-Nagyon szívesen elmennék veled egy randira.-mosolyogtam rá. Steve lepillantott rám, majd egy csókot lehelt ajkaimra. Szánk lágy táncot járt egymáséval. Kezemet Steve mellkasára tettem, vagyis pontosabban egyik mellére, mire ő elvált tőlem.
-Te most letapiztál-kérdezte, mire felnevettem.
-És, ha igen?-húztam fel az egyik szemöldökömet. Steve se sokáig tudta tartani komolyságát, hiszen hamar elnevette magát. Kintről ekkor a sziréna hangja sikoltott a levegőbe, ami vészhelyzetet jelentett. Steve és én egyből felpattantunk az ágyról. A kapitány belebújt ruhájába, majd kezébe kapta pajzsát.
Kirohantunk a szobából, és a nappaliba mentünk, ahol mindenki ott volt, felszerelkezve. Egy mérges pillantást küldöttem Thor felé, majd apának szenteltem a figyelmemet.
-Fülest kaptunk a Hydráról! Azonnal indulnunk kell Szokoviába!-jelentette ki, mire ijedten pillantottam a mellettem álló Stevere, aki viszont izgatottan nézte apámat.
-Akkor ne is késlekedjünk!-mondta Thor. A hősök a leszálló pályához siettek, majd mikor nem figyelt senki, Steve egy gyors csókot lopott tőlem.
-Vigyázz magadra!-suttogtam.
-Semmi bajom sem lesz!-jelentette ki, majd társai után sietett, és felszállt a Quinjetre, ami hamar el is repült. Kissé aggódva néztem a gép után, aztán Laurára pillantottam.
-Szóval, te és Thor?-kérdeztem.
-Sajnálom Ariana! Nem voltam magamnál, és az egyik pillanatról, a másikra megcsókoltam, aztán csak annyira emlékszem, hogy reggel meztelenül ébredtem.-magyarázta el a helyzetet.-Most biztos, azt hiszed, hogy egy ribanc vagyok, aki kihasznált, hogy Thor közelébe férkőzhessen!-hangja elcsuklott. Úristen, ugye nem fog sírni?
-Miket beszélsz? Dehogy hiszem azt! Te vagy az egyetlen olyan barátom, akivel nincs köztünk legalább húsz év korkülönbség!-öleltem magamhoz a lányt, aki szorosan visszaölelt.-Amúgy áldásom rátok Thorral! Hidd el, egy remek pasit választottál!-mosolyogtam rá, mikor már nem egymást ölelgettük.
-Köszönöm!-mosolygott vissza.-De most van ennél fontosabb dolgunk is! Mi volt az a csók Amerika Kapitánnyal?-húzta fel egyik szemöldökét. Arcom hirtelen pírba szökött.-Ajjaj, valaki szerelmes!-kiáltott fel barátnőm, mire befogtam a száját, ő pedig értetlenkedve nézett rám.
-Csss, Jarvis ezt mind megtudja mutatni apának, és azt nem igazán szeretném.-mondtam, majd elvettem a kezemet barátnőm szájáról.-Amúgy elhívott randizni!-suttogtam, mire Laura felsikoltott.
-Azonnal elmegyünk vásárolni!-jelentette ki.
-De hát, tegnap voltunk!-mondtam.
-Ha jól emlékszem, akkor annyi farmert láttam a kezedben, mint még senkiében, és nem engedlek el életed legfontosabb randijára egy farmerben!-mondta magabiztosan.
-És az elsőre...-motyogtam magam elé.
-Ez lesz az első randid? Akkor meg főleg nem engedlek el anélkül, hogy el ne mennénk vásárolni!-mondta.-Menj öltözz fel, addigra én is elkészülök!-vigyorgott rám.
Izgatottan mentem a szobámba. Beléptem a helységbe, ahol minden ugyanúgy volt, ahogy éjszaka hagytam. A fürdőszobába mentem. Megmostam arcomat, aztán fogaimat is. Arcomra felvittem egy réteg alapozót, így eltüntetve a szeplőimet. Hajamat kifésültem, majd egy laza kontyba fogtam fejem tetejére. Vörös hajszálaim itt-ott elálltak.
A szoba részbe mentem, ahol kivettem tegnap vásárolt ruháimat, majd összeállítottam abból mai napi ruhámat. Felvettem egy melltartót Nem igazán akartam túlzásba vinni, így egy Nike jóga nadrágot vettem fel, egy kék Nike pulcsival. Bár nem igazán voltam oda a márkáért, mégis egy halomnyi cuccom volt a pipa jellel ellátva.
ESTÁS LEYENDO
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
FanficAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...