A napok gyorsan szaladtak és egy pillanat alatt eljött a május tizenötödike volt. Reggel megint Natasha keltett, aminek kifejezetten nem örültem, mert az aggódásom miatt nem igazán tudtam aludni éjjel.
-Ariana, kelj fel vagy kirángatlak az ágyból!-szólt rám dühösen.
-Ne, aludni akarok!-morogtam álmosan, de a nő nem hagyta annyiban. Megragadta a takaró alól kilógó bokámat és elkezdett kihúzni az ágyamból. Szorosan kapaszkodtam az ágyamba, de Natasha terve sikerült és hamar kikerültem az ágyból.
-Máris jobb! Irány reggelizni!-parancsolt rám.
Steve és én sokat veszekedtünk a helyszínen, mikor apa felvetette, hogy legyen a ház mögött a tónál, amelyet a kapitánnyal remek ötletnek tartottunk, szóval beleegyeztünk. Szerencsére így otthon készülődhettem, semmi zavaró tényező nélkül.
A lánybúcsú után, apa, anya és Morgan átköltöztek egy szállodába, míg Natasha, Shuri, Casey és Amaka beköltözött a házba. Natasha egy kis lökéssel ösztönzött, hogy menjek ki a szobából, mire ezt is tettem. Lesiettem a lépcsőn, mire orromat megcsapta a friss gofri illat.
-Jó reggelt!-köszöntött Amaka.-Ott egy adag gofri, edd meg, kapsz egy kávét. Utána megjönnek a sminkesek és készülődhetsz!-mosolygott rám. Az asztal felé biccentett, ahol egy nagy adag gofri gőzölgött.
-Köszönöm.-ültem le fáradtan az asztalhoz, majd falatozni kezdtem reggelimet. Arcomra lassan egy mosoly kúszott, amint az édességet ettem. Közben kaptam egy kávét, amit gyorsan meg is ittam.
Reggel tíz felé, hangos kopogás töltötte be a házat, mire Natasha ment ajtót nyitni. Beengedte a sminkeseket, akik segítenek nekünk elkészülni.
-Ariana be sem fejezted?-kérdezte Nat.
-Tele vagyok!-jelentettem ki.
-Jó, most nem ez a lényeg! Ms. Strak irány a fürdő, mosakodjon meg és zuhanyozzon le.-nézett rám.-A többieket kérlek intézzétek!-pillantott munkatásaira.
Azonnal felmentem a fürdőbe, ahol levettem pizsamámat, majd beléptem a zuhanyba. Megnyitottam a vizet és sietve megmostam magam, aztán hajamat is. Kiléptem a kabinból, megtörölköztem, magamra vettem a szatén köntöst, aztán a mosdókagylóhoz léptem. Nyomtam a fogkefémre fokrémet és megmostam fogaimat. Lesiettem a nappaliba , ahol Mr. Stewart már ott volt.
-Gyerünk, Ms. Stark!-tapsolt kettőt. A konyha pulttól elhozott egyik magas széken foglaltam helyet, ahol kényelmesen hozzáfért hajamhoz.
Először vágott egy kicsit a végéből, majd neki látott megcsinálni. Megszárította, megcsinálta olyan stílusra, amilyenre szerettem volna. Már majdnem a végére értünk, mikor valaki megzavart minket egy hangos kopogással. Értetlenül néztem az ajtóra, amely lassan kinyílt és Loki lépett be rajta.
-Loki!-pattantam fel helyemről és hozzá siettem. Egy szoros ölelésbe vontam a férfit, aki ugyanezt tette.-Mit keresel itt?-néztem fel rá.
-Ezt hoztam neked!-emelte fel kezét, majd a semmiből előhúzott egy aranyszínű bársonnyal bevont dobozt. Értetlenül pillantottam oda, majd nem sokkal később, már a kezemben volt a tárgy. Lassan pattintottam fel zárját és megláttam a gyönyörű hajdíszt.
-Te vetted?-kérdeztem.
-Nem, dehogy!-vágta rá.-Ez a dísz volt Frigga hajában, mikor hozzáment Odinhoz. Még szerencsére időben megmentettem Asgard pusztulása előtt.-hangja kicsit elgyengült.-Megérdemled, hogy ez legyen rajtad!-jelentette ki.
-Köszönöm Loki!-szöktek könnyek a szemembe. Egy szoros öleléssel díjaztam a férfit, majd visszaültem helyemre, ő pedig távozott. Mr. Stewart hajamba csatolta a tárgyat. A tükörbe néztem és nagy mosoly szaladt arcomra.-Remekül néz ki!-jelentettem ki.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
Fiksi PenggemarAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...