77.

429 34 0
                                    

-Mindened meg van?-kérdezte Steve, ahogy lecsukta a bőröndjének tetejét. 

-Igen, mindent elraktam!-néztem fel rá. 

Mivel az elmúlt hónapok elég nehezek voltak, így a Bosszúállók úgy döntöttek, hogy elmegyünk egy kis kiruccanásra. Szóval a gyerekek és én megszavaztuk, hogy menjünk Floridába, pontosabban a Disneylandbe. Az elmúlt hét legnagyobb szenzációja talán az volt, hogy Bruce újra felvette ember formáját és ha kell át tud alakulni Hulkká. 

-Izgatott vagy?-mosolygott. 

-Igen, jó lesz végre kikapcsolódni!-jelentettem ki. 

-Héj, tubicák! Ha nem jöttök, itt hagyunk titeket!-hallottam meg apa hangját. 

-Úgy érzem, ideje mennünk!-jegyezte meg Steve. Halkan felnevetek. Megragadom a bőröndömet, míg a kapitány a sajtját. Magamhoz ragadom a hátitáskámat, amiben pár dolog volt, könyv, víz, fájdalomcsillapító, telefontöltő. Lementünk a lépcsőn, odalent pedig apa, anya és Morgan várt minket. 

-A többiek itt vannak már?-kérdeztem. 

-Elvileg mindenki pillanatokon belül itt van.-mosolygott anya. Ekkor hangos kopogás töltötte be házat, mire odasiettem. Mosolyogva nyitottam ki. 

-Sziasztok!-köszöntöttem Thort, Lokit és Hazelt. 

-Szia Ariana!-ölelt meg Loki, majd beljebb ment. Thortól egy félkezes ölelést kaptam, mivel másik kezében Hazel pihent. Velük jött még Peter és May is. Utánuk nem sokkal megérkezett Clint és családja. 

-Ezek Pietroék!-néztem ki az ablakon. Kiléptem az ajtón, a szürke autóból Ariana egyből kiszállt és szuper sebességgel hozzám rohant. Szoros ölelésbe vontam a platina szőke kislányt. 

-Hiányoztál!-mondta. 

-Te is nekem!-jelentettem ki. Egy puszit nyomtam a homlokára. Ekkor apja is mellénk ért, akit egy világosbarna hajú, frufrus, zöld szemű lány kísérte.-Sziasztok!-köszöntöttem őket. Megöleltem Pietrot, majd a lányt felé fordultam.-Ariana Stark!-nyújtottam felé a kezemet. 

-Elizabeth Maximoff.-nem fogadta el a kezemet, hanem megölelt.-De amúgy a Lizziet jobban szeretem!-tette hozzá. 

-Vettem!-mondtam. A lány elengedett, egy mosolyt eresztett felém.-Menjetek be, a konyhában van kávé és keksz!-mosolyogtam kedvesen. Bementek a házba, mikor egy újabb autó állt be a ház elé. Sam autója volt az, amiből kiszállt az említett férfi, Barnes, Natasha és Bruce.-Bucky!-kiáltottam fel mosolyogva, majd lesiettem hozzám. A férfi szorosan megölelt. 

-Te is hiányoztál!-jegyezte meg.

-Miért ő kap először ölelést?-kérdezte dühösen Nat. 

-Már én vagyok a kedvenc!-jelentette ki Bucky. Halkan felnevettem, aztán elengedtem a férfit és megöleltem Natashát, aztán Brucet és Samet is.

Bekísértem őket a házba. Mindenki a nappaliba vonult, ahol apa elkezdte mondani, hogy merre megyünk és mennyit fogunk menni és mikor állunk meg. Utána felálltam, hogy elkezdjem elmondani, hogy mi lesz az autó elrendezés, vagyis ki, hol ül. 

-Szóval az eddigi full autónk Clinté, vagyis ők úgy mennek, ahogy jöttek. Thor, Loki, Hazel trióhoz becsatlakozik még Sam. Hozzán jöhet Bucky, így nem fogják szétszedni egymást. Apáéknak hét személyes a kocsija, vagyis oda befér még Peter, May, Bruce és Nat, vagyis az megtelt.-ekkor a kicsi Ariana megszólalt. 

-Én nem mehetnék inkább Morgannel?-kérdezte. 

-Hú, rendben! Akkor Pietrohoz és Lizzihez becsatlakozik Nat és Bruce, az jó?-kérdeztem, mire mind egyet értettek.-Akkor apáéknál marad egy hely, nálunk kettő, Pietronál három. Remek!-mosolyogtam.-Hogy tartsuk a kapcsolatot, mindenki kap egy fülest, így tudunk beszélgetni.-vettem elő a dobozt és minden sofőrnek osztottam egyet.-Mivel hat óra az út, két óránként megállunk. Az egyik megállóhelynél, amit néztem, lesz egy bevásárló központ, szóval be tudunk vásárolni!-tettem hozzá.-Mindenkinek jó az autó elrendezés és az útiterv?-kérdeztem. 

Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora