Bıçağın Ucunda Yarışma Kazananı | Şeytanın Katil Elçisi
1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?
Öncelikle herkese merhaba! Ben Rumeysa ÖZÇELİK... Umut dolu biriyimdir. Umut ışığım karanlıkları aydınlatmak adına daima beyazdır. Her şeye rağmen yaşamayı seven, deli dolu bir insanım. Tanımayan kişiler oldukça soğuk birisi olduğumu düşünürler fakat bu düşünceleri zamanla yerini daha güzel kelimelere bırakır. Okumayı ve yazmayı kelimelere dökemeyecek kadar çok severim. Korku filmleri, polisiye romanları ve müzik hayatımın başrolündedir. Şiir yazarak duygularımı ifade etmeyi severim. Biraz inatçı, oldukça meraklı, arkadaşlarına çok bağlı, futbol ve basketbol başta olmak üzere sporun her türüne aşık bir kişiliğimdir.
2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?
6. sınıftayken kafamda kurduğum kurguyu yıllar sonra kaleme almak istedim. Elime aldığım ajandama yarım sayfa yazdıktan sonra bırakmıştım. Aynı sene içinde geçirdiğim trafik kazası bana hayallerimi yarına bırakmamam gerektiğinin habercisi olmuştu. 6 ay boyunca yatağa mahkûm yaşayacaktım ve bu kötü durumu kendim için bir firsata dönüştürmeye karar vererek 2017'nin Mayıs ayında bir kez daha kalemi elime alıp yarım bıraktığım sayfaya devam ederek, en sevdiğim ve göz bebeğim olan ilk kurgumu yazdım. İsmi ÖLÜM MELEĞİ ERİS... Ve hâlâ yazmaya devam ediyorum.
(Simge sevdiği her şeyi kaybetmiş, ve bu kaybın verdiği üzüntüyü daha fazla kaldıramamış, kendince intikam oyunu dediği ve sonu ölüm ile biten bir girdaba girmiş genç bir kızdır.Her şey tam da Simge'nin düşlediği gibi giderken bir gece aniden gelen telefonla bildiği bütün doğrular yok olmuş, Simge'yi daha da zor bir hayat beklemeye başlamıştır. Üstelik gelen telefonla birlikte hayatına onu kendinden bile daha iyi tanıyan bir yabancı dahil oluvermiştir.)
3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?
En önemli ilham kaynağım çevremde gördüğüm gerçek karakterlerdir. Onları hayal dünyama sarıp, ruh halimle harmanlar ve uygun bir müzikle kaleme alırım. Zaman zaman buna rüyalarımda dahil olur.
4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir gizem/gerilim, paranormal veya korku yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?
Gerçek hayatta verebilirdim belki ama wattpad'te bu tarz kitapları eskisi kadar sık okumuyorum. Yani bir önerim olmayacak.
5) Kendi çalışmalarınızdan bizimle paylaşmak isteyeceğiniz bir alıntı var mı?
Yenildiği duyguları arkasından gülerken boynu bükük ve gözünde yaş ile ait olduğu odasına yöneldi. Düşmekten korkmadığı tek yer yatağıydı onun. Kendini bıraktı sakince. Tavana değen gözleri artık saatlerce oraya dalmaktan şikayetçiydi. Ama yaşlı ve yalnız gözlerin hepsi mahkumdu buna. Saatin tik tak sesleri ağlayan bir çocuğun hıçkırıkları gibi beyninin boşluklarında yankılanıyor yine dakikalar geçmek bilmiyordu. Bugünde akşam oldu. Ama sabahlar olmuyordu.
6) Neden bu türde (gizem/gerilim, paranormal veya korku) yazmayı seçtiniz?
Korkuya dair filmler ve videolar izlemeyi çok severim. O kadar çok seviyorum ki arkadaş çevrem bu durumdan muzdarip. Kendi kurgumun dışında başka kategorileri de denemek istedim. Kalemimin korkuya yatkın olduğunu düşündüm ve yazdım. Anlıyorum ki doğru bir seçim yapmışım.
7) Hikayelerinize gelen yorumlar arasından unutamadığınız bir yorum var mı? Sizi eğlendiren, duygulandıran herhangi bir şey olabilir.
Sayamayacağım kadar çok. Kahkahalar attığım yüzlerce yorum oldu.
8) Yazdığınız türde (gizem/gerilim, paranormal veya korku) yazarken zorlandığınız anlar oluyor mu? Oluyorsa nerelerde zorlanıyorsunuz?
İlk cümleyi kurup başlamak ve katile insanları öldürmesi için farklı ama sağlam bir sebep bulmak.
9) İyi bir gizem/gerilim, paranormal veya korku hikayesi için en önemli üç unsur nedir?
1. Unsur: Bence anlatım şekli ve detaylar. (Karakter detayı, mekan detayı, ses ve zaman detayları...) Bu tarz kurgularda korkuyu içimize ne kadar çok işleyebilirlerse, o kadar başarılı olurlar.
2. Unsur: Korku anlarının karanlık eşliğinde kaleme alınması.
3. Unsur: Orjinal bir kurgu.
Saydığım unsurlar sağlam bir kalem ile buluşunca korku ve başarı kaçınılmaz olur.
10) Bu türlerin yazarlarına ne önerirsiniz?
Tek bir bakış açısı kullanmalarını.
11) Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?
Wattpad uygulamasında ilk bölümlerimi paylaşmaya başladığımda yapayalnızdım ve okuma sayım oldukça düşüktü. Bu bende hayal kırıklığına sebep olmuştu. Ama yazmaya hiç küsmemiş ve ajandama karalamaya devam etmiştim. Kuzenim Berna ve en yakın arkadaşım olan Semra hep devam etmem için büyük destek verip bana inandılar. Ve 2 yıl sonra yeniden dönerek yazdıklarımı paylaşmaya karar verdim. Döndüğümde kalemimim ve kurgumun gücüne inanan insanlarla karşılaştım. Artık burada yalnız değildim. Benimle birlikte yürüyen ve hayatım boyunca devam etmesini istediğim dostluklar kurdum. Zamanla kendime, kalemime olan inancım büyüdü ve gözle görülür şekilde yazma yeteneğim değişti. Hayallerime o an veda etseydim burada olamazdım. Asla pes etmeyin...
[Ve burada beni destekleyen arkadaşlarıma teşekkür ederim. Sizi çok seviyorum. devr-ialem DarkkQuuen MaviMeftunn Sardunya98 Maidealkan7 ❤❤❤
(Onlarında muhteşem kurgularına bakmalısınız. )]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportajlar
RandomGizem/Gerilim, paranormal, korku, aksiyon ve macera türündeki yazarlarla röportajları kaçırmayın!