A szombatunk nagy hamar elérkezett. Igazából, ha anya barátnői nem tízszer az agyamra, akkor egyszer se. De szombaton mér jobban az agyamra mentek. Anya úgy döntött, hogy nem lesznek koszorúslányai, csak én leszek mögötte. Persze ezt már korábban is bejelentette, de muszáj volt egy vitát okozniuk e miatt. Szóval anya elküldte abba a hotelbe, ahol a többi vendég is volt, vagyis hármasban kezdhettünk készülni. Elég korán keltünk, reggeliztünk, aztán elkezdtünk készülődni. Természetesen segítséget kaptunk a szülinapomra felkészítő stábtól.
-Na, először mindenki ruhát vesz, aztán smink, majd haj készítés lesz! Gyerünk emberek, lássunk neki!-tapsolt kettőt Mr. Stewart. Hármunkat külön szedték.
Elküldtek a fürdőbe, hogy felvegyem a ruhámat, amit egyből meg is tettem. Igazítottam egy kicsit szoknyán, majd szóltam, hogy bejöhetnek, mire egyből beléptek ketten is. Először neki láttak sminkemnek, fél óráig azt készítették, míg nem készen lettek vele, utána hajam következett, amely szintén fél órát vett el életünkből. Belebújtam ezüst magassarkúmba és becsatoltam annak pántját. Megnéztem magamat a tükörben és kissé elállt a szavam. Talán a kontyom tetszett a legjobban, egyszerűen tökéletesnek tűnt.
-Nagyon köszönöm!-mosolyogtam segítőimre, akik csak bólintottak. Natasha ekkor érkezett meg. Egy púderszínű, spagetti pántos ruhát viselt, amely combja közepéig ért. Több rétegű ruhája volt, a felsőn virág mintákkal, egy szintén púderszínű magassarkút viselt , haja hullámokban omlott vállára.-Hű, gyönyörű vagy Nat!-jelentettem ki.
-Te is, Ariana!-lépett hozzám és megölelt.-Pepper?-kérdezte.
-Még nincs kész.-mondtam.
-Ariana, anyukád téged szeretne!-hallottam meg Mr. Stewart hangját, amint kilépett az egyik szobából. Kissé értetlenül néztem Natre, de utána besiettem a szobába. Becsuktam magam mögött az ajtót, majd megpillantottam anyát. Szemeim könnybe lábadtak.
-Gyönyörű vagy!-jelentettem ki. Anya rám nézett és elmosolyodott, de nem tűnt őszintének.-Baj van?-érdeklődtem.
-Csak egy kicsit ideges vagyok!-mondta. Közelebb léptem hozzá és megfogtam kezeit.
ESTÁS LEYENDO
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
FanficAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...