84.

344 36 0
                                    

-Elmondom a tervet!-szólalt meg Steve.-A célpontunk ott lesz a reptéren, mikor odaérünk, a neve Alfred Charles.-mutatott egy képet a férfiról. Férfias arca volt, fekete haja hátra fésülve állt, arcát borosta fedte, mély barna szemei voltak. Méreg drága fekete öltönyt viselt.-Ő vezeti az olasz maffia szardíniai részét, szóval veszélyes, felfegyverkezett ember.-magyarázta. 

-Várj, akkor hogy került a kezébe a Hydra?-értetlenkedett Elijah.

-Úgy, ahogy mindent megszokott oldani. Meggyilkolta az előző vezetőt.-újabb képet tolt orrunk alá, amely a helyszínen készült.-Ariana fogja eljátszani egy gazdag olasz lányát, a neved Carlotta Altamura lesz, Amaka te leszel a sminkese, Violet Buratti, Casey te pedig az asszisztense, Flavia D'Arc.-nézett körbe hármunkon.-Flyod te leszel a sofőrje, míg Elijah és én leszünk a testőre.-tette hozzá.-Három napunk van elintézni a férfit és mindenképpen a hotel szobájában kell meghalnia, mert ott nem lesznek őrök, Ariana ez a te feladatod lesz.-mondta.-Most viszony menjetek el készülődni, mert nem ismerhet fel! Abban a helyiségben van minden, ami szükséges lehet.-mutatott az ajtóra, ami a gép végében volt. 

-Rendben, akkor megyünk is!-pattant fel Amaka. Mindhárman a helyiségbe mentünk. Én léptem be oda először, feloltottam a lámpát és megpillantottuk a több tucat ruhát, sminket, parókát, ékszert, cipőt, táskát és felragasztható műkörmök.

-Ez a Mennyország?-szólalt meg Casey, mire felnevettem. 

-Nem hiszem, de lássunk neki a dolgunknak.-vágtam rá. 

-Benne vagyok! Ariana te vagy az első, válasszunk ruhát, aztán megcsinálom a sminkedet és a parókádat is megkapod.-mondta Casey.-Amaka, segíts be a fiúknak!-nézett a másik lányra.

-Azonnal!-lépett ki az ajtón. Mi ketten pedig ruhát kezdtünk válogatni.  

-Ez milyen?-mutatott fel egy fehér mini ruhát. 

-Nem is tudom, elég sokat mutat.-jegyeztem meg. 

-Pont illik a karakteredhez.-vágta rá. 

-Jó, akkor legyen ez.-mondtam. Átvettem tőle  ruhát, mire ő elfordult, így békésen fel tudtam venni. Meg kellett szabadulnom melltartómtól is, mivel a ruhának spagetti pántjai voltak, vagyis látszódott volna a melltartóm pántjai is.

-Tökéletesen nézel ki!-jelentette ki Amaka. 

-Köszönöm.-mosolyodtam el. Utána leültem az egyik sminkes asztalhoz, mire a lány azonnal neki látott sminkemnek. Nem tudom, hogy meddig ülhettem a székben, de mikor belenézhettem a tükörbe kissé ismeretlenül festettem. Még műszempillát is kaptam. 

-Na, jöhet a paróka!-pillantott a hajakra.-Legyen ez!-vette el az egyik hosszú, hullámos fekete hajat, amely legalább fenekemig érhet. Hajamat összefogta, kaptam egy parókahálót, majd rám rakta a hajat is.-Rád se lehet ismerni!-nézett a tükörbe. Felvettem még egy ezüst magassarkút, felragasztott nekem műkörmöket és nyakamba akasztott egy nyakláncot, ezzel pedig késznek nyilvánított.

 Felvettem még egy ezüst magassarkút, felragasztott nekem műkörmöket és nyakamba akasztott egy nyakláncot, ezzel pedig késznek nyilvánított

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔Onde histórias criam vida. Descubra agora