-Mini epilógus-
-Pár hónappal később-
Reggel az eső hangjára keltem. Fáradtan fordultam másik oldalamra, mikor Péntek szakított meg. Steve és én nem költöztünk el, hiszen Bucky eltűnése óta a csapatra volt szükségünk és nekik is ránk.
-Mrs. Rogers, Mr. Barnes mos lépett be az épületbe!-mondta. Azonnal kipattantam az ágyból és a lépcsőn lerohantam az épület bejáratához és megpillantottam Bucky-t.
-Buck!-siettem felé mosolyogva, de a férfi valahogy másnak nézett ki. Tekintete üresnek és üvegesnek tűnt. Azonnal megtorpantam, hiszen úgy nézett ki, mint azon a felvételen, ahol apa szüleit ölte meg. Hátrébb lépdeltem, miközben ő közeledett felém.-Péntek szólj Stev-nek, vörös riasztás!-mondtam. Abban a pillanatban a férfi meg akart támadni, de pajzzsal megvédtem magamat.-Buck ez nem te vagy!-jelentettem ki.
Ekkor kinyílt a lift, mire Bucky arra figyelt. Éppen elindult volna Steve felé, de egy hullámmal odébb löktem, mire elesett és a falnak repült. A kapitány értetlenkedve nézett engem.
-Ariana mi a fene van?-értetlenkedett Steve.
-Bucky megint a Tél Katonája.-mondtam.-Vigyázz!-löktem odébb a kapitányt, mikor Bucky ránk szegte fegyverét.
Szerencsére időben elhajoltam, szóval nem esett bajom. Erőmmel elkaptam Bucky kezét és a falnak szegeztem a férfit. Lassan közelebb mentem, de hirtelen kiszabadult és vibránium kezével elkapta a torkomat és a falnak szegezett. A levegőért kezdtem kapkodni, de akkor Steve odébb rúgta Bucky-t, mire levegőhöz jutottam. Steve közelharcba keveredett a másik férfival. Neki szaladtam, felugrottam a falra, bal lábammal ellöktem magamat onnan és a férfi mögé ugrottam. Mielőtt ütni tudtam volna, olyan erősen ragadtam meg kezét erőmmel, hogy meg se tudott mozdulni. A lábát is elkaptam, mire eldőlt a földön. Azonnal különböző gondolatokat küldtem a fejébe.
-Hívd fel Shuri-t! Azonnal Wakandába kell vinnünk!-jelentettem ki, miközben felállítottam a férfit.
-Péntek, küldj értesítést T'Challának, hogy oda megyünk!-szólalt meg Steve.
-Azonnal Mr. Rogers!-vágta rá a női hang.
Steve kinyitotta az ajtót, mire kilebegtettem Bucky-t az ajtón és az egyik Quinjetbe tettem. Erőmmel megkötöztem a férfit a székhez, míg Steve beült a pilóta ülésbe. Én leültem nem messze tőle. Azonnal a magasba repítette a gépet és száguldani kezdett az afrikai ország felé. Órák alatt ott voltunk, Steve landol és egyből elleptek Shuri segítőji, akik a laborba vitték a férfit.
-Sajnáljuk, hogy így bezavartunk!-néztem fel a királyra.
-Semmi gond, Shuri mindig segít, nagyon szereti Barnes-t.-bólintott T'Challa.
-Utánuk megyek, majd gyertek ti is!-néztem a kapitányra, majd egyből a laborba siettem, ahol Shuri már vizsgálta Bucky-t.
-Szia!-köszöntem rá.
-Szia Ariana! Lehet tudni valamit arról, hogy mi történt?-kérdezte.
-Elrabolta a Hydra, azóta most láttuk először.-adtam a választ. Shuri ekkor egy szerkezettel egyből fejét kezdte vizsgálni, majd döbbenet ült arcára.-Mi a baj?-kérdezte.
-Újra beültették a programot, de most sokkal jobb szerkezetben!-jelentette ki.
-Mi? De ki tudod szedni?-kérdeztem. Shuri elhalkult, ami miatt még jobban aggódni kezdtem.
-Nem tudom, bele telhet hónapokba, akár évekbe is!-jelentette ki.
-Évekbe?-kérdeztem döbbenten.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
Fiksi PenggemarAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...