Wattys 2019 "Korku & Paranormal" Kazananı | Tehlikeli Limit
1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?
Komik ve konuşkan biriyim. Boş kalmayı hiç sevmem. Hayata farklı bir açıdan bakmayı severim, insanları farklı görmeyi, farklı sevmeyi.
2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?
Lise 2 de vie deftere kısa hikayeler yazarak başlamıştım. Hatırlıyorum yara izi isimli bir hikayeydi :')
3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?
Bu soruyu hiçbir zaman cevaplayamıyorum. Bence ilham birdenbire gelen ve herhangi bir şeye bağlı olmayan, anlatılamayan bir şey.
4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir gizem/gerilim, paranormal veya korku yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?
Yok, wattpadte pek kitap okuyamıyorum.
5) Kendi çalışmalarınızdan bizimle paylaşmak isteyeceğiniz bir alıntı var mı?
Aklıma gelmiyor ne yazık ki :(
6) Neden bu türde (gizem/gerilim, paranormal veya korku) yazmayı seçtiniz?
Farklı türlerde yazmayı, farklı şeyler denemeyi seviyorum. Sonuçta kendimizi geliştirmek için bu sitedeyiz.
7) Hikayelerinize gelen yorumlar arasından unutamadığınız bir yorum var mı? Sizi eğlendiren, duygulandıran herhangi bir şey olabilir.
Boşanma Sendromu Nasıl Atlatılır adlı hikayeme gelen bir yorum beni çok duygulandırmıştı. Bu hikayede çocuk sahibi olmakta zorlanan bir kadının yaşadıklarını anlattım ve yorumu yazan kişi bu hikayenin ona umut olduğunu, böyle bir umudu onunla paylaştığım için çok minnettar olduğunu yazmıştı. Çok duygulanmıştım.
8) Yazdığınız türde (gizem/gerilim, paranormal veya korku) yazarken zorlandığınız anlar oluyor mu? Oluyorsa nerelerde zorlanıyorsunuz?
Olmuyor şimdilik.
9) İyi bir gizem/gerilim, paranormal veya korku hikayesi için en önemli üç unsur nedir?
Özgünlük, sağlam kurgu ve diyaloglar, güzel betimleme
10) Bu türlerin yazarlarına ne önerirsiniz?
Söyleyebileceğim tek şey özgün olmaya çalışmaları. Tabi ki esinlenilen şeyler olabilir ancak kendiniz bambaşka bir dünya da yaratabilirsiniz.
11) Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?
Yok, teşekkür ederim :)
12) Wattys 2019 kazananlarından birisiniz. Kazandığınızda ne hissettiniz, bizimle paylaşabilir misiniz?
Çok şaşırdım, kesinlikle ilk hissim bu oldu. Sonrasında çok sevindim tabi ki. Çok teşekkür ederim : )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportajlar
RandomGizem/Gerilim, paranormal, korku, aksiyon ve macera türündeki yazarlarla röportajları kaçırmayın!