75.

564 38 0
                                    

A köveket még aznap vissza kellett vinnünk, így a házunk mögött megépítettük a gépet.

-Ne feledjétek, minden követ oda kell visszavinni, ahonnan elhoztátok!-mondta Bruce. Odakint volt még Bucky és Sam is. 

-Rendben, megértettük!-mondtam. Steve és az én fejemre felkerült a sisak. Felemelte a Mjölnirt. Bruce beindította a gépet, mire eltűntünk onnan.

Gyorsan visszatettünk minden követ a helyére, és már csak egy maradt hátra.

-Már csak a Lélekkő van, ugye?-néztem Stevere, aki éppen helyére rakta a Tesseract-ot.

-Igen.-mondta. Bepötyögtük a koordinátákat, mire gyorsan odakerültünk.

Egy rideg helyen voltunk, egy hegy tetején, amely a fellegekbe nyúlt. Lassan lépdeltünk a hegy széle felé, mikor egy mély hang csapta meg fülemet.

-Üdvözöllek titeket!-köszöntött minket egy fekete árny. Egyből megfordultam és felvettem harci pozíciómat, ha támadnom kell. Steve bebújt a pajzs mögé és ő is készenlétbe állt.

-Ki vagy te?-kérdeztem.

-Én vagyok a kalauzotok! A tiétek és mindenkié, aki a Lélekkövet keresi!-lebegett felénk.

-Ami azt illetti, mi most visszahoztuk!-mondtam. A lény arca ekkor láthatóvá vált.

-Schmidt?-kérdezte döbbeneten Steve.

-Rogers kapitány!-mondta.

-Ki ez?-értetlenkedtem.

-Ő itt a Vörös Koponya, meséltem róla.-adta választ a kapitány.-Adjuk vissza a követ és irány haza!-mondta.

-Rendben!-elővettem a tárgyat, ami elkezdett lebegni a lény felé. Abban a pillanatban világoskék fény tört fel lentről.-Mi történik?-kérdeztem döbbenten.

-Magam sem tudom!-jelentette ki Schmidt. Ekkor nem messze tőle egy árnyék rajzolódott ki, ami egyre jobban látszódott, majd teljesen megjelent.

-Nat!-rohantam a nőhöz és megöleltem, mire ő azonnal kezei közé zárt.-Istenem, de jó, hogy itt vagy!-csuklott el a hangom.

-Steve? Ariana? Mit kerestek itt?-értetlenkedett.

-Nyertünk, Nat!-mosolyogtam rá.-Megnyertük a csatát, mindenkit visszakaptunk!-hangom elcsuklott.-Bár nagy veszteséggel járt, de sikerült!-mondtam.

-Várj, ki csettintett?-kérdezte.

-Hát először Bruce, aztán én!-adtam a választ.

-Ideje haza mennünk!-szólalt meg Steve. Mindhármunk beírja az időt, ahová menni akartunk, így haza jutunk.

-Ti meg kit hoztatok magatokkal?-hallottam meg Buckyhangját. Nat fejéről ekkor eltűnik a sisak. Bruce-ra nézek, aki döbbentenfigyel. Szemei könnybe lábadtak, de arcán mosoly pihent. 

-Két héttel később-

Szomorúan igazítottam meg fekete ruhámat, amint a tükörbe pillantottam. Arcomon leszaladt egy könny, amit hagytam, hogy menjen. Hajam egy copfban pihent a fejemen, arcomon enyhe smink, ami hamar el fog kenődni, ha így folytatom. 

 

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora