-Benetár, űr-
A megmaradt Bosszúállók az Őrzők hajójával vették az irányt a Kert felé. Mordály ült a vezető ülésben. Lassan hátra fordult és hangosan megszólalt.
-Tisztázzuk! Ki nem járt még közületek az űrben?-kérdezte, mire Steve, Nat és Rhodey felrakta a kezét.
-Miért?-kérdezte Rhodey.
-Nehogy tele rókázzátok az űrhajót!-szólt rájuk a mosómedve.
-Ugrásra készülj! Három...kettő...egy!-nyomott meg egy gombot Nebula, mire az űrhajó felgyorsult. Nem sokkal később, megérkeztek a bolygóhoz. Marvel Kapitány kiszállt a hajóból, majd az elejéhez repült.
-Megyek, felderítem a terepet!-nézett vissza a kis csapatra, aztán elindult körbe a bolygó körül. A Bosszúállók, valamint az a két Őrző lassan összeszedte magát, hogy felkészüljenek a harcra. Nat aggódva figyelte Stevet, aki lassan elővette az iránytűt, amelyben Peggy képe helyett, már Ariana-é díszelgett.
-Lecserélted?-kérdezte Nat.
-Már ideje volt.-nézett rá a kapitány. Összecsukta a tárgyat, majd elrakta.
-Sikerülni fog, Steve!-jelentette ki Nat.
-Naná, hogy fog! Mert nem tudom, mit csinálok, ha mégsem!-jelentette ki a kapitány. Marvel Kapitány ekkor tért vissza.
-Se műholdak, se űrhajók, se katonák, se bármilyen légvédelmi egység! Csak ő van itt!-mondta.
-És ez elég is!-jelentette ki Nebula.
Thanos békésen lépdelt a gyönyörű bolygón, miközben lassan gyümölcsöt szedett magának. Itt-ott hegyek magasodtak fölébe. Páncélja most úgy díszelgett, mint egy madárijesztő. Bement a kis házába, amelyet pár gyertya világított be. Megfűszerezte az ebédjét, majd lassan elvette az edényt, amelyben az étel lapult. Leült a kis épületben, míg a tárgyat feltette tűzre, hogy megfőjön. Hirtelen felkapta a fejét, mintha valami közeledne. Ebben a pillanatban egy sugár csapott át a ház oldalán, amely eltalálta őt, a sugarat Marvel Kapitány követte. Neki csapódott Thanosnak, majd megragadta nyakát és lefogta bal kezét, amelyen még mindig ott volt a kesztyű. A titán éppen be akarta hajlítani ujjait, de a földből a Hulk Buster csapódott elő és lefogta a végtagját. A másik oldalon Rhodey tűnt fel, aki szintén lefogta Thanos egyik kezét. Thor berepült a ház tetején és lecsapta Thanos kezét a Villámtörővel. A titán hangosan felüvöltött fájdalmában. A ház bejáratán Steve és Nat lépett be, mellettük Mordállyal, aki egyből a kesztyűhöz sietett. Kissé nehézkesen fordította másik oldalára, majd döbbenten vette tudomásul, hogy egyetlen kő sincsen benne.
-Jaj, ne!-nézett fel a mosómedve. Steve lepillantott és ő is realizálta, hogy nincsenek a helyén a tárgyak. Natashára nézett, aki szintén a kesztyűt figyelte.
-Hol vannak?-nézett Thanosra Amerika Kapitány.
-Válaszolj a kérdésre!-szólt rá Carol.
-Helyre billentettem az univerzumot! Aztán nem vettem hasznát a köveknek, csak megbabonáztak!-jelentette ki Thanos.
-Tömegeket gyilkoltál le!-lökött rajta egyet Bruce, mire a titán elterült a földön.
-Legyetek hálásak!-kiáltotta a lila férfi. Ekkor Rhodes behúzott neki egyet.
-Hol találjuk a köveket?-kérdezte dühösen Natasha.
-Sehol, atomjaikra hullottak!-nézett rá Thanos.
-Tegnap előtt használtad őket!-jelentette ki Bruce.
-Arra, hogy önmagukkal semmisítsem meg őket!-mondta.-Kis híján belehaltam, de bevégeztem a munkát! Ezen sose változtattok!-mondta gúnyosan.-Én vagyok a végzetetek!-nézett rájuk.
-Fésüljük át a környéket, mert tuti, hogy hazudik!-pillantott körbe Rhodey.
-Sok mindent lehet rá mondani, de azt nem, hogy hazug lenne!-szólalt meg Nebula.
-Köszönöm lányom. Lehet, hogy túl szigorú voltam veled?-kérdezte. Ebben a pillanatban Thor meglendítette a bárdot, és levágta a titán fejét, akinek a vére Nabula arcán fröccsent.
-Mit tettél?-értetlenkedett Mordály döbbenten.
-Most a fejére céloztam.-suttogta Thor. Mindenki döbbenten figyelte az eseményeket, míg a mennydörgés Istene lassan elhagyta a házat. A Bosszúállók helyzete még reménytelenebbé vált.
ESTÁS LEYENDO
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
FanficAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...