48.

525 44 0
                                    

-Thanos űrhajója-

Gamora egyedül ült a padlón, de mikor meglátta apját azonnal felkelt. Thanos lassan lépdelt felé, kezében egy apró tányérral. 

-Gondoltam, talán éhes vagy.-nyújtotta lánya felé. Gamora elvette a tányért, felnézett apjára, majd a teremben lévő  hajította a tárgyat, amely ripityára törött. 

-Mindig is utáltam ezt a trónt.-jegyezte meg. 

-Mesélték.-mondta Thanos.-De azért, reméltem, hogy egy nap elfoglalod.-tette hozzá. 

-Gyűlöltem ezt a termet, az űrhajót, az egész életemet!-morogta a lány. Apjára nézett, majd megfordult és elindult az ellenkező irányba. 

-Ezt is mondtad!-apja hangjára megállt. Thanos lassan fellépdelt a trónhoz vezető lépcsőn.-Minden nap, csak nem húsz éven át.-lassan helyet foglalt az egyik fokon. 

-Még gyerek voltam, mikor elraboltál.-szólalt meg Gamora. 

-Megmentettelek!-jegyezte meg a férfi. A lány dühösen megfordult. 

-Nem, nem.-rázta meg a fejét.-Boldogok voltunk a bolygómon!-mondta dacosan. 

-Mert éheztetek és maradékot guberáltatok?-kérdezte Thanos.-A bolygód pusztulásrab volt ítélve, amit én megakadályoztam!-mutatott magára, mintha valami hős lenne.-Tudod mi van ott azóta? Az új generáció egész életében jól lakhat és jó levegőt szív, mint a Paradicsomban!-Gamora szíve sajgott, ahogy apja kiejtette a szavakat a száján. 

-Mert megölted a lakosság felét.-suttogta a lány. 

-Ez csak apró áldozat a megváltásért!-jelentette ki Thanos. 

-Őrült vagy!-mondta Gamora. 

-Ez egyszerű matematika! Az univerzum véges, az erő forrásai végesek, ha az élet szabadon burjánozhat, akkor egyszer elsorvad. Kordában kell tartani...-Gamora szavába vágott. 

-Ez csak lázálom!-kiáltott rá. A hely visszhangozni kezdett. 

-Egyedül én tudom, hogy így van! Illetve, nincsen más, aki hajlandó cselekedni.-nézett fel a lányra, aki néma maradt.-Egykor te is ugyanezt akartad.-Thanos felállt helyéről.-Amikor az oldalamon harcoltál.-megállt lánya előtt, aki lehajtotta fejét.-Kislányom...-ejtette ki ajkai közül a szót a férfi. 

-Nem vagyok a lányod!-jelentette ki Gamora, miközben lassan felemelte fejét, és felnézett Thanosra.-Azt, amit utálok magamban, tőled tanultam.-mondta dacosan. 

-És eközben, te lettél az univerzum legádázabb nője.-jegyezte meg a férfi.-Ezért bíztam benne, hogy megtalálod a Lélekkövet.-Gamora szíve hevesen kezdett verni. 

-Sajnálom, hogy csalódást okoztam.-hangjából csöpögött a gúny. 

-Valóban csalódtam. De nem azért, mert nem találtad meg.-Thanos a lány arcára vezette kezét és lassan lehajolt, hogy arcuk egy szinten legyen.-Hanem mert igen, és hazudtál.-suttogta. 

-Pár pillanattal később-

Thanos rányomott egy gombra, mire egy ajtó kinyílt. Gamora lassan megfordult , és meglátta testvérét, amint az egy kék fényben lebeg. A lány lassan beljebb lépdelt, mire a ketrec szerű helyiség ajtaja kinyílt előtte. Ekkor megpillantotta a két őrt, akik fegyverrel együtt álltak ott. 

-Nebula!-sietett oda A kék színű lánynak a feje előtt lebegett a feje teteje. Kissé megmozdult, mikor Gamora hozzá lépett.-Ne tedd ezt!-szólt apjára Gamora. 

Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora