21.

1.7K 83 6
                                    

Figyelem! A részben felnőtt tartalom olvasható!

Reggel valaminek a kellemes illatára ébredtem. Lassan nyitogatni kezdtem a szemeimet. Steve nem volt mellettem. Felültem az ágyban, és az éjjeli szekrényen egy tálca volt, amelyen egy tányér palacsinta volt, amelyen a juharszirup lassan folyt le. Mellette egy pohár narancslé volt. Elmosolyodtam, és egyből ölembe vettem a reggelimet. Megláttam egy kis cetlit a tálcán. 

Jó reggelt, szépségem! Nagyon boldog szülinapot! Este a bulin találkozunk! Puszi: Steve. Utóirat: egy morzsa se maradjon a reggelidből! 

Elmosolyodtam, aztán falatozni kezdtem a palacsintát, miközben pár kortyot ittam a narancsléből. Hamar befejeztem a reggelit, amiből egy falatot nem hagytam. A tálcát az éjjeli szekrényre tettem, majd a fürdőszobába mentem. 

Egyből kifésültem tincseimet, amelyek rakoncátlanul álltak fejemen, de persze ez nem segített, így inkább egy Ariana Grandét másoló copfba fogtam. Tényleg, vajon őt meghívta az esti bulimba apa? Ez után, arcomra felvittem egy kis alapozót és korrektort, amellyel nagyjából elfedtem szemeim alatt lévő karikákat. Kiléptem a fürdő ajtaján. 

A szekrényemhez léptem, és válogatni kezdtem a ruháim között. Kivettem egy fekete garbót, egy övet, valamint egy olyan farmert, ami egyáltalán nem tapadt lábaimhoz, így kényelmesebb volt. Levettem pizsama pólómat, majd felvettem egy melltartót, aztán garbómat. Pizsi nadrágomat lecseréltem a farmerre, amelybe betűrtem a garbómat. A nadrágba befűztem az övemet. Lábfejemre felhúztam egy-egy bokazoknit. Bepakoltam a táskámba a tankönyveimet, vállamra kaptam azt, és elhagytam a szobát.

A konyhába siettem, ahol Laura fogadott. A lány éppen a rántottáját ette. Rám mosolygott, mire én vissza. Lenyelte a falatot, majd megszólalt. 

 -Boldog születésnapot, a világ legjobb barátnőjének!-mondta. 

-Köszönöm! Imádlak Laura!-mosolyogtam rá. 

Megvártam amíg Laura megeszi a reggelijét, majd azb előtérbe mentünk, ahol belebújtunk lábbelinkbe, ami nekem egy Vans volt, míg Laurának egy fekete Convers, amely remekül passzolt váll nélküli, fekete kötött pulcsijához, ami egy fekete, térdnél szakadt farmerbe tűrt. 

Kiléptünk a lakóépület ajtaján, és beültünk a Happy vezette fekete Audiba, ahol azb említett személy fogadott minket. 

-Jó reggelt, lányok!-pillantott ránk a sofőr.-Boldog születésnapot, Ariana!-mosolygott ránk. 

-Köszönöm, Happy!-mosolyodtam el. Elindultunk a suli felé. 

-Várod az esti ünnepélyt?-kérdezte Happy. 

-Egyáltalán nem. Egy csomó befolyásos ember lesz ott, akiket nem is szeretek! Legszívesebben csak a Bosszúállók körében ünnepelnék, miközben egy hatalmas pizzát ennénk és beszélgetnénk.-mondtam. 

-Tudod, hogy apukád imád hatalmas bulikat csapni, vagyis ez egy lehetetlen kérés lenne!-jelentette ki Happy. 

-Igen, tudom.-forgattam meg szemeimet.

-Milyen befolyásos emberek lesznek ott?-érdeklődött Laura. 

-A szenátor, politikusok, cég vezetők, meg persze celebek.-adtam neki választ. Laura érdeklődve hallgatott. 

-Amúgy ma suliból nem ide hozlak titeket, hanem egy szalonba, amit apud nektek bérelt. Ott lesz a sminkesed, fodrászod és a stylistod is.-kanyarodott jobbra Happy. 

-De jó lesz...-forgattam meg újra szemeimet. 

Még nagyjából gél órát utaztunk, míg megérkeztünk az iskolához. Elköszöntünk Happytől, majd kiszálltunk a kocsiból. Egyből mindenki rám nézett, mire értetlenkedve pillantottam körbe. Minden egyes szempár engem nézett. Furcsálva léptem be az iskolába, ahol megint mindenki engem nézett. Egymás fülébe sugdolóztak, majd hangosan felnevettek. Kellemetlenül lépkedtem tovább a folyosón, egészen a szekrényemig, ahol megdöbbentő látvány fogadott. Valaki piros rúzzsal, hatalmas betűkkel írta a szekrényemre, hogy ribanc. Értetlenkedve néztem körbe. Laura döbbenten nézett rám, miközben a többiek nevettek rajtam. 

Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora