Reggel ébresztőm hangjára ébredtem. Morogva nyomtam ki, hangosan csörgő telefonomat. Lassan kimásztam a puha takaró alól, majd egyből a fürdőszobába mentem. Arcot mostam, aztán felvittem alapozómat. Hajamat parkettába fontam, majd kiléptem a fürdőszoba ajtaján.
Visszamentem a szobámba, ahol kinéztem az ablakon, és láttam amint esőcseppek szaladnak le azon. Nem is csodálkozom, hiszen ősszel, New Yorkban ez volt a megszokott. A helységben lévő szekrényhez léptem, és kinyitottam azt. Kivettem belőle egy szűk, fehér hosszú ujjút, egy kék Disney-s pólót, amelyen a Mickey Egér szereplői vannak. Kivettem mellé egy fekete farmert, valamint egy övet. Felvettem a hosszú ujjút, amire felhúztam a pólót. Felvettem a nadrágom, amelybe betűrtem a két felsőt. Befűztem az övemet, aztán lábfejeimre felhúztam egy-egy fekete zoknit. Táskámat vállamra kaptam, majd elhagytam a szobámat. Pont ebben a pillanatban Laura is kilépett a sajátjából.
-Jó reggelt!-köszöntöttem.
-Neked is, Ariana!-mosolygott rám.
-Hogy aludtál?-kérdeztem.
-Jól, jobban is érzem magamat.-mondta.
-Ez remek!-mosolyodtam el.-Tetszik a ruhád!-mosolyogtam rá. A lányon egy fekete-fehér szövet nadrág volt, egy kék, kötött pulcsival. A konyhába mentünk, ahol apa fogadott minket.
-Lányok, itt a reggeli.-mutatott az asztalra miközben hatalmasat ásított. Nevetve megráztam a fejemet. Laurával leültünk, majd enni kezdtük a tükör tojást és a bacont.
-Köszönjük a reggelit!-kortyoltam bele a baracklébe.
-Szívesen!-mondta apa. Miután befejeztük a reggelit, gyorsan fogat mostunk. Felhúztam fekete Vans cipőmet, míg Laura egy bokacsizmát vett fel. Lementünk az épület garázsába, ahol apa beült az egyik fehér Audiba, mire mi elfoglaltuk annak a hátsó ülését.
Apa kihajtott a garázsból, majd elhagytuk hadiszállás területét. New York ismerős utcáin száguldottunk végig, egészen Queensig. Legalább fél órát utazhattunk, amíg meg nem érkeztünk az új gimnáziumunkhoz. Izgatottan szálltam ki a kocsiból, amit Laura is követett. Egyből felmentünk a tanáriba, ahol apa bement az igazgatóhoz, míg mi megkaptuk könyveinket, majd órarendünket. Megkerestük a kémia termet, ahol pár osztálytársunk már ott volt.
-Miért néz mindenki engem?-kérdeztem értetlenkedve, miközben elfoglaltam az egyik hátsó padot.
-Ariana, te vagy Tony Stark lánya, valamint az új gyerek, szóval persze, hogy téged néznek!-mondta Laura.
-Ez nem tetszik!-jelentettem ki.
-Majd hozzá szoksz!-vonta meg a vállát. A terembe ekkor lépett be Peter, valamint egy másik fiú az oldalán.
-Itt van Pénisz Parker!-hallottam meg egy hangot. Egyből odanéztem, és egy fiút pillantottam meg, aki egyáltalán nem volt szimpi. Peter lehajtotta a fejét, majd az előttünk lévő padhoz sétált, és csak ekkor vett észre minket.
-Ti hogy kerültök ide?-kérdezte.
-Ez egy érdekes történet, de megtartom más korra!-mondtam. A fiú bólintott.
-Bemutatom nektek Nedet, Ned ők Laura és Ariana!-mutatott be minket.
-Szia!-köszönt neki Laura, míg én csak biccentettem.
-Miért nem védted meg magadat?-kérdeztem.
-Nem akarok bajba keveredni!-rázta meg a fejét.
-Mert megvéded magadat, nem fogsz bajba keveredni!-jelentettem ki. Elég ironikus, hogy ezt pont én mondom, bár akkor Laurát védtem meg, de ez nem fontos.
YOU ARE READING
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
FanfictionAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...