47.

563 43 0
                                    

Sziasztok!💖

Ki hogy van? Mindenki meg van? Remélem, örültök a résznek! Most, hogy karantén van, próbálkozok aktívabb lenni, de nem ígérek semmit. Mindenki vigyázzon magára és ne nagyon menjetek sehova!

-Áspis száj űrhajója, valahol az űrben-

Az űrhajó gyorsan suhant, rajta Áspis szájjal, Strangel, Vasemberrel és Peterrel. Az Időkövet őrző férfit vékony, hosszúkás szilánkok vették körbe, miközben lassan nyitogatni kezdte a szemét. Vele szemben pedig megpillantotta Áspis szájt. 

-Régóta szolgálom már Thanost.-lépett eggyel közelebb a lény.-Sose csalódott bennem!-jelentette ki.-Ha úgy érkeznék a találkánkra, hogy az Időkő még mindig a kissé bosszantó testeden fityeg, akkor bizony kikapnék.-a szilánkok lassan belefúródtak a doki bőrébe, de ő tűrte a fájdalmat.-Kérem, a követ!-mutatott oda Áspis száj. 

Tony az űrhajó tetejéből figyelt. Mindent tanulmányozott, és közben gondolkozott, hogyan menthetné meg Doktor Stranget. Ebben a pillanatban a piros köpönyeg, Tony vállára tette a kéz részét, mire Vasember egyből lőni készült, aztán döbbenten vette észre, hogy csak egy ruha darab van mellette. 

-Te aztán hűségesen követed a gazdádat, mi?-kérdezte Tony. A plafonról, halón lógva Peter lassan leereszkedett. 

-Ha már a hűségről van szó...-mondta, majd talpra ugrott. Vasember döbbenten nézett a vele szemben álló fiúra. 

-Mi a...-értetlenkedett Tony. 

-Tudom, mit fog mondani!-emelte fel a kezeit védekezően Peter. 

-Nem kéne itt lenned!-jelentette ki. 

-Haza akartam menni...-kezdte magyarázni Peter. 

-Nem érdekel!-mondta Vasember. 

-De olyan magasan voltam, aztán eszembe jutott maga.-mutogatott Peter. 

-Mégis meghallgatom.-morogta Tony. 

-Aztán rátapadtam az űrhajóra.-mondta Pókember.-És ez a szerkó...eszméletlenül jól kézre áll!-jelentette ki.-Úgyhogy...igazából a maga hibája, hogy itt vagyok.-jegyezte meg a fiú, mire Tony felkapta a fejét. 

-Hogy mit mondtál?-kérdezte. 

-E-ezt visszaszívom!-vágta rá Peter.-De most itt vagyok az űrben.-hangja ártatlanul csengett. 

-Igen, pont ott, ahol nem kéne lenned!-lépett felé egyet Vasemeber.-Ez nem egy new york-i osztálykirándulás! Innen nem megyünk haza.-morogta.-Hallod? Ne mondd, hogy átgondoltad!-jelentette ki. 

-Pedig átgondoltam.-jegyezte meg a queensi.

-Tudom, hogy nem!-vágta rá Tony. 

-Pedig de!-mondta Peter. 

-Tuti, hogy nem gondoltad át!-emelte meg hangját Vasember. 

-Hogy legyek barátságos Pókember, ha nem lesz, akivel barátkozzak?-tette fel a kérdést Peter. Tony elhallgatott, és döbbenten nézett a fiúra.-Oké, ennek nem sok értelme volt, de tudja, hogy értem!-nézett fel a férfira Peter. Vasember engedett a fiúnak. 

Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔Where stories live. Discover now