92.

406 41 1
                                    

A napok lassan teltek New Yorkban, az ősz is lassan beköszöntött. Morgan, Hazel megkezdte a sulit. Ariana már a másodikat járta, Lila és Cooper elkezdte a középsulit, ahová Peter már ismerősen tért vissza. A csapat visszatért a munkához, de nagyobb dolgunk nem volt. Napjaink a szokásos dolgokkal teltek, vagyis edzéssel és megbeszélésekkel.  

Péntek reggel volt, mikor Steve ébresztőjére keltem. Erőmmel kinyomtam a zajos tárgyat és másik oldalamra fordultam, hogy visszaaludjak, de kapitány ezt nem hagyta. 

-Ne aludj vissza, drágám!-szólt rám. Morgok valamit, de ekkor Steve vállamnál fogva a hátamra fektet. Fáradtan nyitottam ki szemeimet és néztem fel arcára, mire elmosolyodott. 

-Még öt percet, kérlek!-motyogtam.

-Nem lehet, el fogunk késni a ruha szalonból!-jelentette ki. Fáradtan sóhajtottam fel.-Na, gyerünk életem! Azt hittem, hogy várod már a ruha próbát!-jegyezte meg. 

-Jobban vártam volna, hogyha előtte való este nem döntünk úgy, hogy Gyilkos Elmék maratont tartunk.-suttogtam fáradtan.-Előtte való este meg tudod mi volt.-nyitottam ki egyik szememet. 

-De az nem, csak én ötletem volt, legalábbis nem csak nekem tetszett az ötlet.-tekintete a nyakamra terelődött, amin lilás nyomok pihentek. 

-Az titok!-jelentettem ki. Steve halkan elnevette magát. 

-Na, gyere hercegnőm!-fogta meg kezemet és felhúzott.-Irány a fürdő, aztán öltözz fel, addig csinálok valami reggelit!-nyomott egy puszit homlokomra. Ajkaim fáradt mosolyra húzódtak. Steve elengedett és kiment a szobából, míg én a fürdőbe léptem. 

Becsuktam magam mögött az ajtót, felkötöttem hajamat, levetkőztem és beléptem a zuhanykabinba. Megnyitottam a vizet, mire az egyből folyni kezdett. Kellemes melegre állítottam, aztán bevizeztem magamat. Nyomtam a kezembe a tusfürdőmből és gyorsan megmosakodtam. Elzártam a vizet, kiléptem a kabinból és megszárítkoztam a törölközőmmel. A mosdókagylóhoz léptem, megmostam a fogamat és befontam vörös tincseimet. Törölközőmmel a testemen a hálószoba részbe mentem, kinyitottam a szekrényt és kivettem belőle egy mommy jeans-t és egy fekete spagetti pántos trikót, valamit egy övet, amit egy aranyszínű karika díszített az elején. Úgy döntöttem, hogy nem veszek fel pánt nélküli melltartót, szóval gyorsan magamra kaptam a felsőmet és felvettem egy bugyit, majd a nadrágomat, ami betűrtem felsőmet. Befűztem övemet, aztán késznek nyilvánítottam magamat. Elhagytam a szobát és a konyhába mentem, ahol Steve éppen reggelit készített, míg Bucky az asztalnál ült. 

-Jó reggelt, Ariana!-mosolygott rám Bucky. 

-Neked is!-ültem le mellé.-Hogy aludtál?-érdeklődtem. 

-Kifejezetten jól, nem volt rémálmom se!-mondta a férfi.-Te?-kérdezte. 

-Hát tudtam volna még aludni, de legalább nem keltem fel éjjel semmire.-adtam választ. Buck megértően bólintott. Ekkor Steve elém rakott egy tányért, amin egy szelet teljes kiőrlésű kenyér volt, rajta egy tükörtojással és mellette avokádókrémmel. 

-Köszönöm.-pillantottam fel rá, mire rám mosolygott. Bucky elé is lerakott egy adagot, majd leült és ő is enni kezdett. Mindhárman nyugodtan reggeliztünk. 

-Milyen volt a szicíliai pihenőtök?-kérdezte Bucky. 

-Kifejezetten jó. Kellemesebb volt kettesben lenni, mint a családi nyaralás.-mondta Steve. 

-Úgy érzem nem kell megkérdeznem, hogy mit csináltatok.-suttogta Buck, mire elnevettem magam. Gyorsan fejeztük be a reggelinket, ami után Steve elment megmosakodni, míg Bucky és én ott maradtunk. Én belebújtam fekete Vans cipőmbe, miközben a másik férfi szóval tartott. 

Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔Onde histórias criam vida. Descubra agora