CESARET KAMPI | sarhosruhlar
1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?
Çevresindeki kalabalıktan sıkılmış, az insan çok huzur felsefesine sarılmış; her şeye karşı dimdik durmaya çalışan, özgürlüğü savunan, haksızlığa gelemeyen ve sessizliğimi bozduğumda kırıcı olan bir genç kız.
Tek hayali öldükten sonra ya kelimeleri ile ya çizimleriyle ya da yarattığı eserlerle bir iz bırakmak.2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?
Yazıyı keşfettiğim yaşıma adım attığımdan beri yazıyorum. Ve evet, hatırlıyorum. İlk kurgum vampir ile aşk kurgusu üzerine yazılmış, son derece hatalarla dolu bir hikâyeydi.
3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?
Bazen bir şarkının melodisi olurken, bazen de makyajımı yaparken aklıma geliyor. Çok anlık ve beklemedik zamanlardan besleniyorum.
4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir gizem/gerilim yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?
Şu sıralar ne yazık ki okuyamıyor olsam da; Noldungoya'nın Kath adındaki hikâyesi ile kendineyazar'ın birkaç hikâyesini severek takip ediyorum.
5) Kendi çalışmalarınızdan bizimle paylaşmak isteyeceğiniz bir alıntı var mı?
Kırık Kadehler'den bir alıntı bırakayım;
Buğulu gözlerime rağmen gülümsememle, o da gülümsedi. "Bu duygular bizi hiç terk etmeyecek." dedim sakince gözlerine bakarken.
"Zamanı geldiğinde sen onları terk edeceksin." demesiyle bir ürperti tenimde gezindi. Yutkunamadım.
Ölüm, diye fısıldadı içimde yanan canavarın külleri. O, seni ele geçirdiğinde ben can bulacağım.
Ve bir ateş alevlendi, ruhumun en karanlık köşesinde. Canavar, yanan küllerinden yeniden doğarken bir anka kuşu kadar ihtişamlı değildi ama bir şeytan kadar tüyler ürpertiyordu. Can yakıyordu. Eziyet ediyordu.
6) Neden gizem/gerilim yazmayı seçtiniz?
Hayatın her daim mutluluk getireceğine inanmıyorum, aksine korku ve bizim ruh sağlığımızı bozacak acı olaylarla dolu olduğunu düşünüyorum. O yüzden, gizem/gerilim daha gerçekçi ve daha heyecan dolu geliyor.
7) Hikayelerinize gelen yorumlar arasından unutamadığınız bir yorum var mı? Sizi eğlendiren, duygulandıran herhangi bir şey olabilir.
"Bu nasıl aklına geldi? Harika, kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi." Tarzı yorumları cidden seviyorum. Kalemimin farklı şeyler işliyor oluşu beni mutlu ediyor. Sıradan olmak yerine, sınırları zorlamayı seviyorum.
Ayrıca; o anı yaşadıklarını duymak, onları korkutmayı başarmak...bunları duymak inanılmaz. Her şeyi yazabilirim ama bu hislerimi kelimelere dökemem.
8) Gizem/gerilim türünde yazarken zorlandığınız anlar oluyor mu? Oluyorsa nerelerde zorlanıyorsunuz?
Genelde beni zorlayan kısım, olayların durağanlaşması. İçimdeki bir ses her daim olay olsun, birileri koştursun ve hep çatışma olsun istiyor. Ne yazık ki bu da olası bir durum değil.
9) İyi bir gizem/gerilim hikayesi için en önemli üç unsur nedir?
Ayrıntılara dikkat etmek, duyguyu yansıtmak ve fark yaratmak.
10) Gizem/gerilim yazarlarına ne önerirsiniz?
Öncellikle ben bir yazar değilim ve haddim olmayarak diyeceğim tek şey; kaleminizi bırakın ve mürekkep aksın. Siz kurguyu oluşturup her şeyi zihninizde taslak hâline getirdiyseniz bir yolunu bulup mükemmel şeyler çıkacak. Sadece yazmaktan korkmayın, hayal dünyamız sınırsız, değil mi?
11) Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?
Beni her daim destekleyen, yanımda olan ve olmaya devam eden herkese minnettarım. Beş yıldır buradayım ve her anımda yanımda olanlar var. Ne diyebilirim ki? İyi ki varlar. Onların desteği olmasa, birilerine dokunabildiğimi görmeyecektim.
Ayrıca bu tatlı sohbet için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportajlar
RandomGizem/Gerilim, paranormal, korku, aksiyon ve macera türündeki yazarlarla röportajları kaçırmayın!