-Wakanda, Afrika-
M'Baku éppen szétvert egy lényt, majd hangos harci kiáltásba kezdett. Thor elintézte az egyik hajót, ahonnan a lények áramlottak ki. Gyorsan repültem végig az égen a fák közé, ahol Steve és Vízió volt. Bár Víziót most egyedül találtam. Azonnal leguggoltam elé.
-Jól vagy?-kérdeztem. Ekkor egy sárga hullám szaladt végig testén. Pont, mint Skóciában.-Mi az? Mi a baj?-értetlenkedtem. Hirtelen fejfájás tört rám. Olyan, mint amikor látomást látok, de nem történt semmi. Nem láttam semmit, csak éreztem. Valami történni fog, valami, amit már láttam egyszer. Valami, amit nem tudok megakadályozni.
-Itt van...-nézett fel rám Vízió. Egyből tudtam, hogy mire célzott. A levelek elkezdtek lehullani a fákról. Lassan felnéztem. Steve nem messze állt tőlünk, és ő is az eget kémlelte.
-Mindenki ide hozzám! Támadó érkezik!-szólalt meg.
-Mi a fene?-hallottam meg Nat hangját. Nem messze tőlünk megnyílt egy portál, ahonnan egy magas, lila férfi lépett ki. Pontosan úgy nézett ki, mint a látomásomban. Kezeim vörösben kezdtek pompázni, miközben farkasszemet néztem vele.
-Kapitány, ő az!-szólalt meg Bruce. Steve bal kezén lévő pajzsát azonnal készen létbe helyezte.
-Figyelem! Legyetek résen!-indult meg felé.
Thanos nagy léptekkel indult meg felénk. Bruce éppen meg akarta támadni, de a páncélt lilás fény ölelte körül, majd beépítődött az egyik sziklafalba. Steve-t is lilás fény vette körül és Thanos könnyen odébb hajította. T'Challa éppen meg akarta támadni, de őt elkapta a torkánál. Szemeim előtt feltűnt a kép, ahogy Lokit tartja, pontosan úgy. A király is elintézte. Az égen Sam tűnt fel, aki lőni kezdte a férfit, de az megint az egyik követ használta, és a Sólyom földre került.
-Ariana, itt az idő!-nézett rám Vízió, miközben vállam felett rápillantottam.
-Nem...-morogtam.
-Ők nem tudják megállítani, de mi igen! Nézz rám, képes vagy elpusztítani a követ!-jelentette ki.
-Hagyjál!-szóltam rá.
-Ariana, kérlek, tedd meg!-nézett rám reményvesztetten.-Ez nagy ár, de nem maradt időnk!-mondta.
-Nem megy...-suttogtam.
-Dehogynem! Menni fog! Ha Thanos megszerzi a követ, oda a fél univerzum. Ez nem fair! Nem neked kellene megtenned! De semmi baj, nem okozol fájdalmat...-emelte meg kezemet, egyenesen a kővel szembe. Lassan hátrébb lépdeltem. Kissé könnyes szemekkel néztem rá, miközben tenyeremben egyre nőtt a vörösség, ami egyenesen a kőbe hatolt. Reményt vesztve kezdtem el pusztítani a követ. Láttam amint Thanos elintézi a többieket, miközben egyre közelebb kerül. Mindkét kezemet bevetettem, hogy minél gyorsabban eltűnjön a kő. Hátra néztem, és láttam, amint Steve elfekszik a földön, mivel megütötték. Jobb kezemmel a követ intéztem el, miközben a ballal Thanost próbáltam visszatartani. A férfi egyre közelebb került hozzánk, de mielőtt odaért volna, a kő megadta magát, és eg hatalmasat robbanva atomjaira hullt.
-Megértelek gyermekem.-hallottam meg mély hangját, ahogy odaért hozzám.-Jobban, mint bárki!-jelentette ki. Könnyes szemekkel néztem fel rá, miközben kezeimmel a földön támaszkodtam.
-Te ezt nem érted!-morogtam. Ekkor hatalmas kezét éreztem meg fejemen.
-Ma többet veszítettem el, mint hinnéd!-simogatta hajamat, aztán lassan elengedett.-De most nincs idő gyászolni!-mondta.-Most már egyáltalán nincs is idő!-lépdelt el mellőlem. Összeszorította kezét, és láttam, amint valamit összerak, és megpillantottam Víziót teljes egészben.
ESTÁS LEYENDO
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
FanficAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...