1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?
Kendini herkese açamayan biriyim. Sinirli, agresif ancak neşeli. Olaylara hemen atılabilen biriyim.
2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?
İlk hikayem... İlk okulda bile yazan biriydim. Sonra Wattpad ile tanıştım. Daha profesyonel bir şekilde yazmaya başladım. İlk hikayem üç kızın bir evde yaşamasını anlatıyordu.
3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?
Diziler ve filmler. Bir de pinler. Tabi ki tacı müziğe veriyorum.
4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir gizem/gerilim yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?
Wattpad'de önerebileceğim bir gizem/gerilim yazarı... Aslında hepsi çok ileride. Tam bir isim veremeyeceğim.
5) Kendi çalışmalarınızdan bizimle paylaşmak isteyeceğiniz bir alıntı var mı?
"Dilerim ki kurtulmazsın küçük teyze. Zira kurtulursan, seni ölmek için yalvarır hale getiririm."
6) Neden gizem/gerilim yazmayı seçtiniz?
Çünkü entrika seviyorum.
7) Hikayelerinize gelen yorumlar arasından unutamadığınız bir yorum var mı? Sizi eğlendiren, duygulandıran herhangi bir şey olabilir.
Evet. İlk yorum beni çok heyecanlandırmıştı. Ve bu yorum beğeni doluydu.
8) Gizem/gerilim türünde yazarken zorlandığınız anlar oluyor mu? Oluyorsa nerelerde zorlanıyorsunuz?
Elbette oluyor. En çok koşmalı kaçmalı bir yerde acayip zorlanıyorum.
9) İyi bir gizem/gerilim hikayesi için en önemli üç unsur nedir?
Mantık. İstek. Beceri.
10) Gizem/gerilim yazarlarına ne önerirsiniz?
Sadece düşünün. Herkes yeni şeyler sever. Sıradanları arkanızda bırakın ve kendinize yeni bir dünya yaratın.
11) Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?
Bana röportaj için rica ettiğinizde elim ayağım titredi. Benim yanımda olan-olmayan tüm okuyucularıma teşekkür ediyorum. Sizleri çok seviyorum Wattpad ailesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportajlar
RandomGizem/Gerilim, paranormal, korku, aksiyon ve macera türündeki yazarlarla röportajları kaçırmayın!