Şeytanlar adlı yarışmanın kazananı: Kayıp Ruhlar ve Dağınık Oyunlar
1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?
Gözlemci, sabırsız ve hayalperest biriyim. Ayrıca oldukça dengesiz bir kişiliğim var; ne tam siyah olabiliyorum ne de tam beyaz. İkisinin ortasındaki gri noktayım. Kuralcı ve gelenekçi biri değilim, aksine sınırları aşmayı severim.
2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?
Ortaokulda küçük kompozisyonlar yazıyordum, ancak düzenli olarak yazmaya okuma alışkanlığı edindikten sonra başladım. İlk uzun hikayemi hatırlıyorum, çok acemiceydi ve tam bir konusu yoktu. Daha çok, genç bir kızın günlüğünden kopan anıları sıralıyordum.
3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?
Bazen küçük bir fotoğraf karesi, kısa bir melodi ilham verebiliyor. Ayrıca izlediğim dizi/filmlerden de ilham alıyorum.
4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir gizem/gerilim yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?
Hayır, yok.
5) Kendi çalışmalarınızdan bizimle paylaşmak isteyeceğiniz bir alıntı var mı?
''İnsanları büyük tablolara benzetiyorum, detaylandırırsak düzenden kargaşa doğabiliyor.'' -Yalancı Güneş
6) Neden gizem/gerilim yazmayı seçtiniz?
Şunu diyebilirim; siyaha boyalı kelime okyanusuma dalmak bana zevk veriyor.
7) Hikayelerinize gelen yorumlar arasından unutamadığınız bir yorum var mı? Sizi eğlendiren, duygulandıran herhangi bir şey olabilir.
Sanırım, seçemeyeceğim; genel olarak samimi ve usturuplu yorumlar beni hem eğlendirir, hem sevindirir.
8) Gizem/gerilim türünde yazarken zorlandığınız anlar oluyor mu? Oluyorsa nerelerde zorlanıyorsunuz?
Elbette. Bazen ipin ucunu kaçırıyorum ve yarattığım kaosu sonuca ulaştırmak adına ipi yakalamaya çalışıyorum.
9) İyi bir gizem/gerilim hikayesi için en önemli üç unsur nedir?
Olay akışı. Diyalog ve betimleme. Merak uyandırmak.
10) Gizem/gerilim yazarlarına ne önerirsiniz?
Karakterinizi tanımalı, onu okuyucuya hissettirmeli ve sabırlı olmalısınız.
11) Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?
Bu güzel röportaj için teşekkür ederim. Desteklerini esirgemekten çekinmeyen okur arkadaşlarım, sizlere minnettarım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportajlar
RandomGizem/Gerilim, paranormal, korku, aksiyon ve macera türündeki yazarlarla röportajları kaçırmayın!