43.

707 45 0
                                    

-New York-

Bruce megtalálta a romok közt heverő telefont. Lassan felemelte az a földről, mikor megpillantotta, hogy Wong egy portálon át visszamegy a házukba. 

-Hova megy?-értetlenkedett. 

-Elvitték az Időkövet, védtelen maradt a szentély!-adott választ.-Maga mihez kezd?-kérdezte. 

-Telefonálok egyet!-mutatta fel a telefont Bruce. Wong bezárta az átjárót, míg Bruce felhívta az egyetlen névjegyet, amely a telefonban volt. 

-Nem messze a felrobbant asgardi hajótól-

Az űrben gyorsan suhant a hajó, amelyet a hangosan szóló zene töltött be. Quill és társai mosolyogva énekeltek, miközben a felrobbant asgardi hajó felé igyekeztek.

-Nyomjad, Drax!-szólt oda tárásnak, aki mélyen aludt a helyén. Gamora is mosolyogva énekelte a dalt. Mordály hatalmasat ásított, majd megszólalt. 

-Szóval akkor, miért is csináljuk ezt?-kérdezte. 

-Vészjelzést fogtunk Mordály, lehet, hogy valaki haldoklik!-jelentette ki Gamora. 

-Azt vágom, de miért megyünk oda?-vakarta meg arcát. 

-Jófejségből!-vágta rá Quill.-És talán az illető cserébe némi zsozsóval is megdob!-dörzsölte össze ujjait a férfi. 

-De nem ez a lényeg!-mutatott rá Gamora. 

-De nem ez a lényeg!-jelentette ki Peter, miközben szerelmére mutatott.-Persze, ha nem akar perkálni...-Drax a férfi szavába vágott. 

-Miénk az űrhajója!-mondta. Gamora döbbenten nézett rá. 

-Ez a beszéd!-mondta Mordály lelkesen. 

-Bingo!-mondta Quill örömittasan. Gamora felpillantott Peterre, aki grimaszolva megrázta a fejét. 

-Mindjárt ott vagyunk!-szólalt meg Mantis. 

-Figyelem, őrzők! Ne feledjétek, ez az akció veszélyes lehet! Úgyhogy nézzünk csúnyán!-mondta Quill. Groot egész végig a Defender nevű videojátékkal játszott. Egyik lábát a kéz tartón pihentette, míg a másikat kinyújtotta.-Groot, tedd el azt a kütyüt, most! Ne szóljak még egyszer!-szólt rá Quill, de Groot tovább nyomkodta a játékot.-Groot!-szólt rá megint a férfi. 

-Én vagyok Groot!-mondta nem valami kedvesen. Drax és Peter döbbenten nézett rá. 

-Vigyázz a szádra!-morogta Mordály. 

-Héj!-mondta Gamora. 

-Beszól egy ilyen piszkafa kölyök?!-nézett rá Quill. 

-Mióta serdülőkorba léptél, igazi s-fej vagy!-jelentette ki Mordály.-Ha így folytatod, akkor ripityára töröm azt a vackot!-fordult fel. Hangja dühösen csengett. Az űrhajó, ekkor megérkezett oda, ahonnan a vészjelzést kapták. Mindenki döbbenten nézte a halott embereket, és a felrobbant űrhajót. 

-Mi történt itt?-kérdezte Mantis, miközben az ablakon át figyelte a kint lévő dolgokat. 

-Jóságos ég!-mondta Peter. Drax néma csendben figyelt, míg Gamora arcán bűntudat látszódott, hiszen ő tudta hogy ki tette ezeket a szörnyűségeket. 

Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔Where stories live. Discover now