1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?
Ne istediğini bilmeyen, araştırmayı, okumayı ve yazmayı fazlasıyla seven biriyim.
2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?
İlk hikayem Kara İz'i gece vakti bir şarkıdan ilham alarak yazmaya başlamıştım. Fazlasıyla acemi ve ne yapacağımı bilmiyordum, ama zaman ilerledikçe yazımı sadece yazarak geliştirebileceğimi anladım. Daha sonra iki kitap daha yazmaya başladım. Bunlardan biri iç döküşlerimle, duygusallığın yoğun olduğu kitap Kokusu Ay'a Sinen Kadın, diğeri ise fantastik, gerilim ve gizemin bolca bulundurduğum Yangına Meftun adlı kitabım.
3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?
Şarkılar ve Dünya'daki kötülükler.
4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir gizem/gerilim, paranormal veya korku yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?
Wattpad'de gizem/gerilim kitabı maalesef okumadım.
5) Kendi çalışmalarınızdan bizimle paylaşmak isteyeceğiniz bir alıntı var mı?
"Ölüm intiharı doğurdu ve ceset kokulu gökyüzünde kavuşamamın ağıdı dillendi."
6) Neden bu türde (gizem/gerilim, paranormal veya korku) yazmayı seçtiniz?
Her kitabımın içine serpiştirdiğim gizem beni kitabımın içine daha çok çekiyor. Gizemden yoksun kitabım iç dökmemi sağlarken gizemli kitaplarım heyecanımı daima diri tutuyor.
7) Hikayelerinize gelen yorumlar arasından unutamadığınız bir yorum var mı? Sizi eğlendiren, duygulandıran herhangi bir şey olabilir.
Sadece bu yorumu paylaşmak istiyorum:
"Çöplükte araya sıkışmış Elmas parçası kadar değerli ve naif bir hikâye. Hislerime dokunabilen nadir wattpad hikayelerinden. Sayılar asla ama asla bir ölçek değil benim için. Fakat illa sayılarla ölçülecekse değerler kesinlikle sahip olduğun oy ve okunmaların bin katını hak ettiğini biliyorum ve bundan eminim. Sayılar seni yanıltmasın güzel yazar. Bir kişi bile olsa ona dokunmayı onun hislerine his katmayı başardın. Bu senin için güzel bir şeyse lütfen yazmaya devam et. Uzun aralar verme, yarım bırakma. Çünkü bırakırsan yalnızca hikâyeni değil hikâyeni hisseden okurunu da yarım bırakmış olursun. Bu hikâyenin sonunu görmek için yalvaracak haldeyim ve bunu buraya yazacak kadar da taşkın bir haldeyim. Desteklerim hep seninle. En kısa zamanda yeni bölümle yeniden görüşmek dileğiyle."
8) Yazdığınız türde (gizem/gerilim, paranormal veya korku) yazarken zorlandığınız anlar oluyor mu? Oluyorsa nerelerde zorlanıyorsunuz?
Sanırım yazının başında oturamam. Çok farklı gelebilir fakat bölüm yazarken sürekli kalkarım, evin içinde turlarım. Az vaktime fazla kelime sığdıramıyorum ve bu da bölümleri geç yayımlamama sebep oluyor.
9) İyi bir gizem/gerilim, paranormal veya korku hikayesi için en önemli üç unsur nedir?
Karanlık, önemli görünmeyen fakat önemli olan cisimler ve soğuk kanlı karakterler.
10) Bu türlerin yazarlarına ne önerirsiniz?
Karakterleri benimsemek, onların hissettiği heyecanı harfi harfine yazıya dökebilmek oldukça önemlidir. Okumayı asla bırakmamak, Stephen King gibi yazarlar ilham verici olabiliyorlar. Bir de yazmaktan vazgeçmeyin, kimin ne söylediğini umursamayın. Yazmak sizin için özgürlük olmalı ve düşünün bu özgürlük sizi, her gün bir üst kademeye çıkarabilecek.
11) Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?
Bilinçli okur olmayı hedefleyin, önünüze konulan her fikri kabullenmek ve onu popüler haline getirmek sorun olmaya başlayabilir. Amacımız aykırı veya popüler olmak olmamalı, amacımız her şeyi mantık çerçevesinde inceleyebilmek olmalı. Amaçlar uğruna savaştıkça vardır, kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportajlar
RandomGizem/Gerilim, paranormal, korku, aksiyon ve macera türündeki yazarlarla röportajları kaçırmayın!