32 | @sozcuklerin_in

91 9 1
                                    

KARANLIKTA ESEN MELODİ | sozcuklerin_in


1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?

On dokuz yaşındayım, çokça düşünen ve yeni şeyler keşfetmeyi seven biriyim. Özellikle bilim ve uzay sevdiğim alanlardan biridir. Hayatımın her noktasında usanmadan müzik dinlerim. Sanatla ilgilenmeyi ve siyaset, tarih, psikoloji gibi alanları araştırmayı seviyorum.

2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?

On üç yaşlarımdayken kitap okumam çok daha güçlenmişti ve o zamanlar bayılarak okuduğum seri vardı; ona olan ilgim güçlendikçe, zihnimdeki toprakta yeşeren düşünceler adım adım iz bırakmıştı ve alevlenen bir cesaretle 'bende yazabilirim' diyerek elime kurgu için kalemimi almıştım. Antik Yunan mitolojisine dayanan, fantastik bir kitaptı. Henüz bitirmemiştim ama severek ve ciddi bir şekilde yazıyordum.

3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?

Her kitabımın ve içindeki her karakterimin kendine özgü hissettiğim duygusu vardır; bu duyguları yoğun bir şekilde hissederek odaklandığım vakit kalemim daha güçlü ve istediğim seviyede oluyor. Müziğin ve renklerin ilhamını söylemeden de geçemeyeceğim. Özellikle uzaya yansıyan renkler, üzerimde güçlü bir etki bırakıyor.

4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir gizem/gerilim yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?

Şu an için yok.

5) Kendi çalışmalarınızdan bizimle paylaşmak isteyeceğiniz bir alıntı var mı?

Elbette.

"Bana bir keresinde bir söz söylemiştin, hatırlamıyor musun?" Gözlerimiz birbirine bağlanırken, küt saçlarının altında kalan küçük yüzü korkakça gülümsedi; bu öyle bir histi ki, kalbimden harabeye devrilen putların şirki, bir zihni kirlettiği gibi, geleceğini de kirletiyordu. Güçlü bir rüzgâr sarıldı bedenlerimizin yoluna. Kestane rengindeki saçlarım, yüzümün sağına doğru kapanırken, kan içinde kalmış ellerim, iki yanımda duruyordu. Kıza bakıyordum acıyla. Yarıyordu havayı insafsızca, bir kor alev gibi yüzümüze çevirdiği bakışları, bıçak gibi biçiyordu asli veçhemizde yatan, esrarengiz benliğimizi. Ne tuhaftı bu dünya. Tuhaf ve fâni.

"Her umut, bir zihinde cinayete uğrar."

6) Neden gizem/gerilim yazmayı seçtiniz?

Dikkat çekici, kendisine has bir cazibesi var. Küçükken herkesin yaptığı bir resim çalışması vardır. Rengarenk boyaları deftere doldurduktan sonra üzerine siyah renkle boyayıp, en sonunda ise kazıyarak resim çizmek. Gizem/Gerilim kategorisi de benim için kazdıkça farklı renklerin çıktığı bir dünya. Siyah rengin altında yatan bir sürü renk var ve ben bunları görmeyi seviyorum, bu yüzden en sevdiğim alanlardan biri.

7) Hikayelerinize gelen yorumlar arasından unutamadığınız bir yorum var mı? Sizi eğlendiren, duygulandıran herhangi bir şey olabilir.

Duygularını içtenlikle ifade edip, kitabıma sıkı sıkı sarılan okuyucularımdan gelen her yorum, kalbimde izler bırakıyor. Hal böyleyken, birbirinden ayırt etmem zorlaşıyor. Hepsi çok değerli.

8) Gizem/gerilim türünde yazarken zorlandığınız anlar oluyor mu? Oluyorsa nerelerde zorlanıyorsunuz?

Ara sırada yazma isteğimin olmadığı dönemlerim oluyor, bunlar dışında herhangi bir şeyde zorlanmıyorum.

9) İyi bir gizem/gerilim hikayesi için en önemli üç unsur nedir?

Güçlü bir hayal dünya, sıradışı bir kalem ve en önemli olan madde ise araştırmadır.

10) Gizem/gerilim yazarlarına ne önerirsiniz?

Tasarladığınız kurgular adına, ince ince ve sık eleyerek hareket etmenizi öneririm. Bu alan, derin ve iyi işlenmiş kurgu kategorisi olduğu için hataya pek yeri yoktur. Bu yüzden yıllarınızı bile alsa, pes etmeden gayretle çalışın. Sonunda eminim ulaşacaksınızdır. Özellikle kitap okuyarak hayal dünyanızı geliştirebilirsiniz. Bu sizi, iki adım öne götürür.

11) Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?

Bu güzel röportaj adına içtenlikle teşekkür ederim. Yanımda olup, her daim destekçi olan okuyucularıma sevgilerimi ve teşekkürümü ileterek, hoşçakalın diyorum!

RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin