Laurával az oldalamon léptem ki az ajtón. Eddig teljesen néma volt, és már azt hittem, hogy nem is fogja megkérdezni. Csak hittem. amint kiléptünk a suli ajtaján, azonnal megkérdezte.
-Ki volt az a fiú, mit akart, mit mondtál, szóljak apádnak, hogy intézze el?-zúdította ezt a rengeteg kérdést a nyakamba.
-Nathan volt, akiről a lányok beszéltek, el akart hívni a bálba, azt, hogy majd meglátjuk, nem kell szólni neki.-mondtam.
-Ő az a Nathan volt?-ült le velem a lépcsőre, majd várni kezdtük Happyt.
-Igen, ő volt!-sóhajtottam fel.
-Úristen! Mondd, hogy elmész vele a bálba!-hangja izgatottan csengett.
-Nem tudom Laura, hiszen nem akarok Lizzel drámát csapni.-mondtam. Ekkor megállt előttünk egy fekete kocsi, amely Happyé volt. Felálltunk a lépcsőről, majd az autóhoz léptünk, amibe beszálltunk.
-Szia Happy!-köszöntöttük a sofőrt.
-Sziasztok lányok!-pillantott ránk a visszapillantóból, majd elindult New York felé.-Milyen volt az első nap?-kérdezte.
-Jó volt, nem történt semmi izgalmas.-válaszoltam.
-Még, hogy nem! Arianát elhívta a bálba a suli legmenőbb fiúja.-mesélte Laura izgatottan.
-Mit fog szólni, ehhez apukád?-kanyarodott jobbra Happy.
-Fogalmam sincs, de az se biztos, hogy megyek.-vontam meg a vállam.
-Ó, dehogynem! El fogsz menni, mert ha nem, akkor én rángatlak el!-jelentette ki. Megforgattam a szemeimet.
Háromnegyed óra múlva megérkeztünk a főhadiszállásra. Happy leparkolt a lakó épület előtt, mire mi kiszálltunk. Sofőrünk elhajtott, mi pedig bementünk az épületbe.
-Megyek, megírom a házimat.-indult a lépcső fel a barna hajú lány.
-Rendben, én megkeresem Stevet.-lépdeltem a nappali felé, ahol csak Natashát találtam, aki azt mondta, hogy Steve a teremben van. Lesiettem az edzőterembe, ahol megtaláltam a kapitányt, aki éppen az egyik bokszzsákot püfölte. Lépteimre felkapta a fejét, így rám nézett.
-Szia!-mosolygott rám. Arca az izzadságtól csillogott. Testét egy fehér póló, valamint egy bézs melegítő fedte.
-Szia!-közelebb léptem hozzá, majd átöleltem. Parfümének illata keveredett az izzadságéval. Steve izmos kezeit körém vezette, én pedig mosolyogva döntöttem a fejemen izmos mellkasának. Felnéztem rá, mire ő ajkaimhoz hajolt, és megcsókolt. Lágyan faltuk egymás ajkait, majd elváltunk.
-Milyen napod volt, babydoll?-kérdezte.
-Jó.-vontam vállat.
-Na, mi ez a szűkszavúság?-húzta fel az egyik szemöldökét.
-Egy fiú elhívott a nyitó bálba.-mondtam.
-Megint?-sóhajtott fel.
-De, ha nem szeretnéd, akkor nem megyek!-jelentettem ki.
-Az nem lenne igazság, nyugodtan menj el. Bízok benned, és tudom, hogy nem fogsz hülyeséget csinálni!-mosolygott le rám.
-Köszönöm!-mondtam örömittasan.
-De most kérek még egy csókot!-hajolt újra ajkaimhoz. Egyből rózsaszín csodáihoz hajolt, és lecsaptam rájuk. Steve kezei derekamra csúsztak, míg én a hajába vezettem.-Imádom az ajkaidat!-suttogta.
ESTÁS LEYENDO
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
FanficAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...