71 | @gecedenizi_

98 5 1
                                    

KONAK gecedenizi_

1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?

Kitap okumayı çok seviyorum. Her türü okurum ama karakterlerin psikolojik durumu ve kitabın içerdiği duygular daha çok dikkatimi çekiyor. Değinmek istediğim karakterler, olaylar ve gözardı edildiğini düşündüğüm şeyler için de yazıyorum. 

2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?

Küçüklükten beri Türkçe derslerinde bunun için çalışmalar yapıyorduk. Ancak ilk hikayem diyebileceğim şey on yaşlarındayken yazdığım bir sayfalık bir hikayeydi.Bir anne ve kızını anlatıyordu. 

3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?

Kesinlikle müzik. Yazarken melodilerin bana hissettirdiği şeyden yola çıkarım çoğunlukla.  

4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir gizem/gerilim, paranormal veya korku yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?

Sırlar Okulu'nu önerebilirim sanırım.

5) Kendi çalışmalarınızdan bizimle paylaşmak isteyeceğiniz bir alıntı var mı?

Henüz paylaşmış olduğum bir çalışma değil ama okuyan herkes için ve en önemlisi kendim için bir mesaj olmasını istiyorum.

''Güçlü kal'' diye seslendi kendine.

''Hiçbir şey senden önemli değil ve yapmamız gereken çok şey var''

6) Neden bu türde (gizem/gerilim, paranormal veya korku) yazmayı seçtiniz?

Paranormal yazarken kendime ait bir dünyam oluyor. Kuralları tamamen ben belirliyorum. Daha rahat yazıyorum. Gizem/gerilim okumayı çok seviyorum. Yazarken de sanki okuyormuş gibi hissetmek hoşuma gidiyor.  

7) Hikayelerinize gelen yorumlar arasından unutamadığınız bir yorum var mı? Sizi eğlendiren, duygulandıran herhangi bir şey olabilir.

Bu paylaşmış olduğum ilk çalışmam. Bu çalışmaya gelen yorumlar ilk ve çok değerli. 

8) Yazdığınız türde (gizem/gerilim, paranormal veya korku) yazarken zorlandığınız anlar oluyor mu? Oluyorsa nerelerde zorlanıyorsunuz?

Her ne kadar kurgu yazsam da bunun okuyan kişi için bir gerçekliği var ve hikayenin bunu yakalaması gerekiyor. En çok bu konuda tereddüte düşüyorum. 

9) İyi bir gizem/gerilim, paranormal veya korku hikayesi için en önemli üç unsur nedir?

Güzel bir son, sürükleyicilik ve sağlam karakterler. 

10) Bu türlerin yazarlarına ne önerirsiniz?

Aynı zamanda kendim için de bir eleştiri olacak sanırım. Her karakterin ve anlatılmak istenen duygunun satırlara işlenmesi gerekiyor. Bunun için de sabır ve acelecilikten sakınmak çok önemli. 

11) Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?

Bu fırsatı verdiğiniz için çok teşekkür ederim :)

RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin