1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?
Küçük şeylerden zevk alan, pek de sosyal olmayan birisiyim. Zamanım oldukça farklı şeylerle ilgileniyorum.
2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?
Wattpad'e ilk katıldığımda birkaç şey yazmıştım ama sonradan çok fazla kusurlu olduklarını düşünerek kaldırdım. İlk hikayem bir grup arkadaşın hayatıyla ilgiliydi.
3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?
Kesinlikle dinlediğim şarkıların sözleri zihnimi açıyor.
4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir gizem/gerilim, paranormal veya korku yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?
Calanthe gerçekten çok güzel yazıyor. Karanlığa Boyanan Adam'ı herkese önerebilirim.
5) Kendi çalışmalarınızdan bizimle paylaşmak isteyeceğiniz bir alıntı var mı?
Var. Adaptasyon kitabımın S1 E5 bölümünden.
"Brian, işini bitirmiş, Alice'in cesedini derisine sıktığı silikonla deri bir koltuğa yapıştırmış, sonra da koltuğu bir ip yardımıyla tavana asmıştı. Kadının kafa derisi saçlarıyla beraber yüzülmüş ve kucağına verilmişti. Gözlerinden birisinde bir neşter sabit duruyordu ve boğazında derin bir kesik vardı. Açık ağzındaki dili sarkıyordu. Yanağına ise "M" harfi bir bıçakla işlenmişti. Göğsünde kafası kadar bir delik açılmıştı. Brian buradan kalbini titizlikle sökmüştü. Aynı şekilde bağırsaklarını da. Temizlediği eşyalarını çantasına yerleştirirken kalbi de bir kavanoza koydu."
6) Neden bu türde (gizem/gerilim, paranormal veya korku) yazmayı seçtiniz?
Aslında birçok türde yazmayı denedim ama kendimi bu türde yazarken daha özgür hissediyorum. Yazdıkça yazasım geliyor, kafamda da sürekli yeni şeyler oluşuyor.
7) Hikayelerinize gelen yorumlar arasından unutamadığınız bir yorum var mı? Sizi eğlendiren, duygulandıran herhangi bir şey olabilir.
Yorum olmasa da birçok arkadaşım ve okuyucum "Beyninin içinde neler var çok merak ediyorum." Gibisinden şeyler söylüyor ve sanırım bunlar beni eğlendiriyor.
8) Yazdığınız türde (gizem/gerilim, paranormal veya korku) yazarken zorlandığınız anlar oluyor mu? Oluyorsa nerelerde zorlanıyorsunuz?
Genellikle olmuyor, bir bütün halinde tasarlayıp okuyuculara aktarıyorum. Fakat bazen olay bulamıyor veya olaylar arasındaki bağlantıyı sağlayamıyorum. Sakin kafa şart.
9) İyi bir gizem/gerilim, paranormal veya korku hikayesi için en önemli üç unsur nedir?
Bana kalırsa sağlam bir kurgu, iyi tasarlanmış karakterler ve etkili bir betimleme.
10) Bu türlerin yazarlarına ne önerirsiniz?
Kendilerini geliştirmek için fikir alışverişine girip kafalarında oluşanları yazarlarsa ilerleme kaydederler. Zamanla kusurlarını fark edip düzelteceklerini düşünüyorum.
11) Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?
Yazdığım şeyleri okuyan herkese teşekkürlerimi iletiyorum, ve onlardan hikayelerimde buldukları yazım yanlışlarını, kendi fikirlerini vs. bana söylemelerini istiyorum. Okuyucularımla iletişime geçmek gerçekten hoş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportajlar
RandomGizem/Gerilim, paranormal, korku, aksiyon ve macera türündeki yazarlarla röportajları kaçırmayın!