64 | @gizzemli_bir_yazar

103 8 0
                                    

Siyah Kuğugizzemli_bir_yazar

1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?

Pek de renkli bir kişilik olduğumu söyleyemem. Kendi halinde takılan biriyimdir. 

2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?

Wattpad'de birçok hikaye yazdım ama çoğunu daha yayınlamadan sildim. İlk hikayem sanırım genç kızlardan oluşan bir grup hakkındaydı. 

3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?

İlham... Pek ilham sayılmaz ama okuduğum her kitap ve izlediğim her filmden hareketle yeni kurgu dünyalar oluştururum ve bu dünyaları kafamda geliştiririm. Ardından da satırlara dökmek kalır geriye. 

4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir gizem/gerilim, paranormal veya korku yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?

Daha önce Wattpad'de gizem/gerilim okumadım. 

5) Neden bu türde (gizem/gerilim, paranormal veya korku) yazmayı seçtiniz?

Bulmaca çözmeye bayılıyorum ve özellikle gizem/gerilim bu nedenle tam benlik. 

6) Hikayelerinize gelen yorumlar arasından unutamadığınız bir yorum var mı? Sizi eğlendiren, duygulandıran herhangi bir şey olabilir.

Hikayelerime gelen tüm yorumlar benim için çok özel ve seçmek çok zor. 

7) Yazdığınız türde (gizem/gerilim, paranormal veya korku) yazarken zorlandığınız anlar oluyor mu? Oluyorsa nerelerde zorlanıyorsunuz?

Bence en zor kısım final. Yani tüm gizemi bir yere bağlamak ve bunu yaparken okuyucuları da tatmin etmek gerekiyor. Finaller gerçekten beni zorluyor. 

8) İyi bir gizem/gerilim, paranormal veya korku hikayesi için en önemli üç unsur nedir?

Hikayenin içinde gizlenmiş ipuçları, karakterler ve az önce de bahsettiğim gibi final. 

9) Bu türlerin yazarlarına ne önerirsiniz?

Bu türde yazarken sade sözcükler kullanmak ve uzatmamak gerekiyor bana kalırsa. 

RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin