-Mit szeretnél te Asgardban? Se Thor, se Loki nincs ott, de te mégis akarsz ott valamit.-mondta Steve.
-Mert tudom, hogy ott segíthetnek. Kérlek Steve, csak ott alszok egy éjszakát, másnap pedig jövök is haza.-néztem rá kiskutya szemekkel.
-Rendben, elengedlek, de nagyon vigyázol magadra!-nézett rám.
-Köszönöm!-felemeltem fejemet, majd megcsókoltam Steve-t. Kezeimet lassan a kapitány puha hajába vezettem, míg ő derekamra vezette azokat. Percekkel később váltunk csak el. A férfi mosolyogva figyelt engem.
-De most aludj, látszik rajtad, hogy fáradt vagy.-mondta, mire fejemet újra mellkasára tettem. Átölelte a derekamat, majd percekkel később, már mindketten aludtunk.
Reggel arra ébredtem, hogy valaki mocorog mellettem. Lassan nyitogatni kezdtem szemeimet, majd megláttam, ahogy Steve kimászik az ágyból.
-Zabkását kérek reggelire...-motyogtam.
-Neked is jó reggelt, babydoll!-mondta.-Neked pedig ideje lenne kimászni az ágyból, mert lassan indulnod kéne.-pillantott rám, de én átfordultam másik oldalamra. Steve megragadta a két bokámat, majd kihúzott az ágyból, és a kezébe kapott.-Irány a fürdő, mosakodj meg és a fésülködés sem árt.-döntötte homlokát az enyémnek.
-Kapok egy csókot?-kérdeztem, mire Steve egy gyors puszit nyomott ajkaimra, aztán lerakott. Csúnyán néztem rá, hiszen nem csak egy puszit szerettem volna.
Morogva léptem ki a hálószoba ajtaján, majd mentem az egyik fürdőszobába. Becsuktam magam mögött az ajtót, majd a csaphoz léptem. Hideg vízzel arcot mostam, aztán felkentem a szokásos alapozómat. Gyorsan megfésültem vörös tincseimet majd egy kontyba fogtam a fejem tetejére. Elhagytam a fürdőszobát, majd az én szobámba mentem. Kinyitottam a szekrényt, amelyből kivettem egy Nike cica nadrágot, és egy Friends logó fehér pólót. Felhúztam lábaimra egy pár fekete boka zoknit. Elhagytam a szobámat, majd a konyhába mentem.
Steve reggeli kávéját fogyasztotta, míg az é helyemen egy adag gabonapehely volt, mellette egy bögre kakaóval.
-Nem vagyok már gyerek, hogy kakaót igyak!-ültem le a helyemre. Steve felhúzott szemöldökkel rám nézett.
-Miért, mit kérsz? Tejet cumisüvegben?-kérdezte.
-Ez gonosz volt!-emeltem egy kanál gabonapelyhet a számhoz. Gyorsan belapátoltam a reggelimet, majd felálltam az asztalhoz.
-Biztos egyedül akarsz Asgardba menni? Ne menjek veled?-kérdezte Steve.
-Nem kell velem jönnöd!-léptem ki a konyhából, majd az előszobába mentem, ahol belebújtam fehér, kék pipás Nike cipőmbe.
-Biztos minden rendben lesz?-kérdezte.
-Steve, ne aggódj, tudok vigyázni magamra!-jelentettem ki. Hozzá léptem, egy lágy csókot lehelt ajkaira, majd kisiettem a ház teraszára. A kapitányra pillantottam, aki végig szemeimbe nézett.-Heimdall!-pillantottam fel az égre, majd hirtelen a fény csóvába kerültem, majd felrepültem.
Percekkel később már a férfival szemben álltam. Arcomra hatalmas mosoly szökött, ahogy megláttam.
-Szia!-vigyorogtam rá.
-Stark lánya, mit szeretne Asgard-ban, amikor se Thor, se Loki nincs itt?-érdeklődött.
-Választ akarok kapni, pár kérdésemre, és Odin tud nekem segíteni!-mondtam. Ekkor megjelent egy szolgáló egy lovat vezetve.
-Úgy érzem a Mindenek Atyja meg tudta, hogy itt vagy!-szólalt meg Heimdall.
-Még találkozunk!-ültem fel a lóra, és csak ekkor vettem észre, hogy egy csodás fehér ruha van rajtam. El is felejtettem, hogy bármikor ide jövök a ruhám megváltozik valami asgardi stílusra.
Az alattam lévő állat elindult a palota felé, és közel fél óra múlva oda is jutottam. Leszálltam a lóról, mire azt egy szolgáló elvezette, én pedig beléptem a hatalmas épületbe. Ahogy a márványon lépkedtem a magassarkúm hangosan kopogott. Elsétáltam egy tükör előtt, de gyorsan vissza is léptem, hogy megnézhessem hogyan nézek ki.
-Nem rossz!-mondtam magamnak. Egy ideig néztem magamat, majd egy őr lépezz mellém.
-Királyunk már várja a hölgyet, kérem jöjjön velem!-mondta, mire egyből elindultam velem. A trón terem előtt megállt, kitárta nekem a hatalmas arany ajtót, én pedig beléptem azon. Becsukta mögöttem a nyílászárót, míg én a trón felé lépkedtem.
A fejembe ekkor fájdalom hasított, majd kipattantak szemeim, és a trónon ekkor Lokit láttam. Pár másodpercig tartott ez a látomásom, aztán abba maradt, és újra Odin ült a trónon.
-Mit szeretne itt Stark lánya, mikor az egyik Odinson nincs Asgardban, a másik pedig elhunyt?-kérdezte.
-Ne csináld már!-forgattam meg szemeimet, mire Odin összeráncolta homlokát.-Loki, tudom, hogy te vagy az! Ez kezd gáz lenni...-mondtam, mire Odin körül hirtelen zöld fény lett, aztán már a csínytevések Istene ült a hatalmas trónon.
ESTÁS LEYENDO
Vasember Lánya |Amerika Kapitány Fanfiction|✔
FanficAriana egy nem épp átlagos lány. Apja, Tony Stark, vagyis Vasember. A lány rengetegszer váltott iskolát, hiszen szüleinek folyton utaznak, így ő is megy velük, mert van, hogy hónapokig vannak más helyen. Nincs barátja, sőt egyáltalán nincs, vagyis v...