45.

661 44 0
                                    

-Benetar, az őrzők hajója-

Gamora szemei előtt feltűnt az emlékképe, amely azt ábrázolta, ahogy először találkozott Thanos-szal. Azon a napon vesztette el édesanyját, valamint népének felét, amelyet a zord titán ölt meg. Lassan forgatta kezében a kis tőrt, amelyet akkor kapott a férfitól.   

-Gamora, szerinted ez a gránát leviszi a golyóimat, vagy csak gázt bocsájt ki?-hallotta meg Peter hangját.-Arra gondoltam, hogy fel lógatok párat az övemre, de nem akarom, hogy...-a lány szavaiba vágott. 

-Kérnék egy szívességet!-szólalt meg. 

-Jó, persze.-mondta Quill. 

-Akár, hogy is alakul utunk előbb-utóbb Thanoshoz vezet.-állt fel, majd az egyik boltívnek támaszkodott. 

-Ezért kellenek a gránátok!-jelentette ki a férfi. Gamora komoly pillantást vetett rá.-Bocs...mi volna a szívesség?-kérdezte Peter. 

-Ha rosszul sül el, ha Thanos elkap engem, légyszíves ígérd meg nekem, hogy megölsz.-nézett fel a férfira. 

-Mi van?-kérdezte Quill. 

-Tudok valamit, amit ő nem, és ha kideríti, veszélybe kerülhet az univerzum.-Gamora az űrhajó másik oldalába lépkedett. Peter minden tettét követte tekintetével. 

-Miért, mit tudsz?-kérdezte. 

-Ha elmondanád, te is tudnád...-mondta a lány. 

-Nem jobb, ha tudom?-lépdelt hozzá Quill, majd kezét Gamora felkarjára tette.-Ha fontos.-suttogta. 

-Csak ha meg akarsz halni.-nézett fel rá Gamora. 

-Miért kell valakinek mindenképpen meghalnia?-értetlenkedett a férfi. Szerelme lassan felé fordult. 

-Csak bízz bennem, és ha kell, ölj meg!-nézett Peter szemeibe. 

-Nézd, örömmel, de komolyan!-mondta a legkevésbé komoly hangján. Gamora szájára tapasztotta kezét. 

-Esküdj meg...édesanyád emlékére!-a lány hangja komoly volt. Innen már Peter is tudta, hogy komyol dologról van szó. 

-Oké, rendben...-lassan simogatni kezdte Gamora arcát. a lány közelebb lépett, és ajkait Peter ajkaira tapasztotta. Lágyan csókolóztak, mikor csámcsogás hangja töltötte be az űrhajó némaságát. Elengedték egymást, és a hang irányába néztek. Drax éppen valami nassolni valót evett.

-Haver, te meg mióta állsz ott?-kérdezte Peter.

-Egy órája.-mondta Drax. 

-Egy órája?-értetlenkedett Quill. 

-Most, csak szívatsz?-kérdezte Gamora. 

-Tökéletesre festettem a látszólagos mozdulatlanság képességét.-szólalt meg Drax.-Teljesen láthatatlanná válok! Nézzétek!-magyarázta. Kezét, amelyben a nassolni való lapult, lassan szájához emelte. 

-Épp tömöd a fejed!-jelentette ki Quill. 

-De a mozdulataim, nagyon lassúak!-jelentette ki Drax.-Észrevehetetlenek!-tette hozzá. 

Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora