-Ariana S.-
Reggel ébresztőm hangjára ébredtem. Lassan nyitogatni kezdtem szemeimet, majd kinyomtam a hangosan szóló telefonomat. Steve izmos kezei nem akarták engedni derekamat, mire lassan felé fordultam. Lágy puszit nyomtam ajkaira.
-Steve, életem, fel kellene kelned.-suttogtam.
-Hagyj még aludni.-mondta álmos, rekedtes hangján. Újra puszit nyomtam ajkaira, majd kimásztam az ágyból, de a kapitány vissza akart húzni az ágyba.
-Steve, el fogok késni!-jelentettem ki. Lassan elengedett, mire kimásztam az ágyból, majd a fürdőszobába mentem.
A csaphoz léptem, majd hideg vízzel arcot mostam. Elzártam a vizet, és megtöröltem az arcomat. Felvittem a felületre a jól megszokott alapozómat, aztán elkentem arcomon, ezzel eltüntetve szeplőimet. Hajamat kifésültem, de mivel vizesen hagytam, így vörös tincseim még hullámosabbak lettek. Elhagytam a fürdőszobát, majd visszatértem a hálószoba részbe.
Steve izmos hasa előtűnt a takaró alól, mivel a puha anyag lecsúszott egészen csípőjéig. A szekrényemhez léptem, majd kinyitottam azt. Elővettem egy szűk, fekete famert és egy szürke, Nasa logós pólót. Elővettem egy fekete, sipke melltartót majd Stevere néztem, aki érdeklődve figyelt engem.
-E-eltakarnád a szemed?-kérdeztem kicsit hebegve. Steve elmosolyodott, majd arca elé tette kezeit. Levettem a pizsama pólómat, majd felcsatoltam melltartómat, és felvettem a pólómat. Belebújtam a farmerbe, amelybe beletűrtem a pólót. A tükrömhöz léptem, amit kinyitottam, és elővettem a kis dobozt, amelyben a kapitány pajzsát ábrázoló nyakláncom lapult. Mosolyogva csatoltam fel nyakamba.-Rendben, elveheted a kezeidet!-mondtam. Steve rám nézett.
-Csodás vagy, babydoll!-mosolyodott el.
-Köszönöm, Steve!-mondtam. Felkelt az ágyból, majd felém lépett. Megállt előttem. Felnéztem rá. Steve egy tincset, amely arcomba lógott, lassan eltűrte a fülem mögé. Elpillantottam róla, majd újra fel rá. A kapitány lassan arcomra vezette egyik kezét. Lágy puszit nyomtam tenyerére. Lassan ajkamhoz hajolt, és megcsókolt. Ajkaink lágy táncot leejtettek. Az ajtón ekkor hangos kopogás szűrődött be. Ijedten elváltam Stevetől.-Péntek, ki áll az ajtó előtt?-kérdeztem.
-Az édesapja az, Ms. Stark!-mondta a női hang.-Esetleg beengedjem?-kérdezte.
-Nem!-vágtam rá. Megragadtam a kapitány csuklóját, majd a fürdőszobába húztam. Becsuktam az ajtót, gyorsan rendbe tettem az ágyat. Az ajtóhoz siettem, és kinyitottam azt.-Szia apa!-mosolyogtam rá.
-Szia kincsem! Csak tudni szerettem volna, hogy fent vagy-e.-mosolyodott el.
-Nyugi, egyből felkeltem. Megyek, megreggelizek!-mondtam, aztán gyorsan becsuktam az ajtót. A fürdőszobához léptem, és kiengedtem a kapitány onnan.
-Na, jó megyek, mert a végén tényleg lebukunk!-egy gyors csókot lehelt ajkaimra, aztán elhagyta a szobát. Pillanatokkal később, meghallottam Pietro hangját.
-Öltözz már fel, Rogers!-mondta. Megráztam a fejemet a gyerekességén, aztán gyorsan összepakoltam a tankönyveimet a táskámba. Vállamra kaptam, majd elhagytam a szobámat, és az étkezőbe siettem.
-Jó reggelt!-köszönt Laura mosolyogva.
-Szia!-dobtam le a táskámat, majd az egyik szekrényhez léptem. Kivettem a corn flakes -os dobozt, és egy tányért. Öntöttem bele a kukoricapehelyből, és öntöttem rá tejet. Elővettem egy kanalat, aztán enni kezdtem.
ESTÁS LEYENDO
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
FanficAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...