-2016. május. 5.-
Reggel az ébresztőm zajára ébredtem. Kinyomtam, aztán kipattantam az ágyból. Sietve lépkedtem a szekrényemhez, amelynek kinyitottam ajtaját. Kivettem egy fekete pólót, amely vastagon szedett betűkkel állt a darling szó. Kivettem egy térdnél szakadt, magasított derekú, amelynek alja egy kicsit tépett volt. Betűrtem a felsőt a nadrágba, majd belefűztem egy övet a farmerbe. Kivettem egy fekete baseball sapkát, valamint egy napszemüveget is.
Kiléptem a szoba ajtaján, és sietve lépkedtem az előszobába. Belebújtam fehér Nike cipőmbe, amelyen egy fekete pipa volt. Zsebembe csúsztattam a kulcsomat, aztán kiléptem a lakás ajtaján. Lerobogtam a lépcsőn és kiléptem a társasház ajtaján, és megláttam a jól ismert motort. Azonnal odaszaladtam Stevehez, és csókot leheltem ajkaira.
-Annyira hiányoztál!-súgtam rózsaszín szájára. Steve szorosan ölelt magához derekamnál. Homlokunkat egymásénak döntöttük.
-Ülj fel, babydoll!-mondta.-Indulnunk kell, mert nem akarunk elkésni!-kezeit lassan lefejtette a derekamról. Felültem mögé a motorra. Kezeimmel átöleltem izmos testét, fejemet pedig hátának döntöttem. Steve elindult, mire egy szellő belekapott a hajamba.
Megérkeztünk a Bosszúállók hadiszállására, ahol Steve mindenkit összeszedett, majd felterelt minket a Quinjetre. Beült a pilóta székbe, aztán lassan útnak eredtünk.
-Három óra elteltével-
-Mindenki foglalja el a helyét!-mondta Steve, amint elhagytuk a gépet.
Natashával együtt mentem a kis kávézóba, ahol külön ültünk le. Rendeltem magamnak egy kávét és egy sütit. Gyorsan kihozták, mikor fülesemben meghallottam Steve hangját.
-Mit látsz, Ariana?-kérdezte. Felpillantottam az utcára, majd felbontottam a cukrot, amit a kávéba szántam.-Egyszerű járőröket, kis rendőröst.-néztem a rendőr egyenruhás férfiakra.-Egy nyugodt utcát, elég jó célpont.-jegyeztem meg.
-Van egy bankautomata a sarkon, vagyis...-a kapitány szavába vágtam.
-Lesz kamera.-fejeztem be a mondanivalóját.
-A mellék utcák egyirányúak.-mondta.
-Nehezebb elmenekülni.-vágtam magamnak egy falat sütit és ajkaimhoz emeltem.
-Tehát, nem érdekli, ha meglátják. Ha kell utat tör magának!-jelentette ki.-Látod a Range Rover-t fél utcányira?-kérdezte Steve.
-Golyóállónak tűnik.-szólalt meg Nat.-Ez biztonságiakat jelent, vagyis több fegyvert és több fejfájást valakinek, gondolom nekünk.-jegyezte meg.
-Ugye meg van, hogy tárgyakat mozgatok az agyammal?-öntöttem bele a cukromat a kávémba, majd belekortyoltam a fekete italba.
-Szokj hozzá, hogy mindig nyitva kell tartanod a szemeidet!-szólt rám Nat.
-Mondták már neked, hogy kicsit paranoiás vagy?-kérdezte Sam.
-A szemembe még nem, miért, hallottál valamit?-szólalt meg Nat, mintha kicsit is érdekelné.
-Koncentráljatok srácok, fél éve nem jártunk ilyen közel Rumlowhoz!-szólt ránk Steve.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
FanficAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...