A kétezer-tizennégyes Nebula éppen egy lénnyel harcolt, Thanos egyik hajóján. Már-már legyűrte az ellenfelét, de az eldobott egy bombát, ami felrobbant. Nebula hatalmas kiabálás közepette repült az égbe, majd landolt. Elterült, mire az ellenfele elindult felé, de mielőtt megölhette volna, a mögötte lévő füstből valaki az egyik sugárba lökte a lény, ami azonnal szörnyet halt. A felhőből Gamora lépett ki. Nebula egy dühös sóhajt eresztett.
-Szívesen!-jegyezte meg a zöld bőrű.
-Nem kértem, hogy segíts!-morogta a másik lány.
-Mégis mindig rászorulsz!-jelentette ki Gamora. Testvére felé nyújtotta a kezét, de az elütötte onnan, ezzel nem kérve a segítséget.-Állj fel! Apánk az űrhajón vár!-szólt rá.
-Miért?-értetlenkedett Nebula.
-Rábukkant egy Végtelen kőre.-adta a választ a másik lány. A kék bőrű lassan felnézett testvérére. Felmentek a hajóra, amelyre a jövőben Tony, Stephan és Peter is feljut majd.
-Hol?-kérdezte.
-Egy Moreg nevű bolygón.-mondta.
-Végre megvalósul apánk terve!-jelentette ki.
-Egy kő még édes kevés, Nebula!-lépdelt felé Gamora.
-Kezdetnek jó! Ha mindet megszerzi...-egymásra néztek és belegondoltak, hogy mi lesz, ha apjuk minden követ megszerez. Ekkor mögöttük megjelent egy sugár és az említett lépett ki belőle. Thanoson teljes páncélzat volt, kezében egy hatalmas fegyver.
-Ronan megtalálta a Hatalomkövet, menjetek az űrhajójára!-nézett a lányokra.
-Nem fog örülni neki.-jegyezte meg Gamora.
-A másik opció, hogy meghal!-jelentette ki Thanos, miközben letörölte a fegyverét.-A megszállottsága miatt nem tud józanul ítélni.-lépdelt közelebb. Nebula megelőzte testvérét, majd letérdelt apja elé.
-Nem okozunk csalódást, apám!-hajtotta le a fejét. Gamora szemet forgatott.
-Tudom, hogy nem fogtok!-mondta Thanos, mire Nebula felkapta a fejét.
-Ígérem, hogy büszke leszel rám!-egyenesedett ki. Ekkor egy kis szikra szaladt végig fejének fém oldalán, mire fájdalmasan felkiáltott és összerogyott. Hirtelen kivetített egy képet, amelyen Rhodey volt.
-Megvárjuk, amíg megjelenik az a Quill gyerek, aztán elvezet minket a Hatalomkőhöz?-kérdezte.
-Vonuljunk fedezékbe, nem csak mi keressük kétezer-tizennégyben azokat a köveket!-fülüket megcsapta a jövőbeli Nebula hangja. A régi énje fejére csapott, mire eltűnt a felvétel.
-Ki volt ez?-kérdezte Gamora.
-Nem tudom, hasogat a fejem...nem tudom.-motyogta.
-Nyilván megsérült a szinoptikus lemeze harc közben!-állt fel Gamora. Tahnos a fegyverével Nebual álla alá nyúlt, mire annak pengéje a lány nyakához feszült.
-Hozd az űrhajómra!-nézett le a lányra, aki a földön ült.
-2012, New York-
Tony kintről figyelte a Stark toronyban történő eseményeket egy másik épület tetejéről, ahová Vasember páncéljával jutott fel.
-Igyekezzünk, kapitány! Itt lassan vége a mókának!-szólalt meg.
-Oké, már a liftnél vagyunk!-mondta Steve.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
Hayran KurguAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...