Wattys 2016 Kazananı | regruby
1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?
Sakin, uyumlu, eğlenmeyi seven bir insanım.
2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?
İlk hikayem Peruk. Yani Wattpad platformunda paylaştığım ilk kitabım. Aynı zamanda ilk yazma deneyimimdi. Lisedeki edebiyat hocamın zoruyla bir yarışmaya başvurmak için yazmıştım.
3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?
İzlediğim filmler, dinlediğim müzikler ve çoğunlukla da hayal gücüm.
4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir gizem/gerilim yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?
Açıkçası wattpad üzerinde hiç gizem/gerilim okumadım. Çünkü hikayemi yazarken etkilenmek istemedim.
5) Kendi çalışmalarınızdan bizimle paylaşmak isteyeceğiniz bir alıntı var mı?
"Sevgi uyum demek değildir."
6) Neden gizem/gerilim yazmayı seçtiniz?
Gizem gerilim ve korku türlerini okumayı sevdiğim için daha kolay yazabileceğimi düşündüm.
7) Hikayelerinize gelen yorumlar arasından unutamadığınız bir yorum var mı? Sizi eğlendiren, duygulandıran herhangi bir şey olabilir.
"Bu kitap, benim Watty hayatımdaki ilk orijinal olanlardan. Bendeki yeri çok ayrı."
Kitabımın biri için özel ve ilk olduğunu bilmek beni çok mutlu etmişti.
8) Gizem/gerilim türünde yazarken zorlandığınız anlar oluyor mu? Oluyorsa nerelerde zorlanıyorsunuz?
Olay bulmakta zorlanıyorum bazen çünkü Gizem/Gerilim söz konusu olunca okurlar sürekli bir aksiyon bekliyor. Çok fazla aşk yazamıyorum mesela :D
9) İyi bir gizem/gerilim hikayesi için en önemli üç unsur nedir?
Bir sonraki sayfayı merak ettirebilmek, okurların kafasında soru işaretleri bırakmak, ayrıca hikayenin olduğu kadar karakterlerinde gizemli olması gerekir ben öyle düşünüyorum. Karakter hakkında fazla şey bilmemeliyiz.
10) Gizem/gerilim yazarlarına ne önerirsiniz?
Hayal gücünüzü zorlayın. Bunu yazıyorum ama çok saçma diye düşünmeyin. Siz yazarsanız her şey var olabilir.
11) Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?
Tüm Wattpad ekibine çok teşekkür ediyorum.
12) Ek olarak, Wattys 2016 kazananlarından birisiniz. Kazandığınızda ne hissettiniz, bizimle paylaşabilir misiniz?
Kazandığımda çok mutlu olmuştum çünkü tam da yazmayı bırakmaya karar verdiğim bir zamanda kazandım. Sanki evrenin bana bırakma deme biçimiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportajlar
RandomGizem/Gerilim, paranormal, korku, aksiyon ve macera türündeki yazarlarla röportajları kaçırmayın!