18.

1.4K 82 7
                                    

Reggel ébresztőm zajára keltem. Kinyomtam, majd kimásztam az ágyból. A fürdőszobába mentem, ahol gyorsan arcot mostam. Felvittem a megszokott alapozómat, majd szempillaspirált is használtam. Hajam egy részét apró kontyba fogtam fejem egyik oldalán, majd a másik részével is ezt tettem. Vörös tincseim egy része leengedve maradt. Elhagytam a fürdőszobát. 

Visszatértem a hálószobámba. A szekrényemhez léptem, amiből kivettem egy fekete-fehér, csíkos hosszú ujjút, egy szűk, fekete , térdénél szakadt farmert.Betűrtem a felsőmet a nadrágba. Lábamra felhúztam egy fekete, Adidas bokazoknit. Iskolatáskámba bepakoltam aznapi holmijaimat. Felkaptam a vállamra, és elhagytam a szobát. 

A konyhába mentem, ahol szomorúan reggeliző barátnőm fogadott. Csak tologatta az ételt a tányérján. 

-Minden rendben?-kérdeztem. Rám nézett. Szemei vörösek voltak, arca fáradt. Megrázta a fejét.-Még mindig Peter miatt vagy szomorú?-kérdeztem, mire hevesen bólogatni kezdett. Arcán egy könny lassan lefolyt. Egyből szorosan átöleltem. 

-Minden rendben lesz, én is rendben leszek!-mondta a lány. Lassan elengedtem, majd csináltam magam egy adag gabonapelyhet, amelyet gyorsan belapátoltam. 

Nem sokkal később, pedig már indultunk is az iskolába. Amint beléptünk az épület kapuján, Petert kezdtem keresni. Ned mellett állt, Laura elkanyarodott a terembe, míg én a fiúhoz siettem. Megragadtam a pólója hátuljánál fogva, majd elrángattam. 

-Ariana, mi a fenét csinálsz?-kérdezte, mikor belöktem egy üres terembe, majd hangosan becsaptam magam mögött az ajtót. 

-Miért Lizt viszed a bálba? Laura teljesen összetört, azóta csak sír, enni is alig eszik!-mondtam. A fiú értetlenkedve nézett rám. 

-Mégis miről beszélsz?-értetlenkedett. 

-Jól hallottad, Parker!-mondtam. 

-Sajnálom, de Liz annyira csinos! De még nem hívtam el!-rázta meg a fejét. 

-Akkor mégis ki mondta Laurának, hogy Lizzel mész?-kérdeztem, de azonnal választ kaptam.-Én megölöm! A saját hajával fogom megfojtani!-léptem ki a teremből. A folyosón egyből megláttam a lányt, aki éppen elköszönt barátnőitől, és a mosdóba ment. 

Lépteimet megszaporáztam, és beléptem az említett helységbe. Erőmmel azonnal bezártam az ajtót, valamint a fülkék ajtaját is, így bárki is van bent, nem fog látni. Liz éppen sminkelt az egyik tükörnél. 

-Mégis mi okod volt, hogy azt mond az legjobb barátnőmnek, hogy a kiszemeltje veled megy a bálba?-kérdeztem. 

-Tudod nem szeretek osztozkodni! Főleg nem Nathanen...-folytatta szempillaspirálnak használatát.-Meg amúgy is, Peter nagyon helyes, szóval velem jön!-jelentette ki.

-Az egy dolog, ha engem bántasz, de ha  a barátnőmmel kezdesz, akkor annak nem lesz szép vége!-jelentettem ki. Liz sajnálkozóan rám nézett, majd vissza a tükörbe.-Szóval elkezdenék a hátam mögé nézni, nehogy valami bajom essen...-mondtam nyugodtan.-Csak szólok!-mosolyogtam rá. 

-Jaj, mert te aztán pont bántani tudsz!-forgatta meg szemeit. Erőmmel ekkor összetörtem a tükröt, amelynek egy darabja megvágta a lány barna bőrét. 

-Nézz már, olyan ronda vagy, hogy még a tükör is összetörött tőled!-mondtam. Liz hisztérikusan felsikított. 

-Ennek helye marad!-nézett rám dühösen, mire vállat vontam. 

-Jó bált! Peter nélkül...-mondtam. 

-Ó, nem drágám! Én rohadtul Peterrel megyek, tönkre teszem a legjobb barátnőd, bajba keverlek, és innen is kirúgnak, mint Los Angelesből.-mondta, mire döbbenten néztem rá. Kezemmel intettem egyet, mire a csapból hirtelen spriccelni kezdte a vizet, így Liz arcán lévő smink egyből elkenődött. 

Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔Where stories live. Discover now