Reggel a Nap kellemes melegére ébredtem. Lassan másik oldalamra fordultam, de Steve nem feküdt mellettem. Kinyitottam szemeimet és körbe néztem a szobában. A fény az egész helyiséget betöltötte. Kimásztam a félig rajtam pihenő takaró alól, majd kilépdeltem a szobából. A padló kellemesen hideg volt, amely kontrasztot adott a Nap melegének. Lesiettem a lépcsőn és orromat megcsapta egy kellemes, édes illat. Steve palacsintát süt. Arcomra hatalmas mosoly szökött.
-Jó reggelt!-léptem be a helyiségbe, ahol Steve félmeztelenül sütötte az édes reggelit.
-Jó reggelt, babydoll!-pillantott rám. Hátulról átöleltem és orromba szippantottam illatát, amelyet annyira szerettem.-Hogy aludtál?-kérdezte Steve.
-Kifejezetten jól!-jegyezte meg. Ekkor pillantottam meg nyakán a foltot, ami a tegnap estét jelképezte.-Te hogy aludtál? Utána már nem voltál annyira stresszes, ugye?-kérdeztem.
-Igen, utána már jobb volt. Lehet, hogy csak ki kellett volna öntenem a szívemet.-fordította át az egyik palacsintát.
Elengedtem a férfit, majd elővettem egy kis tálat, amelybe csokicseppet öntöttem, egy nagyobb tálba áfonyát, a harmadikba epret szeleteltem, majd málnát is raktam mellé. Elővettem egy üveg Nutellát, juharszirupot és tejszínhabot is.
-Tudom, hogy neked nem a kedvenced, hogy édességet eszünk reggelire, szóval csinálok neked rántottát és bacont, rendben?-kérdeztem.
-Köszönöm, életem!-pillant rám.
Elővettem egy serpenyőt, amelyben előbb rántottát, majd bacont sütöttem. Steve elkészült a palacsintával, mire mindent az asztalra pakoltunk. Kiraktam egy-egy tányért, villát, kést és kanalat is.
-Hölgyem!-húzta ki nekem a széket Steve, mire leültem. Megvártam, hogy a kapitány is helyet foglaljon, majd vettem magamnak palacsintákat, amelyek tetejére áfonyát raktam és juharszirupot öntöttem a tetejére. A férfi szedett magának rántottát és bacont.
-Jó étvágyat, Steve!-kezdtem enni.
-Neked is, babydoll!-mosolygott rám. Beszélgetve fogyasztottuk a reggelinket és már a harmadik kupac palacsintámat ettem, mikor Steve elég érdekes dolgot mondott.-Délutánra egy kis meglepetéssel készültem, addig azt csinálunk, amit akarunk.-mondta.
-Mit terveztél?-próbáltam kideríteni.
-Ariana, ez egy meglepetés! Nem mondhatom el, mert úgy nem meglepetés!-szólt rám.
-Na, de legalább egy kicsit árulj el belőle!-néztem rá kiskutya szemekkel.
-Lemegyünk a partra.-mondta.
-Csak nem fürdünk?-kérdeztem izgatottan.
-Hát fürödthetünk is, de előtte még el kell intéznünk valamit!-jelentette ki.
-Egyre jobban összezavarsz, Rogers!-mutattam felé a villámmal. Halkan felnevetett.
-Ez volt a tervem!-mondta.
Nyugodtan megreggeliztünk, majd elpakoltunk és leültünk pihenni, aztán úgy döntöttünk, hogy kimegyünk a kertbe. Kitelepedtünk a teraszra, ahol végig dőltem a kanapén, míg Steve mellém ült. Fejemet ölébe hajtottam, mire hajammal kezdett játszadozni.
-Nem pancsizunk a medencében? Nagyon meleg van!-kérdeztem.
-Én benne vagyok!-vágta rá szerelmem, mire felpattantam helyemről.
-Megyek és átöltözöm!-mondtam mosolyogva és beszaladtam a házba.
Egyenesen a hálóba mentem, ahol előkaptam bikinimet és felöltöztem. A darab elég egyszerű volt. Teteje egy sárga csőtopp volt, pánt nélkül. Ehhez csatlakozott fehér alja, amelyen citrom minta volt. Az alj része egy elég kivágott darab volt, széle egészen csípőmön volt, így fenekem nagy része kint volt. Elhagytam a házat és odakint Steve még mindig ott ült a helyén.
YOU ARE READING
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
FanfictionAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...