5.

2.4K 124 21
                                    

Aztán valahonnan elővánszorgott egy félig összeszerelt robot. Lába egyik fele hiányzott, és járása jobban hasonlított egy sántájára. Mindenki odakapta a fejét.

-Nem, hogy lennétek méltók rá?-mellkasán volt egy olyan rész, amely az ARC reaktorra hasonlított. Szemei kéken világítottak.-Gyilkosok vagytok!-jelentette ki. 

-Stark!-szólalt meg Steve.

-Jarvis...-mondta apa.

-Sajnálom, elaludtam, vagyis inkább álmodtam.-motyogta a robot. 

-Rendszer újraindítása, van egy hibás páncélunk!-vett elő zsebéből apa egy üveg lapra hasonlító dolgot, amelyen pötyögött valamit.

-Meg kellett ölnöm a másikat, pedig rendes volt.-mondta.

-Megöltél valakit?-kérdezte a kapitány.

-Nem szívesen tettem, de a valóvilágban muszáj kemény döntéseket hoznunk!-jelentette ki.

-Ki küldött?-kérdezte Thor, aki mögött ott volt Laura. Látszott rajta, hogy meg van lepve.

-Pajzsot akarok emelni a világ köré!-hallottuk meg apa hangját egy felvételről.

-Ultron...-szólalt meg Bruce

-Élőben...vagyis még nem.-nézett le magára. Itt-ott vezetékek lógtak ki belőle, egyes részein hiányzott a páncél.-De készen állok, vár a küldetésem!-nézett fel ránk. Steve mögé léptem. 

-A küldetésed?-értetlenkedett Natasha. 

-Eljön a béke!-mondta Ultron, majd egyszer csak, két páncél törte át a falat, mögöttük pedig feltűnt még három. Elindultak felén, mire Steve belerúgott egyet az előttünk lévő asztalba, amely a levegőbe repült. A két páncél neki ütközött, így mi ketten hatalmasat repülve, landoltunk a földön. 

Thor egyből meglendítette pörölyét, amely el is talált egyet a páncélokból. Natasha és Bruce a bár pult mögött bújtak el. Apa és Rhodey elindultak a saját páncéljukért, ám apát elsodorta egy a robotok közül, míg Rhodes áttörve egy üveg ablakot zuhanhatott pár métert. Az egyik pácél ellopta Loki jogarát. Natasha lőni kezdte őket, míg Steve felpattant a földről, majd hátulról az egyik robotra ugrott. A tárgy elindult hátra, így a falnak ütközött, Steve pedig lezuhant. A Fekete Özvegy és Bruce felrohantak a lépcsőn, miközben Nat az egyik páncélt lőtte. Apa is ráugrott az egyikre, én pedig a kapitányhoz rohantam. A padlón lévő egyik csempe felnyitható volt, így gyorsan kivettem kézi fegyveremet, majd lőni kezdtem az egyik páncélt. Az egyik megindult a kanapé mögött rejtőző Helen felé. Ám Steve felpattant, majd a vállánál fogva a földhöz vágta a páncélt, amelyre Thor lesújtott a Mjölnirrel. 

-Kapitány!-szólalt meg Clint, aki fogalmam se volt, hol rejtőzhetett el. Sólyomszem odahajította a pajzsot, amely Steve kezei közt landolt. Apa elintézte az egyik páncélt, így ő a földre zuhant. Steve pajzsával eltalálta az utolsó robotot, amely darabokra hullva esett a földre. 

-Na, ez drámai volt!-jelentette ki Ultron.-Sajnálom, tudom, hogy jót akartok, csak nem gondoltátok át.-rázta meg a fejét. Steve kissé dühös arccal figyelte, sőt azt hittem, hogy neki megy. Apa a földön feküdve figyelte újdonsült ellenségünket.-Védenétek a világot, de ellenzitek  a változást. Hogy menthetnétek meg a világot, ha nem hagyjátok fejlődni?-kérdezte a robot, majd felemelte az egyik félbeszakadt páncélt.-Ezekkel?-hangjában gúny csengett, ahogy felmutatta a kezében lévő tárgyat.-Csak egy út vezet a békéhez! A Bosszúállók kiirtása!-mondta. Thor neki vágta a Mjölnirt, mire Ultron a falnak csapódva szétesett.

-Ariana, vidd biztonságba a barátnődet!-szól rám apa, majd felkelt a földről. Laurához siettem, aki az egyik kanapé mögött lapult. A lány remegett, akár a nyárfa levél. Segítettem neki felállni. Laura rám támaszkodott, majd bicegni kezdett. 

Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora