1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?
Öncelikle ben Sevgi. 22 yaşındayım ve üniversite son sınıf öğrencisiyim. Kendini anlatmayı seven birisi değilim aslında yine de sizler için birkaç cümle ile anlatmaya çalışacağım.Kitap okumayı, yazmayı aşırı seven biriyim. Çizgi film ve animasyonlar vazgeçilmezim; gizem gerilim içeren tüm filmler de bunlara dahildir. Hayal gücümü yansıtabildiğim çoğu şeyi seviyorum aslında. Soyut resimler çizmeyi, tasarımlar yapmayı seviyorum.22 yaşındaki genç bir kıza göre fazla eğlenceli ama kendi içinde yaşayan biriyim sanırım. Hepsi bu kadar.
2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?
Bir arkadaşımın aşırı wattpad sevgisi ile kullanmaya başladım. İlk hikayemi 2014 yılında yazmaya başlamıştım, kendisi tam bir ergen hikayesiydi. Gerçekten hatırladıkça bu günlere nasıl geldiğimi düşünmeden edemiyorum. Şu an da çok çok iyi sayılmam yine de istediğim ve hayal ettiğim şeyleri okurlarıma etkileyici şekilde ilettiğimi düşünüyorum.
3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?
Fazlasıyla gizem gerilim romanı okudum. Okuduğum tüm kitaplarda her yazarın kendine has tarzı olduğunu gördüm. Birkaç kere yazmayı denedim sonra fark ettim ki hep onların tarzına uymaya çalışıyorum. Aslında bana ilham verenler onlar ve hayal güçleri oldu. Sonradan kendi tarzımı buldum, en azından ben öyle olduğunu düşünüyorum.
4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir gizem/gerilim yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?
Sevdiğim birden fazla yazar var. Şu an ilk aklıma gelen @hakimeninkalemi'nin Schadenfreude adlı hikayesi oldu, öneriyorum, sürükleyici bir yazım tarzı var.
5) Kendi çalışmalarınızdan bizimle paylaşmak isteyeceğiniz bir alıntı var mı?
Beni tanıyanlar bu sorunun cevabını ben söylemeden de söylerler eminim.
"Ölüm kitapların içinde." - KATH
6) Neden gizem/gerilim yazmayı seçtiniz?
Başka türler de yazmayı denedim. Komedi olsun, genç kurgu olsun ya da en basitinden dram olsun çoğunu tek başına beceremedim. Gizem gerilim benim tarzım. Bu okuduğum kitaplardan da olabilir. Gizem gerilimin içine ister istemez hepsini sığdırdığımı düşünüyorum.
7) Hikayelerinize gelen yorumlar arasından unutamadığınız bir yorum var mı? Sizi eğlendiren, duygulandıran herhangi bir şey olabilir.
Her yorum beni çok mutlu ediyor. Kath için kötü bir yorum aldığımı hatırlamıyorum gerçekten. Ama en çok baş karakterlerimin birbirine olan uyumunu, arkadaşlığı ve dostluğu fark etmeleri beni mutlu ediyor.
8) Gizem/gerilim türünde yazarken zorlandığınız anlar oluyor mu? Oluyorsa nerelerde zorlanıyorsunuz?
Tabii ki oluyor fakat bu aklıma gelmeyip yazamamamdan değil tam tersine aklıma binlerce fikir gelmesi ve hangisini yazacağımı bilemememden kaynaklanıyor.
9) İyi bir gizem/gerilim hikayesi için en önemli üç unsur nedir?
Araştırma, bilgi ve hayal gücü. Üçünün de aynı anda kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Biri ya fazla ya az hepsi birbirini tamamlar. Araştırırsınız, bilgi edinirsiniz ve sonrası hayal gücüdür. Hayal edersiniz, araştırırsınız, bilgi edinir ve yazarsınız. Bilginiz vardır, hayal edersiniz ama araştırmadan inandırması zordur.
10) Gizem/gerilim yazarlarına ne önerirsiniz?
Yazdıklarına ilk önce kendilerinin inanmalarını. Bir sahne yazarken kısım kısım durup o sahneyi baştan okumalarını. Okurken hayal etmelerini.
11) Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?
Eklemek istediğim pek bir şey yok. Bu güzel röportaj için ve hikayem güzel listenizde yer aldığı için teşekkür ederim. <3 Esenle kalın hoşça kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportajlar
RandomGizem/Gerilim, paranormal, korku, aksiyon ve macera türündeki yazarlarla röportajları kaçırmayın!