Mindenki a terembe sereglett, ahol Clint már a szerkezeten áll, amelyet Bruce irányított. Izgatottan figyeltem mindent, ami körülöttem történik.
-Jól van, Clint! Készülj, három...kettő...egy-számolt vissza Bruce, majd megnyomott egy gombot, mire a szerkezeten álló Barton hirtelen eltűnt.
Clint gyorsan száguldott apró méretben, míg meg nem érkezett a kijelölt időbe és helyre, vagyis a csettintés előtt a családi házhoz. Kissé kapkodta a levegőt, miközben normális méretet vett fel a kis pajtában a területen. Lassan kelt fel, majd indult el beljebb, miközben mindent végig nézett. Hiányzott neki már az a hely. Megtámaszkodott az ajtónál és a házukat kezdte figyelni. Gyorsan elindult felé. Végig sétált a kocsibejárón és már az ajtónál volt. Megpillantott egy elszórt baseball kesztyűt, mellette egy labdát. Leguggolt megemelte a barna, varrt tárgyat. Ajkai mosolyra görbültek, amint eszébe jutott, ahogy a fiúk ezzel játszottak.
-Cooper, hol van a fejhallgatóm?-hallotta meg kislánya hangját, ahogy az kiszűrődött a házból.
-Lila...-állt fel hirtelen Sólyomszem.
-Nálam nincs!-jött a válasz a fiútól.
-Igen?-kérdezte a lány. Clint kezén lévő szerkezet jelezni kezdett, hogy le fog járni az ideje. Megemelte és megnézte, majd szinte kitépte a szúnyoghálót a helyéről, de amint bejutott volna a házba, összezsugorodott és eltűnt. Az ajtó becsapódott, majd a házat a léptek zaja töltötte be.-Igen?-ugrott le a lépcső utolsó fokáról Lila. Értetlenkedve nézett körbe, de sehol senki.-Apa?-kérdezte.
A termet hirtelen Clint kiabálás töltötte be, amint visszaért. Négykézláb volt a szerkezeten. Nat kezdett rohanni először, mire mi utána mentünk. Felrohantunk a lépcsőn, és Clint mellett megálltunk.
-Héj, héj!-lépett mellé Natasha aggódva.-Nézz rám, jól vagy?-kérdezte.
-Mi?-értetlenkedett Clint kissé, ahogy a Fekete Özvegy lassan felsegítette.-Igen.-mondta a férfi.-Működik!-jelentette ki.-Működik!-nézett apára.
Pár perccel később, már a társalgóban ültünk. A kövekről voltak kivetítve ismertetők. Steve az egyik mellett állt, majd megszólalt.
-Szóval a hogyan működik, két kérdés maradt, a mikor és a hol.-mondta.-Itt szinte mindenkinek akadt már dolga eggyel a Végtelen kövek közül.-pillantott körbe.
-Vagy fogalmazzunk úgy, hogy szinte majdnem mindenkit kinyírt egy Végtelen kövek közül.-mondta apa.
-Engem nem!-szólalt meg Scott örömmel teli hangon.-De persze én azt sem tudom, hogy miről beszéltek.-jegyezte meg.
-Akár hogy is, csupán egyetlen útra elegendő Pym részecskénk van.-tette hozzá Bruce.-És a kövek rengeteg helyen megfordultak a történelem során.-mondta.
-A mi dimenziónkban, úgyhogy nincs olyan sok hely, ahová visszaugorhatunk, oké?-lépdelt körbe apa a teremben.
-Meg kell válogatnunk a célpontokat.-szólalt meg Barton, aki az ajtófélfának dőlt.
-Így van.-mutatott rá apa.
-Szóval...kezdjük kezdjük az Éterrel. Thor mit tudsz róla?-kérdezte Steve. Mindenki a férfira nézett, aki a sarokban ült egy fotelban. Nem mozdul és nem is válaszolt.
-Bealudt?-kérdezte Nat.
-Dehogy, szerintem meghalt.-szólalt meg Rhodey.
Pár pillanattal később, Thor ott állt a kivetített képnél és belekezdett a magyarázásba.
VOUS LISEZ
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
FanfictionAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...