52 | @hikayesehrinde

84 5 1
                                    

KIZIL CADIhikayesehrinde


1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?

Kitap okumayı seven ve aynı zamanda yazan biriyim. 

2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?

İlk hikayem Kızıl Cadı, başladığımdaki telaşı tabiki hatırlayabiliyorum ^^ Fantastik konular okuyarak esinlenmiştim. Kısa süre sonra fantastik yazmaya karar verdim sonra ortaya ilk kitabım Kızıl Cadı çıktı. 

3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?

Kesinlikle müzik bunlardan birisi. 

4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir gizem/gerilim, paranormal veya korku yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?

Gizemli Kasaba adında bir kurgu vardı hala duruyorsa onu keyifle okumuştum. 

5) Kendi çalışmalarınızdan bizimle paylaşmak isteyeceğiniz bir alıntı var mı?

Maalesef yok:(

6) Neden bu türde (gizem/gerilim, paranormal veya korku) yazmayı seçtiniz?

Çünkü kendimi olduğum gibi çekinmeden aktarabiliyorum, yazarken eğlendiğim hissediyorum. Tam olarak ben olduğumu. Mesala Bertilda'nın savaşçı ruhunu yazarken istemsiz ona benziyorum. 

7) Yazdığınız türde (gizem/gerilim, paranormal veya korku) yazarken zorlandığınız anlar oluyor mu? Oluyorsa nerelerde zorlanıyorsunuz?

Büyü isimleri bulmakta ve Bertilda'nın güçlerini aktarmasında biraz zorlanıyorum. Ama halledilmeyecek bir şey değil ^^

8) İyi bir gizem/gerilim, paranormal veya korku hikayesi için en önemli üç unsur nedir?

Karakterlerin yaşadığı korkuyu iyi bir biçimde dışarı aktarabilmesi, Betimlemenin iyi olması gerekiyor çünkü okuyucu gözünde o anı canlandırıp ürkmesi ve o andaymış gibi hissetmesi lazım. 

9) Bu türlerin yazarlarına ne önerirsiniz?

Şahsen ben korku türünde kitap okumaya çalışıyorum çünkü kelime haznem gelişiyor ve esinlenebiliyorum. Aynı şekilde yapmalarını öneririm ^^ unutmadan, kitap yazarken rahat olmamız gerekiyor. 

10) Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?

Benimle röportaj yaptığınız için çok teşekkür ederim, sorularınız çok güzeldi. Çok güzel vakit geçirdim, buradan herkese selam! :) 

RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin