2.

3.5K 152 36
                                    

---Ariana---

Reggel valaminek a zajára keltem. Lassan nyitogatni kezdtem a szemeimet. Felemeltem a fejemet, majd észrevettem, hogy Steve csupasz mellkasán feküdtem. Steve már ébren volt. Bal kezével éppen az ébresztőt próbálta kinyomni. Fejemet visszatettem a mellkasára.

-Jó reggelt!-köszöntem, mikor a telefon elhalkult.

-Neked is!-nyomott puszit homlokomra.-Ne aludj vissza!-szólt rám, mikor lehunytam szemeimet.-Tegnap nem fürödtél meg, szóval irány a fürdőszoba!-mászott ki az ágyból.

-Nem akarok felkelni.-fordultam másik oldalamra. Steve ezt is megoldotta. Elkapta derekamat, majd kihúzott az ágyból, és menyasszony pózba kerültem izmos kezei közé. Kicipelt a fürdőszobába, majd lerakott.

-Kapsz negyed órát megmosakodni, megfürödni és felöltözni.-mondta.-Tizenöt perc múlva jövök.-lépett ki a fürdő ajtón, majd becsukta azt.

Megforgattam szemeimet, aztán levetkőztem. Beléptem a zuhany kabinba. Megnyitottam a vizet, majd beálltam alá. Steve egyik tusfürdőjével megfürödtem. Kiléptem a kabinból, és megtörölköztem.

-Steve, felhoznád a táskámat?-kiabáltam ki. Pár pillanattal később kinyílt az ajtó, majd a férfi bedobta a táskámat, és becsukta az ajtót. Ha összetörte a telefonomat, akkor megütöm. Elővettem a ruhámat. Felvettem a fehér pólómat, majd kötött spagetti pántos felsőt a fehér pólóra. Belebújtam a farmeromba, amibe beletűrtem a két felsőt.

 Belebújtam a farmeromba, amibe beletűrtem a két felsőt

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Táskámból elővettem alapozómat, szivacsomat. Nyomtam a kezembe, majd felvittem arcomra és eldolgoztam. Felesleges dolgaimat elpakoltam, aztán gyorsan megfésülködtem. Ekkor az ajtó kicsapódott, mire ijedtemben odadobtam a kezemben lévő tárgyat.

-Köszönöm.-kapta el Steve a felé repülő fésűt, mielőtt az eltalálta volna.

-A szívrohamot hoztad rám!-néztem rá dühösen.

-Lejárt az időd! Irány a konyha, ott vár a reggelid.-mondta.-Ja, és a sulis kajád a pulton van.-tette hozzá.

-Köszönöm.-sétáltam ki, majd lementem a földszintre. A konyhába mentem, ahol egy tányéron pár darab pirítós gőzölgött. Elfogyasztottam azokat, majd a barna papír zacskót a táskámba süllyesztettem. Felmentem az emeletre, ahol a fürdőszoba ajtaja előtt megálltam. Bekopogtam az ajtón.

-Gyere!-szólt ki Steve. Ahogy beléptem észre vettem, hogy a férfi testét, csak egy törölköző volt a derekán.

-Csak fogat szeretnék mosni.-léptem a mosdókagylóhoz, aminél Steve éppen borotválkozott. Arca fehér volt a borotva habtól. Viccesen nézett ki. Elvettem a bögre két fogkeféjéből az egyiket, majd nyomtam rá fogkrémet. Fogat mostam, aztán kiöblítettem a kefét. A helyére raktam, és elhagytam a fürdőt. Lementem a földszintre, ahol tv-t kezdtem nézni. Percekkel később, Steve lejött az emeletről, már felöltözve.

Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang