19 | @Eliza070

78 7 0
                                    

OYUN | Eliza070


1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?

Merhaba!

Ben Elisa. Fakat gerçek ismim değil. Buralarda kendi ismimi pek vermiyorum da. Bir kere yazmayı denedim ve bir şeyler olmuş sanırım ki buradayım. Gerilim yazarım ve gerçek hayatta da tam bir gerilim aşığıyım diyebilirim. Müzik dinlemeyi severim. Çoğu zaman eğlenceliyimdir ama bazen de gerçekten can sıkıcı birisi olabilirim kabul ediyorum. Avukat olmak istiyorum. Haksızlığa asla gelemem ve bunun için savaşmak istiyorum. Aynı zamanda fotoğrafçılık da bitirmeye çalışıyorum. Hedeflerim bunlar ve şimdilik bunun için uğraşıyorum.

2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?

Hikaye yazmaya ortaokulda başladım sanırım. Bir arkadaşım yazıyordu ve ben de ondan görünce hemen bir hesap açtım. Ortaokulda nasıl bir hikaye yazılabilecekse öyle bir hikaye yazmıştım. Hayalimdeki aşkı anlatan bir hikaye sanırım. Şimdi gerilim için uğraşıyorum orası ayrı mesele.

3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?

Genelde şarkı dinlerken aklıma bir anda bir şeyler geliyor. Önemli olan devamının gelmesi. Karakterler de derste geliyor aklıma. İlhamım okul ve şarkılar sanırım.

4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir gizem/gerilim yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?

gokceakova'nın Ölüm Lisesi adlı kitabı wattpad'de okuduğum ilk gizem/gerilim kitabı. Hala tekrar tekrar okurum bazen. 

5) Kendi çalışmalarınızdan bizimle paylaşmak isteyeceğiniz bir alıntı var mı?

Kitabımda yazarken duygulandığım bir kısmı paylaşmak isterim.

Sesi ve kelimeleri ağzından gelen kanlarla birlikte zor anlaşılıyordu. Ama en sonunda kelimeleri ayırt edebilmiştim. Kaçmamız gerekiyordu, biliyordum. Ama bilmediğim bir şey vardı ki o da nasıl kaçacağımızdı. Bu noktada hiçbirimiz hiçbir şey bilmiyorduk. Gözlerimden akan su damlacıklarıyla birlikte konuşmaya başladım.

"Seni seviyorum." dedim Taner'in üzerinde eğilerek ve ardından hareketsiz kaldığını ve artık göz kırpmadığını fark ettiğimde hıçkırıklarım da katılmıştı bu yaşlara.

6) Neden gizem/gerilim yazmayı seçtiniz?

Genelde bu türde kitaplar okuduğum ve bu türde filmler, diziler izlediğim için olabilir.

7) Hikayelerinize gelen yorumlar arasından unutamadığınız bir yorum var mı? Sizi eğlendiren, duygulandıran herhangi bir şey olabilir.

Neredeyse çoğu yorum hala aklımda diyebilirim. Okuyucularım çok eğlenceli ve kendilerini kitabın içinde bulup bıraktıkları yorumlar kesinlikle inanılmaz. Bu yüzden birisini seçebileceğimi sanmıyorum. 

8) Gizem/gerilim türünde yazarken zorlandığınız anlar oluyor mu? Oluyorsa nerelerde zorlanıyorsunuz?

Ya bunu yazdığımda okuyucu rahatsız olursa diye düşünüyorum. Çünkü bazen hayal gücüme ben bile inanamıyorum ve okuyucuları gerçek anlamda etkilemekten korkuyorum. Aynı zamanda etkileyememekten de korkuyorum. Bu ikisi arasındaki ince çizgide kesinlikle çok yorulduğumu hissediyorum.

9) İyi bir gizem/gerilim hikayesi için en önemli üç unsur nedir?

İlk olarak karakterlerin de normal bir hayatı var. O hayatı yok saymadan yazmak önemli bence. İkincisi ana gizemin dışında doğru yerlerde doğru gizemlerin olması da gerekir. Üçüncüsü de okuyucuyu çekebilecek şekilde kurgulamak ve yazmak.

10) Gizem/gerilim yazarlarına ne önerirsiniz?

Önceki soruya da dediğim gibi ana gizem her zaman etkilidir ancak yan gizemlerle desteklendiğinde daha güzel olacaktır diye düşünüyorum. 

11) Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?

Yeni yazarlara asla pes etmemelerini söylemek isterim. Tek yapmanız gereken istemek ve çalışmak. Gerisi zaten başarı demektir. Ve tabii ki röportaj için çok teşekkür ederim. Kendimi çok iyi hissettim. :)

RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin