60.

483 46 0
                                    

-Fairburn, Gerorgia-

Tony kilépett a házból, amelyet öt éve vettek. Elköltöztek New York-ból, miután visszajutott a Földre. Egy sokkal békésebb helyen laktak, egy kis tó partján. Nem akarta túlzásba vinni, így a háznak sokkal inkább családi hangulata volt már, mint a Malibu béli otthonának, amely pár éve pusztult el. Ő volt az egyetlen férfi a háznál, hiszen rajta kívül még négy lány volt. Pepper-nek már kezdetek óta tetszett a ház, Ariana is beleszeretett a házba, talán az volt a kedvence. Befogadták Pietro lányát is, aki öt éve alatt családtaggá vált, valamint megszületett a második Stark lány is, Morgan. Tony mosolyogva lépdelt a sátor felé, amelyben a legkisebb lány rejtőzött. Ütemre kezdett tapsolni, amely egy titkos kód volt kettejük közt. 

-Vályúhoz!-szólalt meg, de Morgan nem jött elő.-Morgoona!-ült le egy kisszékre.-Morgan H. Stark, kérsz ebédet?-kérdezte. Ekkor a sátor ajtaja kinyílt és a kislány lépett ki rajta. Egyik kezét feltartotta, amelyen a Vasember páncél kezéhez hasonló kesztyű volt, míg másikon egy kék és arany Vasember sisak, amely elvileg Peppernek lett szánva.  

-Adj nekem ebédet, vagy megsemmisítelek!-tartotta fel kezét. 

-Kicsim, ezt nem kellett volna felvenned! Ugyanis anya különlegese évfordulós ajándékához kell!-nyomott puszit a sisak oldalára. Levette azt a kislány fejéről, majd elsimította az arcából a haját.-Szóval éhes vagy?-kérdezte Tony.-Kérsz egy marék tücsköt, saláta ágyon?-simogatta meg fejét. 

-Nem!-vágta rá a lány. 

-Tudom, hogy erre vágysz!-jegyezte meg apja.-Ezt mégis hol találtad?-emelte meg a sisakot. 

-A garázsban.-adta a választ Morgan. 

-Igen? Direkt ezt kerested?-kérdezte Tony. 

-Nem.-tagadta a lány.-Csak megtaláltam.-játszott a hajával. 

-Szeretsz a garázsban matatni, mi? Apádra ütöttél!-emelte meg a kislányt, miközben felállt a helyéről.-Amúgy nem gáz, anya úgyse hord semmit, amit tőlem kap!-indult meg befelé.-Figyelj, most akkor...-Tony nem tudta befejezni, mivel egy kocsi állt meg a ház előtt, amelyből Steve szállt ki. Kissé döbbenten figyelte a kapitányt, majd Nat és Scott is kiszállt. Némán lépdelt fel a lépcsőn, majd a verandán megfordult. A nőre nézett, aki biccentett, mire Tony megismételte tettét. Stark bevitte Morgant a házba, míg a váratlan vendégek lassan követték. 

Tony hozott ki nekik kávét, valamint bögrét hozzá. Megtöltötte a tárgyakat az itallal, miközben Scottot hallgatta. 

-Nézd, tudjuk, hogy ez furán hangzik!-jelentette ki. 

-Tony, azok után, amiket láttál, szerinted van lehetetlen?-vágott közbe Steve. 

-A kvantum-fluktuáció belezavar a Planck skálába és akkor belép a képbe a Deutsch tétel. Ugye egyet értünk?-adta oda a kávét Stevenek.

-Köszi.-fogta el azt a kapitány. 

-A gyengébben kedvéért, úgy értem, nem jöttök vissza!-jegyezte meg. 

-Nekem ment.-mondta Scott. 

-Nem, te véletlenül túlélted, vagyis bitangul nagy mázlid volt!-jelentette ki Tony.-Most meg jössz ezzel a...minek neveznéd?-adta oda neki is az italt. 

Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔Onde histórias criam vida. Descubra agora