-Fél óra múlva-
A ruha és a sztori közt annyi eltérés van, hogy Ariana nem visel maszkot. Meg persze a hajszín, de az gondolom mindenkinek leesett.
Jó olvasást!
Megérkeztünk a reptérre, ahol Steve két hellyel arrébb állt. Kiszálltunk a kék autóból, míg a fehér furgonból Clint szállt ki.
-Kapitány!-mondta mosolyogva a férfi, miközben Stevehez lépett. Én is kiszálltam, majd Bucky és Sam is.
-Ne haragudj, de nagy szükségem volt rád!-fogtak kezet.
-Ugyan, szívességet tettél, meg hát, jövök neked!-jelentette ki Clint.-Ariana, te már megint nőttél?-kérdezte, miközben hozzám lépett, aztán megöleltük egymást.
-Úgy látom az öregedés már beütött, mert a szemed nem működik rendesen!-mondtam.
-Le sem tagadhatná, hogy Stark...-jegyezte meg Clint.
-Mi van az új sráccal?-kérdezte Steve. Sólyomszem elengedett.
-Nagyon izgatott! Rá fért néhány kávé, de rendben lesz!-nyitotta ki az ajtót, mire annak zajára a férfi felébredt. Egy sötét hajú, borostás férfi volt. Lassan kikászálódott a kocsiból.
-Ez milyen időzóna?-kérdezte álmosan.
-Gyerünk, menj!-lökte kicsit odébb Clint.
-Amerika Kapitány!-fogott kezet Stevel.
-Mr. Lang!-szólalt meg a szőke hajú férfi.
-Örvendek!-mosolygott a barna hajú.-Túl régóta rázom, igaz?-engedte a kezét, miután Steve bólintott.-Hú, ez tök király! Amerika Kapitány!-mondta izgatottan, majd rám nézett.-Téged is váglak, szupi vagy!-jelentette ki, mire elmosolyodtam gyerekességén.-Jesszus!-tette kezeit Steve széles vállára.-Annyit mondanék, biztos sok szuper mukit ismer, szóval köszönöm, hogy gondolt rám!-mondta.-Héj, haver!-nézett Samre.
-Hogy vagy, Tik-Tak?-kérdezte Wilson.
-Ez kedves volt. Figyelj, ami a múltkor történt...-Sam a szavába vágott.
-Jó bemutatkozás volt, de többé nem fordul elő!-jelentette ki Sólyom.
-Tudod, hogy mi ellen küzdünk?-kérdezte Steve.
-Azt mondták, hogy őrült gyilkosok ellen!-mondta Lang, mire kicsit értetlenkedve néztem rá.
-Ez nem törvényes akció, ha velünk jössz, körözni fognak!-jelentette ki Steve.
-Nem gond, már megszoktam!-vont vállat.
-Indulnunk kéne!-szólt ránk Bucky.
-Szereztem helikoptert!-mondta Clint.
-Achtung! Wir räumen den Flughafen!-hallottunk meg egy férfi hangot a bemondóba. (Nézzétek el nekem, ha valami rosszul van leírva, a Google fordító segítségét fogadtam el.)
-Kiürítik a repteret!-szólalt meg újra Bucky.
-Stark.-jegyezte meg Sam.
-Stark?-kérdezte meglepetten Lang.
-Indulás!-mondta Steve.
-Pár perccel később-
Mindenki felöltözött szerelésébe, majd Steve elmondta a feladatokat. Nekem Clinttel kellett mennem, de mielőtt elindultunk volna, még Stevehez rohantam. A férfi derekamnál fogva átölelt, majd csókot-ahogy tudott-csókot lehelt ajkaimra.
-Vigyázz magadra!-suttogtam ajkaira.
-Te is!-nézett szemeimbe.-Szeretlek...-mosolygott rám.
-Én is, téged.-ismételtem meg a tettét.
-Rendben Kapitány, már tudjuk, neked tökéletes szerelmi életed van! Nem kezdhetnénk?-kérdezte Sam. Steve elengedte a derekamat.
Clint oldaán lépkedtem, egészen kijelölt helyünkig, aztán miután elfoglaltuk azt, jeleztünk Stevenek. Nem sokkal később, kapitány előtt, apa és Rhodey landolt.
-Kezdődik a műsor...-suttogtam.
ESTÁS LEYENDO
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
FanficAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...