanjanak.-jegyzi meg. Thor leugrik az űrhajóról és landol a gyűrűkön. Kezében egy kötelet tartott. 

-Ezt bízd rám!-vágja rá. 

-Bízzam rád? Haver itt vagy az űrben és nincs nálad semmi, csak egy kötél...-Mordály nem tudta befejezni, mivel Thor elkezdte körbe lendíteni az űrhajóra erősített kötél segítségével. A mosómedve hangosan üvöltött, miközben körbe-körbefordult. Majd Thor ellökte magát a szerkezetről.

-Hajtóművet be!-szólalt be. Mordály azonnal elindította, amit Thor mondott.

Közel a gyűrűhöz száguldottak végig, miközben a Mennydörgés Istene belekapaszkodott gyűrűbe, ezzel felszakítva egy részét. Thornak sikerült megkapaszkodni a lábaival, miközben az űrhajón lévő kötelet erősen fogta.

-Húzd! Nyomd neki, nyuszi!-kiáltott fel Thor, mire Mordály rátaposott a gázra. Pár pillanat múlva, a gyűrűk mozgásnak indultak, és a közepükön lévő csillag neutron csillag felragyogott. Eitri mosolyogva figyelte a ragyogást.

-Szép volt, fiam!-motyogta orra alatt. Thor visszamászott az űrhajóra, majd benézett Mordályhoz.

-Na, ez Nidavellir!-mutatott a csillagra. Hirtelen fénycsóva száguldott végig a csillagból, de amint elérte a gyűrű másik részét, mintha egy kaput csuktak volna be.

-Az ördögbe!-kiáltotta el magát Eitri.

-Az ördögbe? Mi a probléma?-értetlenkedett Mordály.

-Tönkre ment a szerkezet.-adta a választ a férfi.

-Mi?-kérdezte Thor.

-Ha nincs nyitva, nem tudom felhevíteni a fémet!-magyarázta el.

-És meddig kell hevíteni?-tett fel újabb kérdést az Isten.

-Pár percig, talán tovább. Miért?-érdeklődött Eitri.

-Majd én nyitva tartom!-jelenti ki Thor.

-Az öngyilkosság!-néz rá komolyan a másik férfi.

-Az is, ha nem lesz fegyverem Thanos ellen!-vágja rá. Leugrott az űrhajóról, és a landolt a szerkezeten.

-Wakanda, Afrika-

Idegesen figyeltem a labor ablakából, ahogy csapatunk a határ felé vonult. Egy percre sem veszítettem szem elől Stevék szállító hajóját, amelyen a védő burok felé közeledtek. Fülemben ott pihent a füles, így minden szavukat tisztán halottam a távolság ellenére.

-Mi a helyzet, Burce?-kérdezte Nat a férfit, aki a Hulkbuster, vagyis a Mark 48-as páncélban lépdelt.

-Lassan kezdek ráérezni.-elemelkedett a földről, és megelőzte Steve és Nat hajóját is.-Apám, fantasztikus! Tökre olyan, mintha megint Hulk lennék, csak éppen...-ekkor elbotlott egy kőben, és a páncél fej védő részével feltúrta a földet. Orrom alatt halkan felnevettem.-Meg vagyok, semmi vész!-kelt fel a földről.

-Két hőjelet érzékelek a fák között!-szólal meg Rhodey, amint Sam mellett végig siklott az égen. A hajók megálltak, mire mindenki leszállt róluk, majd azok visszatértek. Felálltak alakzatba. Újabb sereg érkezik, ha jól emlékszem, akkor M'Baku serege. T'Challa a férfihoz lép.

-Köszönöm, hogy mellettünk álltok!-fogott vele kezet Wakanda királya. Valamit mond, amit nem tudok értelmezni, de figyelmemet újra Steve köti le, aki a sereg elején áll, mellette Bucky. Aztán Nattel és T'Challa-val együtt a védőburokhoz lépdeltek, amelynek másik oldalán már ellenfelünk két tagja áll.

-Hol a másik haverod?-kérdezte Natasha, ezzel arra a lényre célozva, akit Skóciában intéztünk el.

-Az életetekkel fizettek az övéért.-mondta a kékség.-Thanos nagyon számít a kőre!-jelentette ki.

-Ne álmodozzon!-Steve hangja komolyan csengett.

-Most már Wakandában vagytok, Thanos itt, csak vérontásra számíthat, másra nem!-mondta T'Challa.

-Minket a vérontás nem riaszt meg!-emeli meg kardját. Az űrhajók ekkor lassan emelkedni kezdtek. Steve, Nat és T'Challa visszatért a sereghez.

-Feladják?-kérdezte Bucky.

-Hát nem éppen!-mondta Steve. Idegesen figyelek, úgy érzem, hogy nem tehetek semmit.

Az űrhajókból, ekkor elég érdekes külsejű lények törtek ki. T'Challa ekkor hangosan felkiáltott, mire serege visszakiáltotta ugyanazt a szót. Szóval ez egyféle wakandai harci kiáltás lehet.

-Mik ezek?-értetlenkedett Bucky, mikor megpillantotta a lényeket előtűnni a fák közül.

-Kiakadt ránk a spiné.-jegyezte meg Natasha. A lények a burokba rohantak. Az egyik félig átjutott, de burok bezárult, így kettévágta magát.

-Megölik magukat...-suttogta döbbenten Okoye. Néhány lény átjutott, de a wakandai sereg köré azonnal pajzs került, majd T'Challa parancsára tüzelni kezdtek. Sam a burok felé repült és drónjaival kezdte írtani őket.

-Láttátok a fogukat?-kérdezte döbbenten.

-Vigyázz, meg ne perzseld a szárnyadat!-szólalt meg Rhodey. A férfi elszórt pár bombát, amelyek gyorsan felrobbantak, így a lények elpusztultak, de burok is gyengült. Ellenségünk elindult, mintha meg akarna kerülni minket.

-Kapitány, ha ezek tesznek egy kört, és a hátunkba kerülnek, semmi sem védi Víziót!-mondta Bruce.

-Akkor tartsuk őket magunk előtt.-mondta Steve.

-Mégis hogyan?-értetlenkedett Okoye. Belém pedig úgy csapott a felismerés, hogy mire készülnek, mint mezőbe a villám.

-Kinyitjuk a burát!-jelentette ki T'Challa. A férfi füléhez nyúlt, majd megszólalt.-Hogyha jelezek, akkor nyissátok ki a tizenhetes szakaszt!-mondta.

-Erősítsd meg, felség.-szólalt meg egy női hang, amely számomra ismeretlen volt.-Azt mondtad, nyissuk ki a burát?-kérdezte.

-Hogyha jelezek.-teszi hozzá.

-Ez Wakanda végét jelenti!-szólalt meg M'Baku.

-Akkor ez lesz a legnemesebb vég...a történelemben!-jelentette ki Okoye. Steve feltartotta kezét, amelyen újdonsült pajzsa volt. T'Challa megszólalt, mire a sereg eltüntette maga elől a védelmet, majd előre vonult. Ahogy tudtam, egy gondolatot csempésztem Steve fejébe, amely az volt, mikor először mondtam neki, hogy szeretlek.

-Én is téged, Ariana!-suttogta. Tudtam, hogy mindenki hallotta, aki füles volt, de nem igazán érdekelt. Wakanda királya ekkor x-be emelte kezét maga előtt.

-Wakanda, légy áldott!-kiáltott fel. Arcára felkerült a sisakja. Mindenki rohanni kezdett a bura felé.-Most!-kiáltott fel T'Challa, mire a védelem egy kis részen kinyílt. Tehetetlennek éreztem magamat.-Mikor leszel kész, Shuri?-szólalt meg testvére. A lányra pillantottam, aki Vízió kövével babrált.

-Még csak most kezdtem hozzá!-mondta.

-Akkor csipkedd, megad!-sürgette T'Challa. Ebben a pillanatban egy gyorsan elsuhanó személyt láttam meg, aki a mi csapatunk mellé állt. Egyből leesett, hogy ki az.

-Kicsit késtél...-szólaltam meg.

-Bocsi, Ariana, nagy volt a forgalom.-csapta meg fülemet a jellegzetes akcentus, amellyel Pietro beszélt. 

Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora