Kipróbáltuk a legtöbb csúszdát, amit tudtunk. Bucky nem sokkal később becsatlakozott hozzánk. Kipróbáltuk a családi csúszdát, amin hárman is mehettünk, utána az ugró medencét is kipróbáltuk. Újra megmutattam hátra szaltó tudásomat, aztán a lusta folyó felé vettük az irányt. Magunkhoz vettünk három fánkot, majd bementünk a medencébe, amiben lassan folyt a víz. Egymásba kapaszkodtunk, miközben körbe mentünk.
-Hogy érzed magadat Bucky?-kérdeztem.
-Kifejezetten jól, Sam se zavart! Örülök, hogy veletek lehetek!-mosolygott a férfi. Elmosolyodtam, ahogy mesélt.-Ti hogy érzitek magatokat? Steve kifejezetten boldognak tűnik melletted!-érdeklődött kedvesen.
-Én jól vagyok, egyszerűen jó olyan helyen lenni, ahol nem arról kell gondolkodni, hogy éppen milyen gonoszt kell megállítani!-mondtam.
-Persze, gondolom sokat kivett belőled a Thanos elleni harc, meg Laura halála is.-mondta
-Az egy nehéz időszak volt, de most örülök, hogy itt lehetek veletek és nem kell semmi miatt aggódnom.-mosolyodtam el. Bucky megértően bólintott.
A nap további részét különböző medencékben töltöttük. Egykor ebédeltünk a többiekkel, aztán kifeküdtünk a plédekre. Kis pihenés után, Thor, Loki és én elkísértük Nathant, Hazelt és Morgant a gyerekmedencéhez. Mi leültünk a szélén és a gyerekeket kezdtük figyelni. Mosolyogva figyeltem, ahogy Morgan csúszdázik, majd rohan a vízben, hogy megint megtehesse. Hirtelen furán éreztem magamat, amint a gyerekeket figyeltem. Hiányérzetem támadt, de arra fogtam, hogy Steve nincs mellettem. Vállam fölött a férfira néztem, aki minket figyelt. Ebben a pillanatban hangos sikoly csapta meg fülemet. Előre kaptam a tekintetemet és láttam, hogy egy idegen fiú meglöki Morgant, aki sokkal nagyobb lendülettel indul meg és a csúszda következő kanyarjában neki megy a kék tárgy falának és átesik rajta. Erőmmel azonnal elkaptam a kislányt a levegőben és épségben a vízbe juttattam.
-Ariana!-ölelt át a húgom.
-Jól van, nincsen semmi baj!-emeltem fel, mire még jobban hozzám bújt. Felnéztem, de a fiúnak hűlt helyét találtam.-Visszamegyünk apához!-lépdeltem ki a medencéből. Morgan halkan elsírta magát vállamon, ahogy a plédhez vittem.
-Ariana, mi történ?-rohant hozzánk anya és átvette kishúgomat.
-Valami idióta lelökte a csúszdán, de időben elkaptam.-mondtam. Anya azonnal nyugtatni kezdte Morgant, míg apa hozzám lépett és egy puszit nyomott homlokomra.
-Büszke vagyok rád!-mosolygott le rám.
-Szép volt, babydoll!-karolta át derekamat Steve. Mosolyogva néztem fel rá.
A nap további része viszonylag hamar eltelt. Délután négy fele visszavonulót fújtunk a strandról és a szállásra mentünk, ahol úgy döntöttünk, hogy ma egy étterembe vacsorázunk. Szóval miután haza értünk, mindenki elment zuhanyozni, és készülődni. Nálam én kezdtünk a sort. Vettem egy gyors zuhanyt, megmostam a hajamat. Megszárítkoztam, vörös tincseimet pedig lazán befontam. Felöltöztem kiválasztott ruhámba, majd kiléptem a fürdőből.
YOU ARE READING
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
FanfictionAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...